Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-29@13:22:49 GMT

شوخی بامزه اکبر عبدی با بهاره رهنما + عکس

تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۴۳۰۱۵

شوخی بامزه اکبر عبدی با بهاره رهنما + عکس

رکنا: بهاره رهنما در صفحه اینستاگرامی خود عکسی در کنار اکبر عبدی منتشر کرد.

بهاره رهنما تصویری از خود و اکبر عبدی، بازیگر Actor پیشکسوت سینما Cinema را در اینستاگرام Instagram به اشتراک گذاشت و نوشت: «در کنار آقای عبدی جهان و دردهاش به یک شوخی زیبا بیشتر شبیهه.»

اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

تجاوز به دختر 13 ساله ورزشکار در رختکن باشگاه + عکس عکس جناره خونین زن چادری وسط کوچه / مرد عصبانی چرا همسرش را در خیابان امام کشت؟ شرایط پرداخت یارانه ۲۰۰ هزار تومانی به کارگران و کارمندان قاتل شهید حسن پاینده حرف وحید مرادی را زد؛ بکش تا زنده بمانی ! + فیلم حجاب چگونه در ایران اجباری شد / حسن روحانی چه نقشی داشت؟! +فیلم گفتگو با عروس ترکیه ای ملی پوش ایرانی! / بلای که 3 روز قبل از نامزدی سر مهران آمد! + عکس تشییع جنازه وحید مظلومین/ سلطان سکه هم باشی آخر گذرت به اینجا می‌افتد+ تصویر فرار دردسر ساز زن نیمه عریان از بیمارستان در یاسوج محیط‌بان وظیفه شناش همدانی به اعدام محکوم شد ! این 9 بازیگر مشهور برای نقش خود به آب و آتش می زنند + عکس کشته شدن یک یوز ماده جوان در جاجرم + عکس عکس هایی که با دیدنشان حتما فریاد می‌کشید + تصاویر تلخ ترین آگهی از یک مردتبریزی روی دیوار + عکس مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا عقرب، جان کودک 5 ساله را گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: رکنا

کلیدواژه: بهاره رهنما بازیگر Actor سینما Cinema اینستاگرام Instagram اکبر عبدی بهاره رهنما عکس بازیگر شوخی عکس فیلم ایران اعدام دختر رئیس تهران دستگیر ماه ارز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۴۳۰۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی باسابقه لیگ برتر انگلیس: خداراشکر که یورگن کلوپ رفت!

دیویس مویس، سرمربی با سابقه لیگ برتر انگلیس از رفتن یورگن کلوپ در پایان فصل ابراز خوشحالی کرد.

به گزارش فارس، با اینکه لیورپول امروز یک روز تلخ و ناامیدکننده داشت ولی دیوید مویس به تمجید از کلوپ پرداخت و به شوخی اعلام کرد که او رفتن این سرمربی آلمانی خوشحال است.

سرمربی باسابقه لیگ برتر انگلیس مدعی شد که «حضور کلوپ یک اتفاق عظیم برای لیورپول بود و توانست یک باشگاه بزرگ را به خوبی کنترل کند».

او در پایان به شوخی گفت: عجله کن و زودتر از اینجا برو!

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: جرارد و یک رکورد دیگر با پیراهن لیورپول(عکس) واکنش کلوپ به درگیری اش با صلاح؛ مشکلی نیست!

دیگر خبرها

  • ببینید | توصیه جالب و متفاوت بهرام بیضایی به بهاره رهنما
  • شوخی روی کین با هالند: حالا به سطح چمپیونشیپ رسید!
  • سرمربی باسابقه لیگ برتر انگلیس: خداراشکر که یورگن کلوپ رفت!
  • دستگیری قاتل مسلح در کمتر از ۲۴ ساعت در کاشمر
  • خوشحالی عبدی یک مخاطب خاص داشت (عکس)
  • مذاکره بامزه محیط بان با خرس در جنگل‌ مازندران
  • امدادرسانی به ۷ حادثه دیده در ارتفاعات البرز
  • انگیزه عجیب مردی که به زنان جوان حمله می‌کرد
  • امدادرسانی به ۶ حادثه دیده در ارتفاعات البرز
  • نفرت از زنان انگیزه مردی که به زنان جوان حمله می‌کرد