Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی سابق تیم فوتبال استقلال که چند روز پیش هدایت تیم ذوب‌آهن را برعهده گرفت، ۲ بازی دراماتیک در ورزشگاه آزادی را پیش‌رو دارد. به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، علیرضا منصوریان پس از کنار رفتن از استقلال، سکوت کرد و هیچ وقت درباره گذشته‌ها صحبت نکرد. منصوریان پس از یک سال دوری از فوتبال جانشین امید نمازی در ذوب‌آهن شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



تصمیمی که باعث تعجب خیلی‌ها شد. منصوریان در بدو ورودش باید تیم بحران زده ذوب‌آهن را راهی دیدار برابر پرسپولیس کند. دیدار عقب افتاده که ۱۳ آذر برگزار می‌شود.

این بازی به میزبانی پرسپولیس در آزادی برگزار شده و قطعا تقابل منصوریان با پرسپولیسی‌ها دیدنی خواهد بود،  او در قامت سرمربی تیم پرسپولیس را شکست می‌داده و در لیگ پانزدهم مانع قهرمانی این تیم شد.

همچنین در نیم فصل دوم و بازی هفته هفدهم، تیم ذوب‌آهن در ورزشگاه آزادی باید به مصاف استقلال برود. بدون شک یکی از بازی‌های جذاب این هفته تقابل منصوریان با تیم سابقش استقلال خواهد بود و باید منتظر ماند و دید در آن بازی چه نتیجه‌ای رقم می‌خورد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: علی منصوریان ذوب آهن بازی با پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۴۷۱۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سخنگوی وزارت خارجه: مقامات آمریکا شایستگی اخلاقی اظهارنظر درخصوص حقوق بشر، حقوق زنان و آزادی بیان را ندارند

 ناصر کنعانی در پیامی در شبکه ایکس نوشت: انتشار تصاویر تأسف‌بار از برخورد خشن پلیس آمریکا با اساتید دانشگاهی حامی فلسطین و معترض به سیاست حمایتی آمریکا از رژیم جنایتکار صهیونیستی، فاصله میان شعار و عمل در رفتار دولت آمریکا را در معرض قضاوت جهانی قرار داده است. مقامات آمریکا شایستگی اخلاقی اظهار نظر در خصوص حقوق بشر، حقوق زنان و آزادی بیان را ندارند.

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • سخنگوی وزارت خارجه: مقامات آمریکا شایستگی اخلاقی اظهارنظر درخصوص حقوق بشر، حقوق زنان و آزادی بیان را ندارند
  • (ویدیو) ژنرال سابق اسرائیلی: فکر نمی‌کردیم ایران با موشک‌هایش به ما حمله کند
  • کاپیتان های پرسپولیس بازی حساس را از دست دادند
  • پیام وحید امیری برای سرمربی تیم ملی/ ستاره پرسپولیس قصد خداحافظی ندارد
  • نورمحمدی: حرفه‌ای گری سرخپوشان برگ برنده بازی با آلومینیوم است/ امیدوارم ۶ بانک از عهده مشکلات برآیند
  • سپاهان به ستاره‌هایش استراحت می‌دهد!
  • پشت پرده انگیزه زیاد کاپیتان دوم پرسپولیس
  • پیام پا به توپ شد: گرم کردن برای پرسپولیس
  • داور دیدار حساس پرسپولیس در جام حذفی
  • ۲ غایب بزرگ استقلال در بازی حساس مقابل تراکتور