Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، سید قادر موسوی در تشریح جزئیات پرونده فردی که به چند نوجوان در این شهرستان تجاوز  و با گرفتن فیلم و عکس آن‌ها را وادار به سکوت کرده است، گفت: در پی انتشار فیلم در فضای مجازی و اطلاع دادستانی از موضوع، فورا و قبل از شکایت شاکی خصوصی دستگاه قضا به موضوع ورود کرد و این فرد دستگیر و با قرار بازداشت موقت، روانه زندان شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
وی افزود: تحقیقات تکمیلی در حال انجام است و در مجموع سه نفر در رابطه با این پرونده دستگیر شده‌اند که دو نفر به این عمل شنیع اقدام کرده و یک نفر از آن‌ها به تهیه فیلم مبادرت ورزیده است. 
 
موسوی با تاکید بر رسیدگی سریع و قاطع به این پرونده با توجه به حساسیت موضوع، خاطرنشان کرد: برخی از خانواده‌های این نوجوانان در دادسرا حضور یافته و تاکنون دو خانواده، به طرح شکایت اقدام کرده‌اند.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: تجاوز دادسرا زندان فضای مجازی کودک آزاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۴۶۱۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجاوز جنسی ۴ مرد افغان به نوجوان ایرانی در تهران | التماس کردم فایده نداشت! +فیلم

20 شهریور سال گذشته پسر ۱۶ ساله‌ای به نام نوید به همراه پدرش با مراجعه به پلیس آگاهی پایتخت شکایتی را مبنی بر آزار و اذیت چهار متجاوز ثبت کرد.

به گزارش روزنامه ایران، وی در تشریح ماجرا به مأموران گفت: صبح در حال بازی در زمین فوتبالی در نزدیکی خانه‌مان بودم که چهارمرد افغانستانی با موتور به آنجا آمدند و بعد با تهدید چاقو مرا سوار کردند و به حاشیه تهران بردند. بعد از آن وارد باغی شدیم و آنها بدون توجه به التماس‌هایم مرا آزار دادند و در آخر هم تهدیدم کردند که اگر دراین‌باره به کسی حرفی بزنم خودم و خانواده‌ام را می‌کشند.

نوید در حالی که اشک می‌ریخت ادامه داد: خیلی ترسیده بودم به همین خاطر قصد نداشتم به کسی حرفی بزنم اما وقتی به خانه رسیدم آنقدر آشفته و به‌هم ریخته و ناراحت بودم که پدرم فهمید اتفاق بدی برایم افتاده و من هم ماجرا را برایش تعریف کردم و تصمیم گرفتیم از آن متجاوزان شکایت کنیم.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

پس از آن شاکی با دستور قضایی برای انجام معاینه به پزشکی قانونی معرفی شد و کارشناسان این سازمان آزار و اذیت وی را تأیید کردند. به این ترتیب مأموران ردیابی ۴ متهم را در دستور کارشان قرار دادند و با بررسی‌های فنی موفق شدند دو نفر از متهمان را شناسایی و بازداشت کنند. دو متهم پس از دستگیری به پلیس آگاهی منتقل شدند و در بازجویی‌ها منکر ماجرا شدند.

با تکمیل تحقیقات پرونده برای رسیدگی به شعبه 11 دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد. در جلسه تحقیق این پرونده، پسر نوجوان که با پدرش در دادگاه حاضر شده بود به قضات گفت: دو متهم دستگیر شده همان کسانی هستند که بدون توجه به التماس‌هایم من را مورد آزار و اذیت قرار دادند و بعد هم تهدیدم کردند که نباید حرفی بزنم. آن روز به قدری از تهدیدهای‌شان ترسیده بودم که فکر می‌کردم من و خانواده‌ام را می‌کشند اما حالا که شکایت کردیم و دو متهم این پرونده بازداشت شده‌اند درخواستم اعدام آنهاست و به هیچ عنوان هم حاضر به گذشت نیستم.

پس از آن دو متهم با رد اتهام‌شان مدعی شدند: ما در روز حادثه در محل بودیم اما کاری نکردیم و دو دوست دیگرمان که حالا متواری هستند به شاکی تعرض کرده‌اند. ما بی‌گناه هستیم و بی‌دلیل بازداشت شده‌ایم. دو متهم در پاسخ به سؤال قاضی که دو دوست‌تان حالا کجا هستند نیزعنوان کردند: بعد از آن روز دیگر نه آنها را دیدیم و نه از آنها خبر داریم.

با پایان جلسه تحقیق قرار است دو متهم بزودی پای میز محاکمه بایستند.

دیگر خبرها

  • پرونده کثیرالشاکی موسوم گروه "ش" به دادگاه ارسال شد
  • تجاوز جنسی ۴ مرد افغان به نوجوان ایرانی در تهران | التماس کردم فایده نداشت! +فیلم
  • حکم سینماگر مطرح لغو شد ؛ صدور دستور محاکمه جدید
  • تهیه‌کننده متهم به تجاوز، باید دوباره محاکمه شود
  • تهیه کننده متهم به تجاوز تبرئه شد
  • تهیه‌کننده متهم به تجاوز تبرئه شد
  • تهیه کننده مشهور متهم به تجاوز تبرئه شد
  • شکایت بازیکن فرانسوی از فایزر و بیونتک به دلیل عوارض واکسن کرونا
  • شکایت از پورتو به‌خاطر مهدی طارمی!
  • شکایت از پورتو به خاطر مهدی طارمی!‏