Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-27@10:27:18 GMT

درخشش مازندرانی‌ها در جشنواره ملی کتاب

تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۴۸۳۹۲

درخشش مازندرانی‌ها در جشنواره ملی کتاب

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،  آرزو ولیپور مدیرکل کتابخانه‌های عمومی مازندران گفت: در بیست و ششمین جشنواره ملی کتاب و کتابخوانی، پس از بررسی کتابخانه‌ها، کتابداران، کتابخوانان و انجمن‌های کتابخانه‌های سراسر کشور، استاندار نمونه در انجمن کتابخانه‌ها، مدیرکل نمونه، کتابدار خلاق، کتابخانه روستایی، مسئول کتابخانه مشارکتی و کتابخوان خلاق از مازندران انتخاب شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در این جشنواره، محمد اسلامی استاندار سابق، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی (آرزو ولیپور)، اعظم اکبرزاده کتابدار خلاق از نکا، حسین صادقیان کتابدار تنکابن، آرمینا جلیلیان کودک کتابخوان از بابلسر، کتابخانه روستایی شهید رستگار قادیکلا قائمشهر و صفا رنجبر به عنوان مسئول کتابخانه مشارکتی گنجینه نور قائمشهر به عنوان نمونه معرفی شدند.

ولیپور گفت:موفقیت این استان در کسب عناوین برتر جشنواره ۲۶ را دو برابر جشنواره پارسال اعلام کرد.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی مازندران افزود: مازندران ۱۱۵ باب کتابخانه و ۳۰۲ کتابدار دارد که با وجود یک میلیون و ۸۸۴ هزار و ۸۰ جلد عنوان کتاب، ۱۱۰ هزار نفرعضو کتابخانه‌های استان هستند.
انتهای پیام/آ

کسب ۶ عنوان مازنی‌ها در جشنواره ملی کتاب

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اقتصاد مقاومتی وزارت ارشاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۴۸۳۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرش خراسان شمالی قابلیت درخشش در سطح ملی را دارد

مدیرکل دفتر آموزش‌های فنی و حرفه‌ای آموزش و پرورش گفت: فرش به عنوان زیست‌بوم منطقه خراسان شمالی قابلیت درخشش در سطح ملی را دارد.

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو، عباس بیات مدیرکل دفتر آموزش‌های فنی و حرفه‌ای آموزش و پرورش امروز در آیین افتتاح نمایشگاه معرفی مشاغل اظهار کرد: هنرستان‌های خراسان شمالی زمینه ساز رشد و توسعه این استان را فراهم کرده اند.

وی افزود: ۵ درصد رشد در حوزه فنی و حرفه‌ای خراسان شمالی نشان از کار جهادی مدیران آموزش و پرورش است.

مدیرکل دفتر آموزش‌های فنی و حرفه‌ای و کارو دانش وزارت آموزش و پرورش با تاکید بر اینکه هنرستان‌ها به زودی زمینه ساز رشد اقتصادی استان خواهند شد، افزود: فرش به عنوان زیست بوم این منطقه قابلیت درخشش در سطح ملی را دارد.

بیات از اختصاص ۱۷ میلیارد تومان اعتبار در حوزه تجهیز و نوسازی به هنرستان‌های خراسان شمالی در سال گذشته خبر داد و افزود: این رقم برای سال جاری افزایش خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • نهاد کتابخانه‌های عمومی زمینه‌ساز ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی
  • انتشار فراخوان دوسالانه بین‌المللی «کارتون کتاب»
  • کتابخانه سیار، روشی خلاق برای ترویج کتابخوانی
  • نمایشگاه کتاب تهران «گردشگری ادبی» را ترویج می‌کند/ تهران می‌تواند «شهر خلاق ادبی» شود
  • حمایت ۲۲۰ ایرانی خارج از کشور از ایتام مازندرانی
  • وضعیت ویتامین دی مازندرانی ها رو به بهبود است
  • رشد ۳ برابری فعالیت‌های فرهنگی در کردستان
  • انتشار فراخوان ششمین دوسالانه بین‌المللی «کارتون کتاب»
  • فرش خراسان شمالی قابلیت درخشش در سطح ملی را دارد
  • فراخوان دوسالانه «کارتون کتاب» منتشر شد