Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: دیده بان حقوق بشر اعلام کرد در حملات هفت روز اخیر ائتلاف آمریکایی به حومه شرقی استان دیرالزور ۴۴ کودک کشته شدند.

به گزارش رکنا و به نقل از آسوشیتدپرس، در نتیجه حملات هوایی روز گذشته ائتلاف آمریکایی به شرق دیر الزور دست کم ۱۸ تن جان باختند.

به اعلام دیده بان حقوق بشر ۱۲ تن از کشته شدگان کودک و نوجوان هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دیده بان حقوق بشر اعلام کرد در حملات هفت روز اخیر ائتلاف آمریکایی به حومه شرقی استان دیرالزور ۴۴ کودک کشته شدند.

ابن ائتلاف طی روز‌های اخیر با تشدید حملات خود به شهرک‌های جنوب شرق دیرالزور از جمله «السوسه، البوبدران، هجین و الشفعه»، ده‌ها غیر نظامی را کشته و شمار زیادی را مجروح کرده است.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

تجاوز به پسر 3 ساله در چادر پناهندگان سوریه ای+عکس علت تصادف مرگبار خودرو نوربخش و تاج الدینی مشخص شد+ فیلم و عکس تجاوز به دختر 13 ساله ورزشکار در رختکن باشگاه + عکس عکس جنازه خونین زن چادری وسط کوچه / مرد عصبانی چرا همسرش را در خیابان امام کشت؟ شرایط پرداخت یارانه ۲۰۰ هزار تومانی به کارگران و کارمندان فرار دردسر ساز زن نیمه عریان از بیمارستان در یاسوج مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا برخورد وحشیانه با سه جوان نوازنده خیابانی در رشت+ فیلم عقرب، جان کودک 5 ساله را گرفت گریه شریعتمداری در غم از دست دادن معاونش +فیلم تلخ ترین آگهی از یک مردتبریزی روی دیوار + عکس این 9 بازیگر مشهور برای نقش خود به آب و آتش می زنند + عکس قاتل شهید حسن پاینده حرف وحید مرادی را زد؛ بکش تا زنده بمانی ! + فیلم علت مرگ نوربخش و تاج الدینی در تصادف وحشتناک+ فیلم و عکس دیده نشده تجاوز مرد شوشتری به نوجوانان/ او دستگیر شد! +عکس

منبع: رکنا

کلیدواژه: کودک حملات آمریکایی کشته شدند هفت عکس فیلم ایران اعدام رئیس حادثه تهران ارز دختر آپارتمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۴۵۹۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زاخارووا: آمریکایی‌ها حملات تروریستی اوکراینی‌ها را هماهنگ می‌کنند

ماریا زاخارووا، سخنگوی وزارت خارجه روسیه در اظهارنظری به ایزوستیا گفت: نیرو‌های آمریکایی مستقر در خاک اوکراین، هماهنگی اجرای حملات تروریستی توسط اوکراینی‌ها را بر عهده دارند.

او در مورد سخنان پاتریک رایدر، سخنگوی پنتاگون، اظهار داشت که نیرو‌های مسلح ایالات متحده درگیر آموزش ارتش نیرو‌های مسلح اوکراین (AFU) نیستند، بلکه فقط در لجستیک کمک می‌کنند و بر تامین تسلیحات نظارت می‌کنند.

زاخارووا افزود: بجای آن ارتش آمریکایی در اوکراین، فعالیت‌های دیگری از جمله، اجرای حملات تروریستی را هماهنگ می‌کند.

پیش از این نیکلای پاتروشف، دبیر شورای امنیت روسیه گفته بود که نیرو‌های مسلح اوکراین و ناتو نمی‌توانند کاری در میدان نبرد انجام دهند، بنابراین اوکراین به طور فزاینده‌ای به روش‌های تروریستی متوسل می‌شود.

زاخارووا در بخش دیگری از اظهاراتش به سخنان نانسی پلوسی، قانونگذار پیشین آمریکایی از حزب دموکرات که پوتین را پشت اقدامات معترضان جنگ غزه در آمریکا معرفی کرده بود، واکنش نشان داد و گفت: نانسی پلوسی گفته پوتین پشت معترضان فلسطینی در ایالات متحده است. این را نمی‌توان جز توهین به آمریکایی‌ها و نگرش تحقیر آمیز نسبت به دموکراسی تفسیر کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • «پلن بی» آمریکا در برابر انصارالله چیست؟
  • تشدید دوباره حملات انصارالله یمن: پهپاد آمریکایی و نفتکش انگلیسی هدف قرار گرفتند
  • یمن سرنگونی پهپاد آمریکایی و حمله به کشتی انگلیسی را تأیید کرد
  • انصار الله یک کشتی انگلیسی را هدف قرار داد و یک پهپاد آمریکایی را سرنگون کرد
  • نتیجه حمایت آمریکا از تروریست‌ها، عملیات آنان در ایران و روسیه است
  • حملات تروریستی نتیجه حمایت کشورهای غربی از گروه‌های تروریستی است
  • حملات تروریست نتیجه حمایت کشورهای غربی از تروریست‌ها است
  • تساوی تراکتور و ذوب آهن درپایان ۹۰ دقیقه/حملات سرخ ها نتیجه نداشت
  • ده‌ها کشته بر اثر سیل در تانزانیا و کنگو
  • زاخارووا: آمریکایی‌ها حملات تروریستی اوکراینی‌ها را هماهنگ می‌کنند