Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-04-27@00:31:22 GMT

پرسپولیس پرهوادارترین تیم جهان+عکس

تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۴۲۳۷۳

به گزارش پارس نیوز، 

سایت اسپانیایی مارکا اقدام به انتخاب نامزدهای بهترین هواداران فوتبال در دنیا کرده و در بین نامزدهای این رده بندی نام هواداران پرسپولیس نیز دیده می شود. این نظر سنجی همچنان فعال است و شما  می توانید برای رای دادن به نماینده کشورمان در اینجا کلیک کنید .

در متن نشریه مارکا آمده است:

“هر تیم فوتبالی نیاز به حمایت فوق العاده داشته و ما به دنبال بهترین هواداران هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس لطفا نه از روی تعصب و علاقه بلکه با منطق در این نظرسنجی شرکت کرده و بهترین هواداران فوتبال را در جهان انتخاب کنید.”

 

هواداران پرسپولیس که تیم مورد علاقه شان در فصل جاری به فینال لیگ قهرمانان رسید، در بسیاری از بازی ها استادیوم آزادی را مملو از تماشاگر کرده و یکی از عوامل رقم خوردن مهم ترین افتخار تاریخ برون مرزی خود شدند.

در دیدار فینال و علیرغم قهرمانی نماینده ژاپنی در مقابل دیدگان هواداران پرسپولیس، آنها از عملکرد تیم خود که در شرایطی دشوار به فینال رسیده بود تقدیر کرده و به تشویق کادر فنی و بازیکنان پرداختند که این اتفاقات مورد توجه بسیاری از رسانه های خارجی قرار گرفته و حالا نام آنها در بین نامزدهای بهترین هواداران دنیای فوتبال دیده می شود.

انتهای پیام/

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: فوتبال جهان پرسپولیس لیگ قهرمانان بازی کادر فنی و بازیکنان رسانه پرسپولیس جهان رسانه کادر فنی و بازیکنان لیگ قهرمانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۴۲۳۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجتبی حسینی: شکست پرسپولیس؟ خوشگل فوتبال بازی می‌کنیم و خوشحالم!

آلومینیوم اراک موفق به شکست پرسپولیس در جام حذفی شد.

طرفداری | مجتبی حسینی حالا خوشحال‌ترین مرد ایران است.

مجتبی حسینی سرمربی آلومینیوم اراک پس از برتری برابر پرسپولیس گفت:

بازی بسیار خوب و جذابی از آب درآمد. چیزی که خیلی ما را خوشحال کرده، فقط بحث صعود تیم‌مان نیست، چون در جام حذفی تا وقتی قهرمان نشوید سودی برای‌تان ندارد.

دو چیز خیلی ما را خوشحال کرده است، اول شکل بازی تیم‌مان است که خیلی شکیل بازی می‌کند و بازیکنان سعی می‌کنند فوتبال خوبی به نمایش بگذارند. دوم هم خوشحالی هواداران و مردم خوب اراک است.

هواداران ما همیشه سعی کردند انرژی بدهند. استقلال و پرسپولیس همیشه در شهرستان‌ها طرفداران خودشان را دارند، اما جو استادیوم خیلی خوب بود. خوشحالم بازی هیجان‌انگیزی شد. خوشحالم مردم از این قضیه لذت بردند و در نهایت ما برنده شدیم.

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • لیموچی: شکست پرسپولیس را مدیون هوادارانیم
  • مجتبی حسینی: شکست پرسپولیس؟ خوشگل فوتبال بازی می‌کنیم و خوشحالم!
  • حسینی: پرسپولیس را بردیم ولی اتفاق خاصی نیفتاده
  • صحبت‌های سرمربی آلومینیوم اراک پس از حذف پرسپولیس
  • ۲ چیز در بازی مقابل پرسپولیس باعث خوشحالی ما شد
  • کل کل جدید استقلال و پرسپولیس؛ پالایشگاه و بانک!
  • نامزدهای بهترین بازیکن ماه آوریل 2024 لالیگا
  • محرومیت بهترین داور زن فوتبال جهان
  • امروز بهترین روز ورزش ایران است/ ۵ درصد استقلال و پرسپولیس برای پیشکسوتان
  • با یک شرط مهم: این بهترین تصمیمِ یحیی است!