Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرویس گوناگون جام نیـوز،  حمید فرخ‌نژاد در پاسخ به انتقادهای مخاطبان از فیلم «خانم یایا» تاکید کرد ساخت فیلم‌های تجربه‌گرایانه چیز بد یا عجیبی نیست و همکاری با این نوع فیلم‌ها هم افساد فی‌الارض محسوب نمی‌شود.یک هفته پس از اکران فیلم «خانم یایا» به کارگردانی عبدالرضا کاهانی، انتقاد مخاطبان از این فیلم و حمله به عوامل سازنده‌اش در فضای مجازی همچنان ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در همین ارتباط، حمید فرخ‌نژاد، بازیگر فیلم «خانم یایا»، متن زیر را در اینستاگرام منتشر کرد:«ساخت فیلم‌های متفاوت و تجربه‌گرایانه و خارج از نورم سینمای رایج چیز بد یا عجیبی نیست و همکاری با این نوع فیلم‌ها افساد فی‌الارض محسوب نمیگردد!،قدر مسلم در این مورد، مشکل از اونجا ناشی میشه که فیلم‌های با رویکرد خاص نباید در مجرای سینمای رایج اکران بشن، تماشاگر عام عادت به دیدن این نوع نگاه نداره، برای دیدن این قبیل فیلمها جاهایی مثل سینمای هنر و تجربه با تماشاگران خاص خودش مناسبتره، این گزینش نابجا و اکران نامناسب ربطی به خود اون فیلم و عوامل سازندش نداره و جهت اطلاع عرض کنم بازیگران برای فیلمهای صرفا طنز به نسبت این نوع فیلم‌ها به لحاظ مالی بیشتر منتفع میشن که صد البته حق بدید که نابلد اون کار هم نیستیم!

 

اینکه روحیه مطالبه‌گری و بازخواست در بین تماشاگران سینما بوجود اومده خیلی خیلی اتفاق خوب و ارزنده‌اییه و ای کاش بیشتر در دایره ادب باشه و همه مون اینقد در همه مورد عصبی نباشیم و به قصد “جر“ نقد نکنیم و اینکه اینروزها فهمیدم چقدر فاصله اسمون تا زمین نزدیکه و چقد راحت با خاک یکسان میشه بود و این حجم از عصبانیت واسه قلب جامعه خوب نی!»

 

 

خبرآنلاین

2025

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: اینستاگرام گوناگون حمید فرخ نژاد اینستاگرام جام نیوز بازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۴۸۵۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اکران آنلاین فیلم «عامه‌پسند» با بازی باران کوثری و فاطمه معتمدآریا

اکران آنلاین فیلم «عامه‌پسند» با بازی فاطمه معتمدآریا، هوتن شکیبا و باران کوثری از ۲۵ اردیبهشت آغاز می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، فیلم سینمایی «عامه‌پسند» اثری از سهیل بیرقی از ساعت ۸ شب سه‌شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ در فیلم‌نت اکران آنلاین می‌شود. این فیلم ۹۱ دقیقه‌ای در زمان اکران در سینماها توانست توجه منتقدان و مخاطبان را جلب کند.

در خلاصه داستان «عامه پسند» آمده است: «فهیمه میربُد بعد از بیست و هشت سال زندگی مشترک در آستانه شصت سالگی از همسرش جدا می‌شود؛ چک مهریه‌اش را تحویل می‌گیرد و با وسایل شخصی‌اش که اندازه یک چمدان است راهی می‌شود به مقصد زادگاهش. شهرستانی کوچک که همه ساکنین یکدیگر را می‌شناسند و همچنان فضایی سنتی در آن‌جا حکمفرما است. فهیمه حالا با یک برگ چک‌ در شهری کوچک می‌خواهد دوباره از صفر شروع کند و زندگی که خودش دوست دارد را بسازد؛ او می‌خواهد برای خودش فقط برای خودِ خودش زندگی کند!»

برخی از عوامل این ملودرام اجتماعی عبارتند از نویسنده، کارگردان و تهیه‌کننده: سهیل بیرقی، مدیر فیلمبرداری: حسین جعفریان، تدوین: هایده صفی یاری، موسیقی: کریستف رضاعی، مدیر تولید: مجید کریمی، صداگذاری و میکس: انسیه ملکی، صدابردار: سعید احمدی، طراح گریم: مهرداد میرکیانی و رکسانا نیک پور، عکاس: مریم تخت‌کشیان، دستیار کارگردان و برنامه‌ریز: امید شیرانگیز.

بازیگران فیلم فاطمه معتمدآریا، هوتن شکیبا و باران کوثری هستند.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: اعلام زمان جدید اکران آنلاین «ویلای ساحلی» کارگردان فیلم کاپیتان: اکران آنلاین یک قاچاق محترمانه است توضیح تهیه‌کننده «پرویزخان» درباره اعتراض احمدرضا عابدزاده و اکران آنلاین

دیگر خبرها

  • اکران آنلاین فیلم «عامه‌پسند» با بازی باران کوثری و فاطمه معتمدآریا
  • هدیه جالب عربستان به زائران حج امسال
  • تصاویر کمتر دیده شده از مصطفی زمانی و خانم بازیگر در یک فیلم سینمایی |‌ زمان اکران اعلام شد
  • خالدآبادی دلیل استقلالی‌شدنش را فاش کرد
  • (ویدئو) هشدار جدید حمید معصومی‌نژاد در فرمانیه تهران به مردم!
  • آیا مست عشق پای ستارگان ترکیه‌ای را به سینمای ایران باز می‌کند؟
  • پست گلر جوان استقلال برای اولین تجربه بازی
  • عکس| آخرین تصویر از بازیگر پایتخت پیش از فوت /دلیل مرگ
  • (عکس) آخرین تصویر از بازیگر پایتخت پیش از فوت
  • آخرین تصویر از بازیگر پایتخت پیش از فوت/ عکس