Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: شوراهای شهر در این استان با دخالت‌های بی جا افسار کار را در شهرداری‌ها در دست گرفته‌اند. ۲۵ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۷ استانها کهگیلویه و بویراحمد نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یاسوج، سید حسین کاظمی پیش از ظهر امروز در نشست فرمانداران، شهرداران، شوراها و دهیاران کهگیلویه و بویراحمد با معاون عمرانی وزیر کشور اظهار داشت: شوراهای شهر با دخالت در امور اجرایی شهرداری‌ها افسار کار را در دست گرفته‌اند در حالی حق دخالت در امورات را ندارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر اینکه طبق بررسی‌های انجام شده شوراهای شهر در جزئی‌ترین امور اجرایی دخالت می‌کنند، عنوان کرد: قانون وظایف شورا و شهرداری را مشخص کرده و هرکدام باید به وظیفه خود عمل کنند.

کاظمی با اشاره به اینکه تنها شهرهای یاسوج، دوگنبدان، دهدست، سی سخت، لنده، چرام و باشت طرح جامع تفصیلی دارند، ابراز کرد: شهرهای مادوان، چیتاب و پاتاوه هنوز با طرح هادی روستایی اداره می‌شوند و شهرهای دیگر استان نیز با طرح تفصیلی جلو می‌روند.

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر اینکه نقشه شهرسازی در شهرهای استان به‌هنگام نیست، ادامه داد: اعتبارات شهرداری‌های استان 32 درصد کاهش داشته است.

کاظمی بیان کرد: طرح‌های تفصیلی شهرهای کهگیلویه و بویراحمد بیشتر شبیه یک نقاشی خوب است به گونه‌ای که سرانه‌ها در دهه 60 یاسوج بسیار مطلوب‌تر از شرایط فعلی است.

وی با بیان اینکه شهر مادوان یک سانتی متر فضای سبز ندارد و کوچه‌های با عرض 8 متری و طول یک کیلومتر فراوان دارد، ادامه داد: عدم رعایت حرائم و حفط اراضی منابع ملی  در کنار شهرها به یک معضل تبدیل شده است.

انتهای پیام/ن

R41452/P1361/S6,69/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۴۵۰۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴۶ بیمار هموفیلی در استان وجود دارد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، باران برزه کار با بیان اینکه شاهد افزایش آمار بیماران هموفیلی هستیم، عنوان کرد: با احتساب آمار‌های تازه تشخیص، تعداد بیماران تالاسمی ما به ۶۶ نفر رسید. برزه کار تصریح کرد: به تفکیک شهرستانی، ۲۳ بیمار هموفیلی در بویراحمد، ۶ نفر در گچساران و ۱۶ نفر در دهدشت داریم. برزه کار با اشاره به آمار‌های بیماران هموفیلی برخی از مناطق، اظهار کرد: ۸ بیمار هموفیلی زیر ۱۸ سال در یاسوج و ۳ بیمار زیر ۱۸ سال نیز در گچساران در لیست استعلام‌ها ثبت شد. مدیر دفتر کانون هموفیلی کهگیلویه و بویراحمد به چالش‌های پیش روی فعالیت‌ها، عنوان کرد: ۱۸ بیمار فاکتور ۸ و ۳ بیمار فاکتور ۹ در استان شناسایی شده که باید در بحث تأمین دارویی و حمایتی اقدامات مطلوب‌تری شکل بگیرد. وی از هدفگذاری‌های آموزشی در این راستا خبر داد و بیان کرد: طی ۶ ماه آینده در کنار فعالیت‌های روتین، برگزاری کلاس آموزشی برای مراکز اورژانس با هدف آشنایی بهتر با بیماران هموفیلی، برگزاری اردو و توزیع پک‌های حمایتی را خواهیم داشت.

دیگر خبرها

  • ناگفته‌های کهگیلویه و بویراحمد در گفتن نگین
  • شوراهای برتر استان بوشهر تجلیل شدند
  • اعلام میزان بارش‌های کهگیلویه و بویراحمد تا ساعت ۲۱:۳۰دیروز
  • کهگیلویه و بویراحمد رویشگاه بزرگ لاله های واژگون
  • از برگزاری اجلاسیه سراسری روسای شوراهای اسلامی کشور تا تدوین شناسنامه باغ‌های شهر قم
  • سرپرست جدید دیوان محاسبات کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد
  • ۴۶ بیمار هموفیلی در استان وجود دارد
  • انتقاد نماینده ولی فقیه از دخالت نمایندگان مجلس در انتصابات
  • اعلام میزان بارش‌های کهگیلویه و بویراحمد امروز تا ساعت ۲۱:۳۰
  • مصالحه بیش از ۳۴ هزار پرونده در شورای حل اختلاف قزوین