Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-05-05@20:51:31 GMT

اختلاس میلیاردی یک مقام مسئول آموزش و پروش

تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۴۴۳۲۸

اختلاس میلیاردی یک مقام مسئول آموزش و پروش

یکی از معاونان آموزش و پرورش مانه و سملقان به اتهام اختلاس 500 میلیون تومانی بازداشت شد.

 مسلم محمدیاران دادستان عمومی و انقلاب بجنورد، در حاشیه هفتمین نشست مدیران قضایی استان با اعلام خبر بازداشت معاون مالی آموزش و پرورش مانه و سملقان، تصریح کرد: پس از بررسی‌های دقیق و گزارش دستگاه های نظارتی از جمله سازمان بازرسی کل استان، معاون مالی آموزش و پرورش مانه و سملقان به اتهام اختلاس، دخل و تصرف غیرقانونی در وجوه دولتی، تضییع اموال دولتی و پولشویی بازداشت شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

---

محمدیاران خاطرنشان کرد: در این خصوص پرونده قضایی، تشکیل و به شعبه اول بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان مانه و سملقان ارجاع گردیده و متهم این پرونده پس از تفهیم اتهام با صدور  قرار تأمین کیفری بازداشت موقت روانه زندان شد.

وی درباره میزان مبلغ اختلاس شده اظهار کرد: مطابق بررسی های صورت گرفته، مبلغ اتهامی اختلاس 5 میلیارد ریال است که  تحقیقات تکمیلی در خصوص شناسایی افراد احتمالی مرتبط در دادسرا همچنان ادامه دارد. / ایسنا 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۴۴۳۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر کشور: مسئول رسیدگی به پرونده کشتی پرتغالی توقیف شده قوه قضاییه است

وزیر کشور به ارائه توضیحاتی درباره وضعیت کشتی پرتغالی توقیف شده پرداخت و اعلام کرد که مسئول رسیدگی به این پرونده قوه قضاییه است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، احمد وحیدی وزیر کشور درباره وضعیت کشتی پرتغالی توقیف شده گفت: مسئول رسیدگی به این پرونده قوه قضاییه است و تخلفی که در این زمینه صورت گرفته از این مسیر باید حل و فصل شود.

وی ادامه داد: شبکه‌های بیگانه در این باره شایعات زیادی درست می‌کنند.

گفتنی است یک فروند کشتی کانتینربر با نام «MCS Aries» توسط نیرو‌های ویژه دریایی سپاه SNSF با اجرای عملیات هلی‌برن و تخلیه نیرو روی عرشه کشتی در نزدیکی تنگه هرمز توقیف شده است.

دیگر خبرها

  • معلم انسانی‌ترین و گرمترین عنصر نظام آموزشی است
  • دستگاه‌ها به مسئولیت‌ در قبال آموزش و پرورش عمل نمی‌کنند
  • محکومیت پزشک جراح برای دریافت اضافه بها
  • افشاگری مقام صهیونیست: «نتانیاهو» به دنبال آتش‌بس در غزه نیست
  • وزیر کشور: مسئول رسیدگی به پرونده کشتی پرتغالی توقیف شده قوه قضاییه است
  • یک مقام مسئول: ۳۰ درصد مساحت خوزستان تحت تاثیر فرونشست زمین قرار دارد
  • پلیس کانادا سه هندی را به اتهام قتل رهبر سیک‌ها بازداشت کرد
  • مهارت آفرینی در بستر دستگاه تعلیم و تربیت باید فراهم شود
  • همه دستگاه‌ها موظف به همکاری با آموزش و پرورش هستند
  • اجرای نقشه تحول بنیادین آموزش و پروش یک تکلیف ملی است