Web Analytics Made Easy - Statcounter

فاطمه شجاعی از اعضاء موسسه ترنم زیبای محبت در گفتگو با خبرنگار برنا استان فارس اظهارداشت: گسترش فرهنگ پیشگیری و درمان اعتیاد، ارتقاء تحصیلی کودکان و نوجوانان کار و فرزندان خانواده های کم درآمد، ترویج فرهنگ محبت و دستگیری از نیازمندان با برگزاری کارگاههای تربیتی، آماده سازی ذهنی و تربیتی خانواده ها و نوجوانان و از همه مهمتر تربیت جوانان خیر با روحیه خیرپروری است از مهم ترین اهداف موسسه ترنم زیبای محبت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: فعالیت اصلی این موسسه پیشگیری از آسیب های اجتماعی (مبارزه با اعتیاد به مواد مخدر) است اما اعضاء موسسه در انجام سایر امور خیرخواهانه نیز همیشه پیشقدم هستند. شجاعی ادامه داد: از جمله فعالیت های این موسسه در زمینه آسیب های اجتماعی ساماندهی چند کارتن خواب گرفتار در دام اعتیاد و معرفی تعدادی از جوانان که مشتاقانه حاضر به ترک بودند به کمپ های ترک اعتیاد بود تا بدین وسیله زمینه بازگشت آنها به جمع گرم خانواده فراهم شود.

عضو فعال موسسه ترنم زیبای محبت سپس بیان کرد: برگزاری کلاسهای پیشگیری از آسیب ها،آگاهی بعد از درمان و پیگیری درمان بهبودیافته با کمک  خانواده ها  از دیگر فعالیت های موسسه ترنم زیبای محبت در راستای کاهش آسیب های اجتماعی است.  وی عنوان کرد: برگزاری کارگاههای مهارت های زندگی، کارگاه اعتماد به نفس، کارگاههای تربیتی، علمی، فرهنگی برای کودکان، جوانان و نوجوانان ، دوره های اشتغال زایی برای بهبود یافته گان و همچنین برای بانوان که همسر از کار افتاده دارند از جمله اقدامات این موسسه است . شجاعی خاطر نشان کرد: درراستای ایجاد نشاط اجتماعی نمایشگاه نقاشی  کودکان و نوجوانان بدسرپرست و بی سرپرست و بچه های کار در بلوار چمران برگزارشد که با استقبال مناسب کودکان همراه بود.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اداره کل ورزش و جوانان اشتغال درمان کودکان و نوجوانان مهارت های زندگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۴۵۳۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش آسیب های اجتماعی با حضور در یادواره شهدا


به گزارش خبرگزاری صدا  و سیما ، مرکز اصفهان ؛ سرپرست فرمانداری ویژه کاشان در پانزدهمین جلسه ستاد اجرایی کنگره ملی شهدا با بیان اینکه ماموریت ها، اجزا و شئون کنگره ملی شهدای کاشان باید بین اقشار مختلف تقسیم شود گفت: هنرمان باید این باشد که اینگونه یادواره‌ها و کنگره‌ها مردمی برگزار شود.


حمید رضا محمدی فشارکی پاسداشت شهدای گرانقدر کنگره ملی دارالمومنین کاشان را برای همگان افتخار دانست و افزود: بازخوانی یاد و خاطره شهدا برای نسل کنونی ضروری است.


وی با بیان اینکه به برکت وجود مقدس شهدا مشکلات معیشتی و اقتصادی جامعه برطرف خواهد شد، گفت: با وجود این مشکلات بعضی جا‌ها مانند یادواره شهدا نیاز داریم که مردم تخلیه و آرام شوند.

دیگر خبرها

  • خزعلی: دشمن در جنگ نرم به دنبال سلب هویت و معنویت ما است
  • دشمن در جنگ نرم به دنبال سلب هویت و معنویت ما است
  • همایش کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی در هفشجان
  • کاهش آسیب های اجتماعی با حضور در یادواره شهدا
  • پیشرفت جامعه اسلامی در گرو سلامت و نشاط خانواده‌ها
  • خانواده اساسی‌ترین رکن جامعه و مدنیت اسلامی است
  • مجموعۀ ویدئوکتاب‌های سلامت اجتماعی منتشر شد
  • پویش مشهد مهربان مشارکتی مردمی برای احیای زندگی آسیب‌دیدگان
  • کاهش مقابله با آسیب‌های اجتماعی مرتبط با زن و خانواده
  • شعر طنز یک اقدام بدیع در دستگاه قضا است