Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهرکرد- ایرنا- مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری چهارمحال و بختیاری گفت: مسیر ارتباطی دهستان موگویی شهرستان کوهرنگ که به علت ریزش برف از سمت چهارمحال و بختیاری مسدود شده است، از سمت جاده ' بزنوید 'شهرستان الیگودرز لرستان باز است.

ستار فرهادی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا تاکید کرد: بارش های استان که از روز پنجشنبه در نقاط مختلف چهارمحال و بختیاری آغاز شد ، در شهرستان کوهرنگ و ارتفاعات به صورت برف بود و باعث شد ارتباط مسیر گردنه عسل کشان در مسیر چلگرد به دهستان موگویی قطع شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: اهالی 15 روستای دهستان موگویی می توانند از جاده ارتباطی این دهستان به بزنوید شهرستان الیگودرز در استان لرستان رفت و آمد کنند.
فرهادی تصریح کرد: برخی از راه های ارتباطی خاکی روستاهای بخش بازفت شهرستان کوهرنگ نیز به علت بارندگی با مشکل تردد مواجه شده بود ولی تردد در مسیرهای برف گیر این شهرستان باید با زنجیر چرخ و تجهیزات زمستانی انجام می شود.
وی تصریح کرد: عملیات بازگشایی راه های روستاهای بخش بازفت شهرستان کوهرنگ از سوی نیروهای راهداری، امدادی و فرمانداری در حال انجام است.
به گزارش ایرنا، ارتفاع برف در شهر چلگرد مرکز این شهرستان 20 سانتیمتر و در گردنه ها 50 سانتیمتر است.
چلگرد مرکز شهرستان کوهرنگ در 90 کیلومتری مرکز چهارمحال و بختیاری قرار دارد.
دهستان موگویی در شهرستان کوهرنگ بیش از 4 هزار نفر جمعیت دارد که در 6 ماهه دوم سال منطقه برف گیر می شود.
7362/2097

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي موگويي كوهرنگ چهارمحال و بختياري

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۴۶۲۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمبود سرانه فضای آموزشی چهارمحال و بختیاری



به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، مدیر برنامه‌ریزی و توسعه مشارکت‌های مردمی اداره‌کل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری گفت: شاخص سرانه آموزشی استان به‌علت پراکندگی دانش‌آموزان نیازمند بازبینی است.
وی افزود: به‌خاطر بافت اقلیمی گاهی ناچار هستیم.

دیگر خبرها

  • آسمان چهارمحال و بختیاری کمی تا قسمتی ابری
  • احداث نخستین مرکز تخصصی نجوم چهارمحال و بختیاری
  • تأمین آب آشامیدنی روستای کهن دژ شهرستان کیار
  • بلداجی خنک‌ترین نقطه چهارمحال و بختیاری
  • تأمین آب آشامیدنی کهن دژ در بخش ناغان شهرستان کیار
  • کمبود سرانه فضای آموزشی چهارمحال و بختیاری
  • تعیین تکلیف نهضت ملی مسکن در شهرستان کیار تا ماه آینده
  • برگزاری نخستین اردوی جهادی مدیران دستگاه‌های اجرایی در شهرستان کیار
  • خبر‌های ورزشی ۶ اردیبهشت چهارمحال و بختیاری
  • سفر استاندار چهارمحال و بختیاری به ناغان