Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-30@03:15:43 GMT

لژیونر بلژیکی، مدعی جدید ورود به ترکیب ایران (عکس)

تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۴۵۹۲۷

لژیونر بلژیکی، مدعی جدید ورود به ترکیب ایران (عکس)

علی قلی‌زاده هافبک تیم شارلوا بلژیک حالا یکی از مدعیان اصلی ورود به ترکیب اصلی تیم ملی است و برای قرار گرفتن در لیست تیم ملی برای حضور در جام ملت‌های آسیا تلاش می‌کند.

به گزارش “ورزش سه” هافبک ایرانی تیم شارلوا بلژیک این روزها وضعیت خوبی را در ژوپیر لیگ پشت سر می‌گذارد و با دعوت به اردو‌های تیم ملی دوران اوج خود را طی می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قلی‌زاده که با تصمیم عجیب کی‌روش علی‌رغم خط خوردن از لیست تیم ملی برای جام جهانی روسیه کنار آن‌ها حضور داشت کمر همت بسته است که این مرتبه به لیست ۲۳ نفره مدنظر سرمربی راه پیدا کرده و برای حضور در زمین مسابقه بجنگد.

 


او در بازی روز گذشته مقابل ترینیداد و توباگو با جانشینی کریم انصاری فرد تنها ۱۵ دقیقه فرصت برای خودنمایی داشت و با تکیه به سرعت و تکنیکش توپ را به خوبی برای تیم ملی حفظ و به جریان درآورد. در دقایق آخر مسابقه هم با داخل پای چپ پاس زیبایی را به محوطه جریمه فرستاد که ضربه رامین رضاییان پس از برخورد به تیرک دروازه راهی اوت شد. بی شک قلی‌زاده با ادامه این نمایش در تیم باشگاهی و اردوی‌های تیم ملی راهی بزرگترین تورنمنت  قاره کهن در سطح ملی خواهد شد. البته که قرار گرفتن در ترکیب اصلی کار بسیار سختی است و باید بر روی قلی‌زاده به عنوان یک تعویض طلایی از سوی کارلوس کی‌روش حساب کرد.

 


عکس: امیرحسین خیرخواه

 

تیم ملی ایران علی قلی زاده

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تیم ملی ایران علی قلی زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۴۵۹۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸۹گلستانی عازم سرزمین وحی شدند/۷۵ هزار نفر در لیست انتظار حج عمره

سید علی میرقاسم پور در گفت‌وگو با خبرنگار مهر از اعزام ۸۵ گلستانی به عمره مفرده بعد از ۹ سال وقفه خبر داد و افزود: با توجه به اینکه استان گلستان یک استان وحدت آفرین است در این کاروان هم شاهد حضور اهل تشیع و هم شاهد حضور اهل تسنن هستیم.

میرقاسم پور گفت: برای انجام مناسک حج در این کاروان یک نفر به عنوان روحانی اهل تشیع و یک نفر به عنوان روحانی اهل تسنن زائران را همراهی می کنند.

وی با اشاره به اینکه ۷۵ هزار گلستانی درانتظار حج عمره مفرده هستند، افزود: طی برنامه ریزی هایی که انجام شده است قرار است بعد از سفر حج تمتع اعزام کاروان های عمره مفرده را آغاز کنیم.

مدیر حج و زیارت گلستان با بیان اینکه قرار است تا پایان سال ۵۰۰ هزار ایرانی به سرزمین وحی مشرف شوند، گفت: از این مقدار سهم استان گلستان سالانه ۱۰ هزار نفر است که برای اعزام این تعداد زائر حدود هشت سال زمان نیاز داریم.

وی خاطرنشان کرد: این کاروان ۸۵ نفره دقایقی قبل از فرودگاه بین المللی ساری به سمت سرزمین وحی حرکت کردند.

میر قاسم پور یادآور شد: در روز چهارشنبه ساعت ۹ صبح همایش آموزشی زائران شرق استان در گنبد با حضور سید عباس حسینی مدیر حج و زیارت کشور و مسوولان استان برگزار خواهیم کرد.

کد خبر 6092399

دیگر خبرها

  • پرسپولیسی‌ها در لیست سیاه گل‌محمدی
  • الکلاسیکوی برگشت ایران بدون 5 بازیکن مشترک
  • ۸۹گلستانی عازم سرزمین وحی شدند/۷۵ هزار نفر در لیست انتظار حج عمره
  • رسمی؛ لیست نهایی تیم ملی والیبال اعلام شد
  • ورود وزیر ورزش به تایلند با استقبال سفیر ایران و تاج
  • علت خط خوردن کریم بنزما از لیست الاتحاد
  • ترکیب تیم دو و میدانی جوانان ایران برای حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا
  • پزشکیان لیدر می‌شود؟/ترکیب‌ احتمالی فراکسیون‌های مجلس آینده
  • کاپیتان تیم ملی ایران، یک سال دیگر لژیونر می‌ماند
  • حضور فعالان اقتصادی ۱۰۰ کشور در نمایشگاه توانمندی صادراتی ایران (اکسپو ۲۰۲۴)