Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران - ایرنا - وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح ضایعه درگذشت مدیرعامل و معاون سازمان تأمین اجتماعی کشور را در جریان سانحه رانندگی تسلیت گفت.

به گزارش روز جمعه ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی وزارت دفاع پشتیبانی ونیروهای مسلح ، در متن پیام تسلیت امیر سرتیپ حاتمی آمده است: سانحه رانندگی هولناکی که منجر به ضایعه از دست رفتن دو مدیر شایسته و مجاهد و دو انسان دلسوز، آقایان «سیدتقی نوربخش» مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی و «عبدالرحمن تاج الدین» معاون پارلمانی سازمان تامین اجتماعی گردید، چنان سخت و دردناک بود که اندوه ما از این واقعه دردناک قابل وصف نیست ولی در برابر تقدیر حضرت پروردگارچاره‌ای جز تسلیم و رضا نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


'بی شک مردم قدرشناس جمهوری اسلامی ایران تلاش مجاهدانه و بی دریغ این مدیران دلسوز و شیفته خدمت را از یاد نخواهند برد و براستی که مدیران خدوم در قلب و ذهن پاک ملت جاویدان خواهند بود.'
'اینجانب این حادثه جانگداز و سخت را به مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، ملت شریف ایران اسلامی و خانواده داغدار این عزیزان تسلیت عرض نموده و از درگاه ایزد منان برای آن بزرگواران غفران الهی مسالت دارم.'
به گزارش ایرنا، سیدتقی نوربخش، مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی و عبدالرحمان تاج الدین، معاون امور مجلس این سازمان که عصر روز گذشته «پنجشنبه» در حومه گرگان بر اثر سانحه رانندگی مصدوم شده بودند، بر اثر شدت جراحات وارده در بیمارستان حکیم جرجانی گرگان جان باختند.
سیام 1053**1440

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سياسي وزير دفاع تسليت نوربخش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۴۲۸۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجلس از همسان‌سازی حقوق بازنشستگان حمایت می‌کند

 احمد نادری عضو هیات رئیسه و نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: مجلس با تصویب پرداخت بدهی دولت به سازمان تامین اجتماعی و پیگیری تسریع در پرداخت ۱۳۰ همت به سازمان تامین اجتماعی، از همسان‌سازی حقوق بازنشستگان حمایت خواهد کرد.

او افزود: بعد از ابلاغ قانون برنامه هفتم توسعه کشور، اجرای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان را دنبال خواهیم کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی مجلس

دیگر خبرها

  • شورای تامین مالی برای تحقق جهش تولید تشکیل شد
  • تسلیت استاندار خوزستان به مناسبت درگذشت مادر شهیدان دزفولی
  • پیام تسلیت وزیر کشور به مناسبت درگذشت نخبه جوان مازندرانی
  • وزیر فرهنگ درگذشت یکی از بزرگان موسیقی کشور را تسلیت گفت
  • پیام تسلیت وزیر ارشاد در پی درگذشت هنرمند موسیقی خراسان شمالی
  • مجلس از همسان‌سازی حقوق بازنشستگان حمایت می‌کند
  • پیام وزیر علوم درپی درگذشت نخبه کنکوری
  • پیام درگذشت وزیر علوم در پی درگذشت نخبه کنکوری
  • پیام تسلیت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پی درگذشت حاج عیسی قلی‌پور
  • پیام تسلیت وزیر فرهنگ در پی درگذشت عیسی بخشی از بزرگان موسیقی