Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان ،حجت الاسلام موسی شاعری در خطبه های نماز جمعه امروز با اشاره به تحریم های ظالمانه و غیرانسانی آمریکا گفت: تحریم های جدید آمریکا پشتوانه بین المللی ندارد لذا اروپاییان اعلام کردند که این تحریم ها صحیح نمی باشد و نباید صورت بگیرد.

وی با عنوان اینکه تحریم بی تأثیر نیست اما برای ملت ما مهم نیست، افزود: چون ما ملتی هستیم که ۸ سال دفاع مقدس را در مقابل کشورهای بسیار زیادی با اقتدار پشت سر گذاشتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه شهرستان کردکوی با تأکید بر اینکه مردم کشور ما صبور هستند و مشکلات اقتصادی را تحمل می کنند، متذکر شد: عده ای از مسئولان نظام در این شرایط بد اقتصادی بی جهت عنوان نکنند که مردم را دارای شرایط خوب اقتصادی هستند و مشکلی ندارند.

جان باختگان تصادف بزرگ روز گذشته گرگان شهید محسوب می شوند

شاعری با بیان اینکه تصادف بسیار تأسف باری در گرگان رخ داد، گفت: جان باختگان تصادف بزرگ روز گذشته گرگان شهید محسوب می شوند زیرا در راستای مأموریت کاری و پیگیری امورات مردم گلستان دچار چنین حادثه ای شدند.

وی با تأکید بر اینکه حادثه تصادف رئیس سازمان تأمین اجتماعی و معاونان وی اخطاری بزرگ برای استاندار گلستان و دیگر مسئولان بوده است، متذکر شد: این جاده گنجایش این همه ماشین سنگین را ندارد لذا استاندار گلستان و دیگر مدیران مربوطه باید بدنبال چاره ای باشند.

امام جمعه شهرستان کردکوی خاطرنشان کرد: بارها و بارها شاهد تصادف بسیاری از هم وطنان مان در این بریدگی و ها و جاده ها در این منطقه بوده ایم که متأثرمان می کرده است./رادکانا

انتهای پیام/

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۴۷۴۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمریکا به معنای واقعی شیطان بزرگ است

ایسنا/گلستان امام جمعه موقت گرگان با اشاره به جنایات آمریکا در کشورهای دنیا به ویژه ویتنام گفت: آمریکا در حمله به این کشور حتی به کشاورزی و غذای مردم هم رحم نکرد.

حجت الاسلام قربانعلی برقرار در خطبه‌های این هفته نمازجمعه گرگان اظهار کرد: شیطان همواره در کمین انسان است و انسان را به معاصی گوناگون امر می‌کند و اگر انسان با علم به اینکه دعوت‌های شیطان سرانجامی جز جهنم ندارد از او پیروی کند شیطان به تدریج در او نفوذ کرده تا جایی که او به یکی از عوامل شیطان بدل می‌شود.

وی همگان را به تقوای الهی دعوت کرد و افزود: رستگاری انسان تنها در سایه پیروی از دستورات الهی محقق خواهد شد.

امام جمعه موقت گرگان با اشاره به سالروز حمله آمریکا به ویتنام تصریح کرد: آمریکا به معنای واقعی کلمه شیطان بزرگ است و زمانی که به این کشور حمله ور شد حتی به کشاورزی آن رحم نکرد و با ریختن سم در مزارع و مواد غذایی این کشور، سلامت مردم را به خطر انداخت.

حجت الاسلام برقرار در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به سالروز عملیات بیت المقدس گفت: آسایش و آرامش امروز کشور را مرهون رشادت‌های رزمندگان هشت سال دفاع مقدس هستیم.

وی ضمن گرامیداشت هفته کار و کارگر یادآور شد: روز جهانی کارگر یادمان انسجام کارگران آمریکا و روزی است که کارگران این کشور تحصن سراسری بر علیه ۱۴ ساعت کار داشتند.

امام جمعه موقت گرگان با اشاره به روز ۱۲ اردیبهشت، روز شهادت استاد مطهری و روز معلم گفت: استاد مطهری شخصیتی بزرگ و کم نظیر بود که باید اسوه معلمان باشد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • سفر مقام معظم رهبری موجب عبور کردستان از حوزه امنیتی به حوزه فرهنگی شد/ علمای مناطق شرقی با روشنگری بسترساز امنیت پایدار شوند
  • مسئولان امنیت شغلی کارگران را تامین کنند
  • لزوم حمایت بیشتر مسئولان از کارگران در شرایط جنگ اقتصادی
  • آمریکا به معنای واقعی شیطان بزرگ است
  • مسئولان بسترهای حضور مردم برای مشارکت در تولید را فراهم کنند
  • پرونده‌های مختومه ساخت‌و‌ساز‌های غیر مجاز گلستان دوباره بررسی می‌شوند
  • توقیف ۲۵۰۰ میلیارد تومان اموال قاچاقچیان در گلستان
  • توقیف ۲۵۰۰ میلیارد تومان اموال قاچاقچیان موادمخدر در گلستان
  • جلوگیری از نقل و انتقال 2 هزار و 500 میلیارد تومان اموال قاچاقچیان موادمخدر در گلستان
  • افزایش کیفیت خدمات به مردم با رویه واحد در دادسرا‌های سراسر گلستان