Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@08:12:54 GMT

کشتی گیران برتر خراسان شمالی مشخص شدند

تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۵۰۲۹۲

کشتی گیران برتر خراسان شمالی مشخص شدند

بجنورد- ایرنا- رئیس هیات کشتی خراسان شمالی گفت: 24 کشتی گیر برتر این استان در 2 رشته آزاد و فرنگی برای اعزام به مسابقات استعدادهای برتر ورزشی کشور مشخص شدند.

عیسی پورنادری جمعه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: مسابقات مزبور امروز با شرکت 210 کشتی گیر در خانه کشتی بجنورد برگزار شد که در پایان در رشته فرنگی در وزن 35 کیلوگرم محمدمهدی مجیدی، 38 کیلوگرم امیرمحمد سنگ سفیدی و 41 کیلوگرم امیر حسین رضایی اول شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: در 44 کیلوگرم فرنگی نیز محمدامین روشنی، 48 کیلوگرم غلامرضا سعادتی، 52 کیلوگرم مجید محمدیاران، 57 کیلوگرم محمد احمدنیا، 62 کیلوگرم حسن آزموده، 68 کیلوگرم محمدعلی افراز، 75 کیلوگرم رضا محرابی، 85 کیلوگرم امیرمحمد محمدپور و در 100 کیلوگرم محمد نیکخو مقام های اول را کسب کردند.
وی یادآور شد: در رشته آزاد نیز سیدامین اسدزاده در 38 کیلوگرم، محمدمهدی بای محمدی در 38، جواد آقاخانی در 41، علی نجفی در 44، سید حسین عفتی در 48 و حسین قدیمی در 52 کیلوگرم عنوان نخست این مسابقات را به خود اختصاص دادند.
وی افزود: پوریا محمدیا در 57 کیلوگرم، مهدی فولادی مقدم در 62، متین فیروزیان در 68، رسول ایزانلو در 75، امیر حیدری در 85 و امین حیدری نیز در 100 کیلوگرم صاحب عناوین برتر شدند.
رئیس هیات کشتی خراسان شمالی گفت: در مجموع تیمی نیز در رشته فرنگی اسفراین و در رشته آزاد، بجنورد در صدر این رقابت ها قرار گرفتند.
المپیاد استعدادهای برتر کشتی از 7 تا 9 آذرماه در رشته کشتی آزاد در قزوین و در فرنگی در بیرجند برگزار می شود.
ط/5132

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش كشتي المپياد استعدادهاي برتر خراسان شمالي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۵۰۲۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکلیف «گرایی»های فرنگی مشخص شد

کادر فنی تیم ملی کشتی فرنگی شرایط انتخاب ملی پوش ۲ وزن المپیکی و یک وزن غیر المپیکی را اعلام کرد.

به گزارش مشرق، پس از برگزاری رقابت‌های قهرمانی آسیا و گزینشی قاره آسیا، کادر فنی بر اساس چرخه انتخابی تیم ملی تصمیمات خود را برای مشخص شدن ملی پوشان اوزان ۶۰ و ۶۷ کیلوگرم به جهت حضور در المپیک پارس و ملی پوش وزن ۸۲ کیلوگرم به جهت حضور در رقابت‌های اوزان غیر المپیکی در وزن ۸۲ کیلوگرم را به شرح زیر اعلام کرد:

۶۰ کیلوگرم: با توجه به چرخه انتخابی تیم ملی، مرحله نهایی انتخابی تیم ملی جهت انتخاب ملی پوش کشورمان در المپیک پاریس رقابت‌های رنکینگ مجارستان خواهد بود و آقایان امیررضا ده بزرگی و مهدی محسن نژاد به این مسابقات اعزام می‌شوند.

۶۷ کیلوگرم: با توجه به چرخه انتخابی تیم ملی، مرحله نهایی انتخابی تیم ملی جهت انتخاب ملی پوش کشورمان در المپیک پاریس رقابت‌های رنکینگ مجارستان خواهد بود و آقایان محمدرضا گرایی و سعید اسماعیلی به این مسابقات اعزام می‌شوند.

۸۲ کیلوگرم: ۱- با توجه به عملکرد نامناسب محمدعلی گرایی در مسابقات جهانی سال‌های اخیر در وزن ۷۷ کیلوگرم و عدم حضور وی در چرخه انتخابی تیم ملی به دلیل محرومیت، مقرر شد با توجه به عملکرد ضعیف کشتی گیران وزن ۸۲ کیلوگرم، در چارچوب اختیارات کادر فنی، به آقای گرایی شانس مجددی در این وزن اهدا شود تا با نفر برتر رقابت‌های جام تختی به رقابت‌های رنکینگ مجارستان اعزام شود.

نکته مهم: پس از رقابت‌های رنکینگ مجارستان، ارزیابی فنی کادر فنی از عملکرد نفرات فوق، انجام پذیرفته و پس از آن در مورد ملی پوشان این اوزان تصمیم گیری خواهد شد.

دیگر خبرها

  • جام کشتی تختی اهواز؛ نفرات برتر پنج وزن نخست مشخص شدند
  • معرفی برترین‌های ۵ وزن نخست کشتی فرنگی نوجوانان جام صفوی
  • کشتی فرنگی بین المللی جام تختی؛ نفرات برتر پنج وزن نخست مشخص شدند
  • نفرات برتر پنج وزن نخست کشتی فرنگی جام تختی مشخص شدند
  • کشتی فرنگی جام تختی| نفرات برتر پنج وزن نخست مشخص شدند
  • کشتی فرنگی جام تختی| فینالیست های پنج وزن نخست مشخص شدند
  • کشتی فرنگی جام تختی، فینالیست‌های پنج وزن نخست مشخص شدند
  • کشتی فرنگی جام تختی| فینالیست‌های پنج وزن نخست مشخص شدند
  • گشایش نمایشگاه هفته مشاغل در بجنورد
  • تکلیف «گرایی»های فرنگی مشخص شد