Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-04-27@01:16:39 GMT

علی کریمی دستم را در تیم ملی گرفت حالا نوبت من است

تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۴۸۷۱۴

به گزارش وانانیوز،  حسین کعبی بازیکن با تجربه سپیدرود که با علی کریمی رفاقت نزدیکی دارد از نیمکت‌نشینی اش ناراحت نیست و با سرمربی جدید روز‌های خوبی را برای تیمش پیش‌بینی می‌کند.
* در بازی‌های اخیر سپیدرود با وجود حضور علی کریمی نیمکت‌نشین هستی؛ از این موضوع نگران نیستی؟
در بازی‌های ابتدایی تیمم که مصدوم بودم، بعد رفته رفته شرایطم بهتر شد و به بازی‌ها رسیدم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بعد از آن کمتر بازی کردم، اما اصلاً ناراحت نیستم. در قراردادم ذکر نشده که در همه بازی‌ها باید فیکس باشم و... از سوی دیگر من هیچ وقت از دست علی کریمی ناراحت نمی‌شوم. علی دل پاکی دارد و با همه رو‌راست است. او سیاه بازی بلد نیست. علی در تیم ملی و جا‌های دیگر دستم را گرفت و حالا نوبت من است هر کمکی که از دستم برآید در جهت خدمت به علی آقا و تیم انجام بدهم.
* چطور در دو بازی اخیر به یک باره مقابل پارس و فولاد دو برد کسب کردید و شرایط تان از این رو به آن رو شد؟
آرامشی که علی کریمی به تیم تزریق کرد موجب ارتقای فنی سپیدرود شده، به همین دلیل مطمئنم تیم ما باز هم در بازی‌های دیگرش موفق عمل خواهد کرد.
* در بازی‌های بعدی چه نتایجی کسب می‌کنید؟
بازی بعدی ما با نفت مسجد سلیمان است تیمی زخمی که مقابل ما در رشت دست به هر کاری خواهد زد تا از بحران خارج شود، اما ما در خانه با حمایت هوادارانمان از سد حریف می‌گذریم. دیگر بازی شش امتیازی تیم‌مان هم مقابل نساجی است بازی‌ای که باید در آن پیروز شویم تا به اهدافی که مد نظرمان است نزدیک شویم.
* چرا حال و روز فولاد تیمی که سال‌ها در آن بودی اصلاً خوب نیست؟
متأسفانه مدیر فوتبالی در فولاد و سایر تیم‌های خوزستانی که در لیگ برتر حضور دارند، نداریم. تنها مدیر ورزشی ما هم گرشاسبی بود که ایشان هم از خوزستان رفتند و با پرسپولیس موفقیت‌های زیادی را تجربه کردند. فولاد تیم ریشه‌دار و آکادمیکی است که بهترین امکانات را در فوتبال ایران در اختیار دارد و با امکاناتی که دارد باید بهترین نتایج را بگیرد، اما متأسفانه مشکلاتی که گفتم اجازه نمی‌دهد فولاد خوب نتیجه بگیرد.

منبع: وانا

کلیدواژه: علی کریمی و حسین کعبی سپیدرود رشت حسین کعبی علی کریمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۴۸۷۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بسکتبال NBA | فینیکس سانز زنده می ماند؟

فینیکس سانز پس از 2 شکست در مینه سوتا، حالا میزبان این تیم است و دو بازی بسیار مهم در پیش دارد. موریکس و کلیپرز در دو بازی اول هر کدام یک مشت به دیگری زدند و حالا راند بعدی مبارزه را در دالاس برگزار می کنند. 

طرفداری | بامداد شنبه به وقت تهران، 3 بازی در جریان پلی آف NBA برگزار می شود. این مطلب محلی برای تبادل نظر کاربران است و پس از پایان همه مسابقات، به روزرسانی خواهد شد. نام تیم های میزبان سمت راست نوشته شده است. 

ایندیانا پیسرز - میلواکی باکس (1-1 مساوی)

 

دالاس موریکس - لس آنجلس کلیپرز (1-1 مساوی)

 

فینیکس سانز - مینه سوتا تیمبروولوز (0-2 به سود تیمبروولوز)

 

 

از دست ندهید ????????????????????????

ژوزه مورایس: باافتخار مسلمان شدم و عضوی از یک خانواده ایرانی‌ام آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول لغو قانون رشد چگونه فوتبال ایتالیا را نابود می‌کند؟ بازیکن فرانسوی به دلیل عوارض واکسن کرونا از فایزر شکایت کرد!

دیگر خبرها

  • بسکتبال NBA | فینیکس سانز زنده می ماند؟
  • فوتبالیست قرمزپوش لیگ برتری در ۷ سال فقط یک‌دقیقه بازی کرده!
  • افشاگری بازیکن پیشین فولاد علیه این تیم
  • ادعای واسعی در مورد فولاد قعرنشین؛ دخالت بازیکنان!
  • حزباوی: من و اکرم عفیف شما همه!
  • سنگ تمام ویسی برای ساسان: او وزیر تیم من است
  • فوتسال جام ملت‌های آسیا - ایران ۴ - ۱ قرقیزستان
  • کارلتو تسلیم شد: بالاخره نوبت به خرید جنجالی رسید
  • تبریک فرهاد مجیدی به العین به زبان عربی! + عکس
  • ورود سروش به باشگاه صدتایی‌های پرسپولیس