Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرويس بين الملل خبرگزاري صدا و سيما به نقل از خبرگزاری رویترز؛ انگلیس روز جمعه گفت در شورای امنیت سازمان ملل برای جلب حمایت از آتش بسی بشردوستانه در یمن فشار خواهد آورد.
این در حالی است که فرستاده سازمان ملل در امور یمن گفت طرف های درگیر در یمن تاکید کرده اند نسبت به حضور در گفتگوهای صلح در سوئد تعهد دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


کارن پیرس Karen Pierce سفیر انگلیس در سازمان ملل گفت پیش نویس یک قطعنامه را روز دوشنبه در شورای امنیت مطرح خواهد کرد که حاوی پنج درخواست مارک لوکاک معاون دبیر کل سازمان ملل در امور بشردوستانه است.
یکی از این درخواست ها برقراری آتش بس در اطراف زیرساخت ها و تاسیساتی است که عملیات امداد و واردکنندگان محصولات تجاری بر آن تکیه دارد.
پیرس گفت هدف از این قطعنامه عملی کردن درخواست های لوکاک است. وی هیچ زمانی را برای به رای گذاشتن این پیش نویس مشخص نکرد.
چهار درخواست دیگر حفاظت از تامین غذا و کالاهای ضروری، تزریق بیشتر و سریع تر ارز به اقتصاد یمن از طریق بانک مرکزی این کشور، افزایش بودجه و حمایت بشردوستانه و پرداختن طرف های درگیر به گفتگوهای صلح است.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: انگليس قطعنامه يمن پيشنهاد بشردوستانه سازمان ملل عمليات لوکاک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۵۱۵۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرپیچی رژیم صهیونیستی از قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل

مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا اذعان کرد رژیم صهیونیستی قطعنامه شورای امنیت درباره کمک‌رسانی به نوار غزه را نقض کرده است.

   

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3074455 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • ورود کشتی جنگی آمریکا به ساحل غزه/ حماس با پیشنهاد چین موافقت کرد/ هشدار درباره وقوع فاجعه در رفح
  • ورود کشتی جنگی آمریکا به ساحل غزه/ حماس با پیشنهاد چین موافقت کرد
  • درخواست اتحادیه عرب برای اجرای قطعنامه آتش‌بس غزه
  • درخواست ژاوی از ستاره بارسا: به بایرن نرو!
  • ممانعت روسیه از تصویب قطعنامه آمریکایی استقرار سلاح در فضا
  • روسیه پیش نویس قطعنامه آمریکا درباره استقرار تسلیحات هسته ای در فضا را وتو کرد
  • روسیه پیش‌نویس قطعنامه آمریکا درباره استقرار تسلیحات هسته‌ای در فضا را وتو کرد
  • رقابت روسیه و آمریکا در سازمان ملل بر سر استقرار سلاح‌های هسته‌ای در فضا ‎‌
  • سرپیچی رژیم صهیونیستی از قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل
  • نسل‌کُشی در غزه را فوراً متوقف کنید