Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-05-08@01:41:26 GMT

تعریف و تمجید شفر از 3 ستاره استقلال

تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۵۰۱۹۵

وینفرد شفر، سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران درباره دیدار تدارکاتی تیم های ملی ایران و ترینیداد و توباگو و پیروزی یک بر صفر شاگردان کی روش بیان کرد: بازی خوبی بود و مشکلی وجود نداشت. من از زمانیکه سرمربی تیم ملی جامائیکا بود، این تیم را می شناسم و بارها مقابل این تیم بازی کردم. زمانیکه در گذشته با رئیس فدراسیون فوتبال ترینیداد و توباگو صحبت می کرد، می گفت تیم خوب نیست اما اکنون سطح خوبی دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: حریف ایران، بازیکنانی داشت که در لیگ برتر انگلستان و چمپیونشیپ بازی می کرد و در صدد هستند تا به سطح خوبی برسند. 

شفر در مورد عملکرد بازیکنان استقلال در تیم ملی مقابل ترینیداد و توباگو بیان کرد: روزبه چشمی، وریا غفوری و سید حسین حسینی بازیکنان خوبی هستند و همه این موضوع را می دانند.

سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران در پایان درباره هواداران ایرانی گفت:  هواداران بهترین حامیان هستند و استقلال بهترین طرفداران را دارد.

گفتنی است، تیم ملی فوتبال ایران در چارچوب دیدار تدارکاتی، شب گذشته ( پنج شنبه ) به مصاف ترینیداد و توباگو رفت و با گلزنی کریم انصاری فرد، مهاجم تیم ناتینگهام فارست به پیروزی یک بر صفر رسید.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: تیم های ملی بازی سرمربی تیم ملی رئیس فدراسیون لیگ برتر استقلال تیم ملی تیم ملی فوتبال ایران استقلال انصاری فرد رئیس فدراسیون فوتبال روزبه چشمی شفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۵۰۱۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عبدالکریم و تمجید فوق‌العاده از هواداران پرسپولیس

به گزارش "ورزش سه"، عبدالکریم حسن، کاپیتان تبعیدی السد و تیم ملی قطر که با حواشی جام جهانی از فوتبال این کشور کنار گذاشته شده بود حالا در تهران اوج محبوبیت را تجربه می‌کند.

عبدالکریم حسن که با کیفیتش به بخش جدانشدنی ترکیب ثابت پرسپولیس تبدیل شده، از تشویق خاص پرسپولیسی‌ها برای او به وجد می‌آید.

هواداران پرسپولیس او را با شعار "حسن، حسن، یاحسن، حسن عبدالکریم" تشویق می‌کنند و او ویدیوی این تشویق در بازی سپاهان را در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد و از هواداران پرسپولیس به عنوان بهترین‌ هواداران در مسیر فوتبالی‌اش یاد کرد.

به نظر می‌رسد مرد سال سابق فوتبال آسیا رضایت زیادی از وضعیت این روزهای خود در پرسپولیس دارد.

دیگر خبرها

  • تعریف و تمجید سردار آزمون از استقلال و نکونام
  • نشست خبری پس دیدار فولادمبارکه سپاهان و استقلال خوزستان
  • ربیعی: به استقلال تبریک می‌گویم اما حق تیمم باخت نبود
  • همه می‌گویند سپاهان سوپر استار دارد/ انگار سپاهان هرسال قهرمان می‌شد
  • مورایس: بیرانوند و کنعانی زادگان که ستاره نیستند، فقط ما ستاره داریم!
  • دو فیلم با یک بلیت: استقلال- ذوب، ربیعی نکونام
  • کاپیتان سابق استقلال: آن سپاهانی بدون شک خودش دختر نداشت | نکونام امروز بازیکن نیمکت نشین را فیکس کند
  • سرمربی پرسپولیس و بهترین تعریف از گل شهاب!
  • نکونام: نگرانیم ولی به داوران اعتماد می‌کنیم
  • عبدالکریم و تمجید فوق‌العاده از هواداران پرسپولیس