Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-02@20:21:37 GMT

برقراری 360 تماس با سامانه 125 همدان

تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۵۲۶۵۳

برقراری 360 تماس با سامانه 125 همدان

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، محمد رضا بیاناتی،رئیس سازمان آتش نشانی همدان بیان کرد:طبق اعلام مرکز پیام و کنترل فرماندهی عملیات در 25 آبان ماه، 2 عملیات اطفای حریق و 2 عملیات امداد و نجات حاصل تلاش فرشتگان نجات همدان در 24 ساعت گذشته بوده است.

 وی خاطرنشان کرد:در 24 ساعت گذشته، شهروندان 360 بار با سامانه 125 تماس گرفته اند که از این تعداد تماس 4 مورد منجر به عملیات شده، 15 تماس برای مشاوره و راهنمایی، 50 تماس اشتباه و متاسفانه 291 مورد ایجاد مزاحمت بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان آتش نشانی همدان ادامه داد:عملیات های انجام شده در این تاریخ 2 مورد آتش سوزی شامل حریق مغازه در خیابان اکباتان و حریق خودرو در انتهای شهناز بوده است.

بیاناتی افزود: همچنین 2 مورد عملیات امداد و نجات شامل نجات افراد محبوس شده در آسانسور در خیابان طالقانی و رها سازی اندام بدن از داخل فلزات زینتی و زیورآلات در محل ایستگاه 12 توسط آتش نشانان به انجام رسید.

وی عنوان کرد: تعداد 3 نفر نجات یافته در عملیاتهای مذکور گزارش شده است.

انتهای پیام/ب

نجات 3 نفر توسط آتش نشانان همدانی

 

 

         

 

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آتش نشانی امداد ونجات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۵۲۶۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شش مصدوم در برخورد رخ به رخ پژو ۴۰۵ با ساینا در محور چلیچه به جونقان

مسعود مثنوی اظهار داشت: با اطلاع مرکز هماهنگی eoc استان خبری مبنی بر برخورد رخ به رخ یک دستگاه خودروی سواری پژو ۴۰۵ با یک دستگاه خودروی سواری ساینا در محور چلیچه به جونقان رو به روی قطب صنعتی دریافت شد.

وی افزود: به سرعت تیم‌های عملیاتی پایگاه امداد و نجات شهدای پردنجان با دو دستگاه خودروی نجات و آمبولانس به محل حادثه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید

عملیات چهار ساعته نجات برای فرد گرفتار در ارتفاعات ریگ

مثنوی اضافه کرد: نیرو‌های امدادی پس از ارزیابی صحنه حادثه، انجام عملیات رها سازی و اقدامات کمک‌های اولیه و پیش بیمارستانی مصدومان را به بیمارستان سیدالشهدا منتقل کردند.

دیگر خبرها

  • بازدید دادستان کل کشور از اقدامات فرماندهی انتظامی هرمزگان
  • تماس تلفنی برای بیمه شدن کلاهبرداری است
  • برقراری بیش از ۴۶ هزار تماس با اورژانس اجتماعی البرز
  • جزئیاتی جدید از برقراری تماس تصویری روی سیم‌کارت
  • شش مصدوم در برخورد رخ به رخ پژو ۴۰۵ با ساینا در محور چلیچه به جونقان
  • میزان رضایت مردم نسبت به نظافت تهران
  • گوترش خواستار ارسال سریع کمک به غزه و برقراری آتش‌بس شد
  • کاهش نارضایتی مردم از وضعیت نظافت تهران | جزییات تماس مردم با ۱۳۷ در این حوزه چه چیز را نشان می دهد؟
  • کاخ سفید: از تلاش چین برای برقراری امنیت در منطقه استقبال می‌کنیم
  • افزایش حقوق و متناسب سازی آن، بیشترین سوال بازنشستگان در تماس با سامانه ۲۵۰۰