Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-28@15:12:01 GMT

همایش گرامیداشت دهه وقف در شیروان برگزار شد

تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۴۹۴۷۸

همایش گرامیداشت دهه وقف در شیروان برگزار شد

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ همایش دهه وقف با حضور واقفین خیراندیش، خادمین افتخاری، اصحاب رسانه، فعالین فرهنگی و هیئت امنای امامزادگان و بقاع متبرک در آستان مقدس امامزاده حمزه الرضا(ع) شهرستان شیروان جمعه، 25 آبان‌ماه برگزار شد.  حجت‌الاسلام‌والمسلمین عظیم آسوده، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان خراسان شمالی در این همایش با بیان تبریک دهه وقف گفت: پیامبر اکرم(ص) رحمة للعالمین است و ایشان آمده تا خوبی و بدی را به ما معرفی کرده و ما را از تاریکی و گمراهی نجات داده و به سوی نور هدایت کند که این همان امر به معروف و نهی از منکر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
وی با اشاره به روایتی از حضرت رسول اکرم(ص) در رابطه با بحث وقف افزود: انسان وقتی که از دنیا می‌رود، پرونده عمل بسته می‌شود به جز چهار گروه. اول کسانی که فرزندان صالحی را تربیت کرده و به جامعه تحویل دهند، دوم کسانی که درختی بکارند و سوم کسانی که تالیفی داشته باشند و چهارم  واقفین و کسانی که صدقه جاریه دهند. حجت‌الاسلام آسوده در ادامه اظهار کرد: همه کارهایی را که در بحث وقف انجام می‌شود به پشتوانه کمک خیرین، واقفین نیک اندیش، امام جمعه و ائمه جماعات مساجد شهرستان است. وی با بیان اینکه 1600 نوع نیت وقف در کشور اجرایی می‌شود، افزود: تمامی درآمدهای موقوفات طبق نیات واقفین صرف امور مدیریتی، فرهنگی، درمانی، کمک به افراد نیازمند، عمرانی و یا آبادانی همان موقوفه می‌شود. حجت‌الاسلام کوثری، امام جمعه شیروان نیز در این همایش گفت: کار برای خدا حرف و حدیث زیادی دارد و درود خدا بر واقفین و کسانی که در امر خیر هستند. وی افزود: وقف اندوخته آخرتی ما است و هر سال باید به این دفترچه اندوخته پول واریز کنیم و هیچ بانکی و هیچ فردی مثل خداوند متعال به این دفترچه‌ها سود پرداخت نمی‌کند. کوثری گفت: صدقه و زکات موجب برکت مال انسان می‌شود و خوشا به حال واقفین که حساب پس‌انداز باز کرده و همیشه از آن بهره‌مند می‌شوند. حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی پرهیزکار، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان شیروان نیز در این همایش ضمن تشکر از زحمات تمامی خیرین و واقفین گزارش فعالیت‌های انجام گرفته و در حال اجرا را ارائه کرد. در پایان از زحمات جمعی از واقفین خیراندیش، خادمین افتخاری، فعالین فرهنگی، هیئت امنای نمونه و اصحاب رسانه با اهدای لوح سپاس تجلیل شد. حسینعلی ظفری  انتهای پیام 

منبع: ایکنا

کلیدواژه: همایش دهه وقف شیروان ایکنا نبأ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۴۹۴۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«ادز آپ» به بررسی چالش های تبلیغات دیجیتال در ایران می پردازد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پارک فناوری پردیس، حمید قنبری گفت: بیش از ۶۵ درصد از بازار تبلیغات در دنیا به صورت دیجیتال انجام می‌شود که ارزش آن در سال گذشته حدود ۵۸۰ میلیارد دلار بوده است.

او افزود: از عمر صنعت تبلیغات دیجیتال در ایران نیز بیش از دو دهه می‌گذرد و در این بازه زمانی، این نوع از تبلیغات جایگاه خود را در میان مردم پیدا کرده است. به گونه‌ای که بر اساس گزارش‌ها حدود ۶۶ درصد ایرانیان به یکی از تبلیغات دیجیتال عادت دارند و تعداد دفعات نمایش تبلیغات دیجیتال در ایران از مرز ۷۰۰ میلیارد بار در سال گذشته است.

قنبری با اشاره به این آمارها گفت: با وجود جا افتادن صنعت تبلیغات در میان مخاطبان، هنوز مشکلاتی در این صنعت وجود دارد. چه مشکلاتی که از جانب سیاستگذار به فعالان این حوزه تحمیل می‌شود و چه مشکلاتی که تحریم‌ها و قانون‌گذاری‌ها برای ما ایجاد کرده است.

وی تاکید کرد: اهمیت صنعت دیجیتال چنان بود که ما تصمیم گرفتیم امسال همزمان با برگزاری نمایشگاه اینوتکس، اولین دوره همایش تبلیغات دیجیتال با نام ادز آپ را برگزار کنیم تا با این کار هم دانش تبلیغات دیجیتال را ارتقا دهیم و هم اینکه فضایی فراهم کنیم تا متخصصان این حوزه به تبادل نظر با هم بپردارند.

قنبری درباره جزئیات برگزاری این همایش گفت: همایش ادز آپ قرار است ۲۱ اردیبهشت ماه در پارک فناوری پردیس برگزار شود. در این همایش چهار پنل تخصصی با حضور بیش از ۲۰ نفر از فعالان تبلیغات دیجیتال برگزار می‌شود و هر کدام به یکی از چالش‌ها و موضوعات روز این صنعت می‌پردازند.

دبیر این همایش با ارائه جزئیات این پنل‌ها تصریح کرد: وضعیت تبلیغات دیجیتال در ایران یکی از پنل‌های مهمی است که در این همایش برگزار می‌شود و آژانس‌های تبلیغاتی به موضوعات مهم این حوزه می‌پردازند.

بررسی نقش گوگل در تبلیغات دیجیتال و تاثیر تحریم‌ها بر این حوزه یکی دیگر از پنل‌هایی است که قنبری به آن اشاره کرد و گفت: با توجه به اهمیت مساله تقلب در تبلیغات نیز پنلی با این موضوع ترتیب دادیم تا متخصصان در این باره صحبت کنند. آخرین پنل هم درباره ارتباط میان مراکز آموزشی و تبلیغات است.

به گفته قنبری، امسال قرار است برندگان جایزه ایران ادز هم در این همایش معرفی شوند و مراسم اختتامیه این جایزه در این رویداد برگزار خواهد شد. به گفته قنبری این جوایز در هفت بخش آگهی‌های تلویزیونی، آگهی‌های محیطی، فیلم‌های تبلیغاتی شبکه‌های اجتماعی، پروژه‌های BTL، کمپین‌های دیجیتال و یکپارچه و فیلم‌های شرکتی برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان برای حضور در رویداد و کسب اطلاعات بیشتر می توانند به آدرس Adsup.inotex.com مراجعه کنند.
اینوتکس ۲۰۲۴ از ۱۸ تا ۲۱ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ در پارک فناوری پردیس برگزار می‌شود. این نمایشگاه میزبان بیش از ۴۰۰ شرکت نوآور و فناور در قالب غرفه‌دار، ۱۵۰ سرمایه‌گذار استارتاپی، ۴۰۰ جلسه بین کسب‌وکارها و ۲۰ رویداد و بخش جانبی‌ خواهد بود.

کد خبر 6091170 مهتاب چابوک

دیگر خبرها

  • «ادز آپ» به بررسی چالش های تبلیغات دیجیتال در ایران می پردازد
  • کارگاه آموزش حقوقی برای مشاوران املاک در کردستان برگزار شد
  • نمایشگاه دستاورد‌های سازمان اوقاف بستری برای ارائه عملکرد واقفین
  • همایش «قدس از چشمان آقای نادر» برگزار می‌شود
  • همایش پیاده روی گرامیداشت هفته سلامت درسلماس
  • برگزاری همایش جایزه استانی جوانی جمعیت ۲۶ اردیبهشت در قم 
  • همایش بین‌المللی اندیشه‌های قرآنی امام خامنه‌ای درقم برگزارمی شود
  • برگزاری همایش پیاده روی خانودگی در بهبهان +فیلم
  • همایش سراسری روحانیون، معین و معینه‌های کاروان‌های حج برگزار شد
  • همایش دوچرخه سواری عمومی شهر غلامان