Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-05-05@03:03:50 GMT

احتمال برکناری ترزا می قوت گرفت

تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۴۸۴۱۹

صراط:

این اتفاق تهدید به چالش کشیده شدن رهبری ترزا می در حزب محافظه کار را تشدید کرده است، چرا که این 48 نامه حد نصاب 15 درصدی را که به منظور به جریان انداختن فرایند رای عدم اعتماد علیه ترزا می لازم است را در بر دارد.

به گزارش ایسنا این‌ در حالی است که جاکوب ریس ماگ، یک قانونگذار انگلیسی از مطرح شدن نام پنج نفر برای جانشینی ترزا می در صورتی که او بر کنار شود خبر داده است که عبارتند از: دیوید دیویس، وزیر سابق بریگزیت و دومینیک راب، جانشین بعد از او در این وزارتخانه، ایستر مکوی، وزیر سابق مستمری‌ها، پنی موردانت، محافظه‌کار حامی برگزیت و بوریس جانسون که سابقا وزیر امور خارجه می بوده است، جزو کاندیداهای جانشینی ترزا می محسوب می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ‌عین ‌حال پایگاه ساندی تایم گزارش کرد که چند وزیر ارشد مخالف اتحادیه اروپا شامل مایکل گاوی، لیام فاکس، کریس گریلینگ، پنی موردانت و آندریا لیدسوم قبول کرده‌اند که در دولت ترزا می باقی بمانند.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: ترزا می انگلیس صراط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۴۸۴۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صادق خان باز هم شهردار لندن شد

صادق خان به نمایندگی از حزب کارگر در انتخابات محلی، شوراها و شهرداری‌ها پیروز و برای سومین بار متوالی شهردار لندن شد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از بی بی سی، نتایج شمارش آرا 14 ناحیه لندن نشان می‌دهند که صادق خان با جذب 43.8 درصد کل آرا پیروز انتخابات شهرداری لندن شده است.

بر اساس این آمار میزان محبوبیت حزب کارگر 3.8 درصد افزایش داشته است. این در حالی است که سوزان هال، نماینده حزب محافظه‌کار و رقیب آقای خان، تنها 32.7 درصد آرا را به دست آورده که حکایت از افت 2.6 درصدی این حزب دارد.

نتایج انتخابات محلی شوراها در انگلیس و ولز شکست گسترده حزب حاکم محافظه‌کار و پیروزی حزب کارگر را در کسب کرسی‌های شورای شهرها نشان می‌دهد.

شهردار لندن: باید به ایرانی‌ها تبریک گفت/ آنها در مقابله با کرونا از ما جلوتر هستند

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • صادق خان باز هم شهردار لندن شد
  • نقشه نتانیاهو برای غزه پس از جنگ فاش شد/ نیویورک تایمز: طرح نخست وزیر اسرائیل به احتمال زیاد از سوی کشورهای عربی رد خواهد شد
  • احتمال ماندن توخل در بایرن قوت گرفت
  • سردار، غایب رمی‌ها برای یوونتوس؟
  • منع جانسون از شرکت در انتخابات محلی به دلیل نقض قانون
  • وزیر دارایی نتانیاهو خواستار برکناری دو مقام اسرائیلی
  • امیری در تلاش برای جانشینی عالیشاه در قائمشهر
  • تمایل شدید محافظه کاران انگلیس برای فاصله گرفتن از سوناک
  • احتمال ریزش سنگ در محور‌های هراز و چالوس
  • خطر شورش‌های درون حزبی بیخ گوش نخست وزیر انگلیس