Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@21:44:04 GMT

پومسه کار همدانی قهرمان جهان شد

تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۵۲۹۶۸

پومسه کار همدانی قهرمان جهان شد

همدان- ایرنا- دبیر هیات تکواندو همدان گفت: بانوی رشته پومسه این استان عنوان ارزشمند قهرمانی جهان را کسب کرد.

امیر فرنیا روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: یازدهمین دوره مسابقات قهرمانی جهان به میزبانی کشور چین تایپه برگزار شد و سیده معصومه حسینی ملی پوش همدانی کشورمان به مدال طلا دست یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اضافه کرد: در رقابت‌های تیمی رده سنی 31 تا 40 سال گروه زنان، تیم پومسه سه نفره کشورمان با ترکیب آتوسا فرهمند، سیده معصومه حسینی و سونا رزاقی بر سکوی قهرمانی ایستاد.
فرنیا بیان کرد: مهدی صمدیان تبار به عنوان مربی تیم ملی تکواندو(پومسه) کشورمان به همراه سیده معصومه حسینی و محمد امین گماریان ملی پوشان همدانی اعزامی به مسابقات جهانی هستند.
وی خاطرنشان کرد: یازدهمین دوره مسابقات قهرمانی جهان پومسه از پنجشنبه گذشته با حضور یک هزار و 274 پومسه رو از 54 کشور در ورزشگاه «تیان مو» چین تایپه در جریان است.
پومسه یکی از رشته های زیر مجموعه ورزش تکواندو (غیرمبارزه ای) است و استان همدان از قطب های اصلی این رشته در کشور محسوب می شود.
تاکنون دستیابی به مدال های رنگارنگ جهانی و آسیایی در کارنامه پومسه همدان به ثبت رسیده است.
7520/2087

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش تكواندو پومسه قهرمان جهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۵۲۹۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دختران تنیسور ایران قهرمان غرب آسیا شدند

تیم زیر ۱۲ سال دختران ایران به مقام قهرمانی مسابقات غرب آسیا دست یافت.

طرفداری | رقابت‌های تنیس کمتر از ۱۲سال غرب آسیا از سوم اردیبهشت ماه به میزبانی اردن آغاز شد که تیم ملی دختران ایران به مقام قهرمانی آن دست یافت.

لاوین حکیمی، شایلین ظفریکایی و سوگند عالیشاهی که با هدایت هنگامه عزیزی در این مسابقات حضور یافتند، با برتری مقابل تنیسورهایی از کشورهای اردن، لبنان، سوریه و بحرین عنوان قهرمانی را به خود اختصاص دادند.

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • نوری: دست خدا را بارها در بازی با پرسپولیس دیدم
  • دختران تنیسور ایران قهرمان غرب آسیا شدند
  • دختران تنیس کمتر از ۱۲ سال ایران قهرمان غرب آسیا شدند
  • بخشی از رونق تولید با خرید کالای ایرانی محقق می‌شود
  • کسب ۲ مدال طلا و ۲ مدال نقره از سوی ووشوکاران کشورمان
  • سروش مهر: نبود پیست استاندارد تنها مشکل اسکیت سواران است/ ما چیزی از قهرمانان جهان کم نداریم
  • رقابت بیش از ۲۳ هزار داوطلب همدانی در آزمون سراسری
  • افزایش ۵.۶ درصدی اهدای خون همدانی‌ها در سال گذشته
  • ۲ نشان برنز، سهم کاراته کا‌های جوان استان همدان
  • هشدار سرمازدگی به باغداران همدانی