Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-05-07@21:24:32 GMT

زلزله 6.6 ریشتری در جزایر سلیمان

تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۴۶۶۷۱

رکنا: مرکز لرزه‌نگاری آمریکا از وقوع زمین لرزه مهیبی به بزرگی 6.6 ریشتر در جزایر سلیمان در اقیانوس آرام خبر داد.

بنابر اعلام مرکز لرزه‌نگاری آمریکا امروز (جمعه) زمین‌لرزه‌ای به بزرگی 6.6 ریشتر شرق جزایر سلیمان را به لرزه درآورد که کانون آن در عمق 33 کیلومتری بوده‌است.

اسپوتنیک نیوز نوشت: در پی این زمین‌لرزه گزارشی در مورد خسارت‌های مالی و تلفات جانی این حادثه Incident منتشر نشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در عین حال احتمال وقوع سونامی نیز وجود ندارد.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

شیطان شوشتر کیست؟! / التماس های کودکان در فیلم مردان منحرف! تجاوز به پسر 3 ساله در چادر پناهندگان سوریه ای+عکس علت تصادف مرگبار خودرو نوربخش و تاج الدینی مشخص شد+ فیلم و عکس تجاوز به دختر 13 ساله ورزشکار در رختکن باشگاه + عکس عکس جنازه خونین زن چادری وسط کوچه / مرد عصبانی چرا همسرش را در خیابان امام کشت؟ مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا برخورد وحشیانه با سه جوان نوازنده خیابانی در رشت+ فیلم این زن با خاکستر جسد شوهرش زیورآلات درست کرد !+عکس اعتراف زن جوان به قتل عام 9 دختر و پسر ! + عکس قاتل و 3 مرد همدستش یک مرد به خاطر شباهت به بن لادن کشته شد +عکس شرایط پرداخت یارانه ۲۰۰ هزار تومانی به کارگران و کارمندان سقوط قیمت ارز و سکه بعد از اعدام سلطان سکه ! تشییع جنازه وحید مظلومین/ سلطان سکه هم باشی آخر گذرت به اینجا می‌افتد+ تصویر فرار دردسر ساز زن نیمه عریان از بیمارستان در یاسوج گریه شریعتمداری در غم از دست دادن معاونش +فیلم

منبع: رکنا

کلیدواژه: حادثه Incident اخبار حوادث اقیانوس آرام سونامی آمریکا زمین لرزه جزایر سلیمان عکس فیلم ایران اعدام رئیس حادثه تهران ارز دختر آپارتمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۴۶۶۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فریاد «نه به نسل‌کشی در رفح» قلب لندن را لرزه درآورد

به گزارش ایرنا، شرکت کنندگان در این حرکت اعتراضی، ضمن اهتزاز پرچم‌ فلسطین، شعار نوشته‌هایی را حمل می‌کردند که روی آنها «آتش‌بس را برقرار کنید»، «فلسطین را آزاد کنید» و «دست از رفح بکشید» نوشته شده بود.

آنها همچنین در شعارهای خود خواهان پایان حمایت تسلیحاتی انگلیس از رژیم صهیونیستی و توقف نسل‌کشی فلسطینی‌ها شدند. بر اساس برآوردها، حدود ۵ هزار نفر در این تجمع که برگزاری آن کمتر از ۲۴ ساعت اطلاع‌رسانی شد، شرکت کردند.

در سایر شهرهای انگلیس از جمله برایتون، منچستر و لستر نیز حامیان فلسطین به خیابان‌ها آمده و با سردادن شعارهای ضد اسرائیلی خواستار توقف تهاجم رژیم صهیونیستی به رفح شدند.

کابینه جنگ رژیم صهیونیستی روز دوشنبه به رغم مخالفت‌های بین‌المللی، تهاجم زمینی به شهر رفح واقع در جنوب نوار غزه را تائید کرد و ارتش این رژیم، از روز سه‌شنبه بخش فلسطینی این شهر را اشغال کرده‌ است.

این عملیات تنها ساعاتی پس از آن آغاز شد که جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) اعلام کرد که پیشنهاد آتش بس مصر و قطر را پذیرفته است؛ اما رژیم صهیونیستی ادعا کرد که این پیشنهاد خواسته‌های ضروری این رژیم را تامین نمی‌کند.

بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی با بیان این ادعا که طرح پیشنهادی حماس با خواسته‌های این رژیم فاصله دارد، گفت: اجازه نمی‌دهیم حماس توانایی‌های نظامی خود را بازسازی کند. اسرائیل اجازه نخواهد داد که حماس در نوار غزه حکومت کند.

ساعاتی پیش ریشی سوناک نخست وزیر انگلیس که از آغاز جنگ غزه به طور تمام قد از رژیم صهیونیستی حمایت کرده است، به ابراز نگرانی درباره عملیات ارتش رژیم اسرائیل در رفح بسنده کرد و گفت: «ما به طور مداوم گفته‌ایم که خواهان آتش‌بس موقت هستیم تا بتوانیم کمک‌های بیشتری را (به غزه) منتقل و گروگان‌ها (اسرای اسرائیلی) را آزاد کنیم؛ سپس از این توقف برای ایجاد یک آتش‌بس پایدارتر استفاده کنیم.»

وی افزود: «من از همه طرف‌ها خواسته‌ام که به گفت وگو و مذاکره ادامه دهند. ما باید به آنها فضا بدهیم تا این مذاکرات را به نتیجه برسانند.»

بر اساس گزارش‌ها، تاکنون افزون بر ۳۴ هزار فلسطینی شهید و بیش از ۷۷ هزار نفر دیگر مجروح شده‌اند.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: کانادا: حمله به رفح غیرقابل قبول است قتل مشکوک ژنرال اسرائیلی در مصر جان کربی: اسرائیل به آمریکا اطمینان داد که عملیات رفح محدود است

دیگر خبرها

  • فریاد «نه به نسل‌کشی در رفح» قلب لندن را لرزه درآورد
  • زاکانی: شهرداری تهران برای مدیرانش خانه سازمانی ندارد/ به جای زمین، وام دادیم
  • دلیل پیشگوی هلندی درباره احتمال زلزله قوی در روزهای آینده
  • مشخصات و مکان زلزله امروز بعدازظهر در تهران +تصویر
  • انگیزه‌های خاص ستاره جوان آلومینیوم!
  • این زن شوهرش را با چاقو کشت
  • از رکوردشکنی فیزیکدانان تا از آب باتری ساختن چینی‌ها
  • بندرچارک لرزید
  • شجاع، الگوی جوان‌های تراکتوری (عکس)
  • معضل کانال‌های فاضلاب رو باز در مسجد سلیمان استان خوزستان