Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس هیئت موسس و امنای دانشگاه آزاد اسلامی درگذشت مرحوم نوربخش رئیس سازمان تامین اجتماعی و تاج الدین معاون پارلمانی این سازمان را تسلیت گفت. ۲۵ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۲ سیاسی مجلس و دولت ایران نظرات

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری تسنیم، علی‌اکبر ولایتی رئیس هیئت موسس و امنای دانشگاه آزاد اسلامی در پی در گذشت مرحوم سید تقی نوربخش رئیس سازمان تامین اجتماعی و مرحوم عبدالرحمن تاج الدین معاون پارلمانی این سازمان، طی پیامی این ضایعه دردناک را تسلیت گفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیام تسلیت جهانگیری درپی درگذشت رئیس و معاون سازمان تامین اجتماعی

 

متن پیام ولایتی به این شرح است:

بسم  الله الرحمن الرحیم 
انا لله و انا الیه راجعون 

دریافت خبر ناگوار و دردناک حادثه رانندگی و درگذشت جناب آقایان دکتر نوربخش و تاج الدین که در مسیر خدمت و  انجام وظیفه به وقوع پیوست، موجب تاثر و تالم فراوان گردید.

مرحوم دکتر نوربخش از مدیران متعهد و با تجربه کشور و یک پزشک ارزشی بود که همواره  در مسیر خدمت به مردم تلاش نمود و اثرات ارزشمندی را نیز بر جای گذارد و همراه ایشان مرحوم تاج الدین نیز از مدیران فعال و شایسته کشور بودند که فقدان این دو همراه، بسیار تاسف برانگیز است.

اینجانب ضایعه درگذشت این دو عزیز را به خانواده و بازماندگان و همچنین همراهان این دو عزیز در سازمان تامین اجتماعی تسلیت گفته، صبر و اجر آرزومندم و از درگاه خداوند متعال، غفران و رحمت واسعه الهی مسئلت می‌نمایم.

علی اکبرولایتی

انتهای پیام/

R1381/P1360/S1,15/CT12 واژه های کاربردی مرتبط حمیدرضا نوربخش علی‌اکبر ولایتی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: حمیدرضا نوربخش علی اکبر ولایتی حمیدرضا نوربخش علی اکبر ولایتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۴۵۳۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختتامیه بیست ویکمین المپیاد کوهنوردی کارکنان سازمان تامین اجتماعی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، مدیرکل تأمین ‌اجتماعی استان گفت: بیست و یکمین المپیاد سراسری کوهنوردی کارکنان سازمان تامین اجتماعی کشور با همکاری هیئت کوهنوردی استان در سی سخت برگزارشد.

رسول چراغ سحرافزود: این المیپاد با حضور ۳۳ استان و ۱۳۵ کوهنورد از ۱۱ تا ۱۴ اردیبهشت ماه به میزبانی استان کهگیلویه و بویراحمد برگزارشد.

چراغ سحر هدف از برگزاری این المپیاد را، ارتقای سلامت روحی و جسمی کارکنان دانست واضافه کرد این المپیادبا صعود به قله قلم واقع در شهرستان دنا برگزارشد.

دیگر خبرها

  • گزارش دیوان محاسبات از ترک فعل سازمان تامین اجتماعی
  • سهام سازمان تامین اجتماعی در بانک رفاه کارگران واگذار نشده است
  • سهام مازاد سازمان تامین اجتماعی در بانک رفاه کارگران، واگذار نشده است
  • کلاهی که بر سر کارگران ساختمانی گذاشته شد
  • پرداخت حق بیمه بیش از ۲ هزار زن سرپرست خانوار هرمزگانی
  • منظور: رشد ۳۸۰ درصدی اعتبارات رفاه و تامین اجتماعی
  • پیام قالیباف برای درگذشت «مسئول دبیرخانه کنگره سرداران شهید»
  • اختتامیه بیست ویکمین المپیاد کوهنوردی کارکنان سازمان تامین اجتماعی
  • مجلس از همسان‌سازی حقوق بازنشستگان حمایت می‌کند
  • بنیاد ملی نخبگان درگذشت اسماعیل نصراللهی را تسلیت گفت