Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-28@07:43:47 GMT

عضویت رایگان در کتابخانه‌های عمومی البرز

تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۵۳۲۶۷

عضویت رایگان در کتابخانه‌های عمومی البرز

احمدعلی هراتی، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی البرز در گفت وگو با ایکنا از البرز اظهارکرد: با توجه به آغاز هفته کتاب و کتابخوانی، این فرصت برای علاقمندان ایجاد شده تا در روزهای 24 و 26 آبان به صورت رایگان عضو کتابخانه‌های عمومی استان شوند.
وی افزود: علاقمندان می‌توانند جهت عضویت، به کتابخانه‌های عمومی سطح استان مراجعه کنند و با ارائه مدارک ثبت‌نام از خدمات و امکانات کتابخانه‌ها بهره‌مند شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این مسئول بیان کرد: تکمیل فرم تقاضای عضویت، ارائه یک قطعه عکس 4*3، ارائه کارت شناسایی معتبر از شرایط عضویت رایگان در کتابخانه‌های عمومی است.
هراتی گفت: در حال حاضر 91 هزار نفر در کتابخانه‌های عمومی، نهادی و مشارکتی استان عضو هستند و یک میلیون و 114 هزار جلد با 420 هزارعنوان کتاب در کتابخانه‌های استان وجود دارد.
مدیرکل کتابخانه‌های عمومی البرز در پایان با بیان اینکه یکی از نیازهای گسترده استان نبود کتابخانه مرکزی است که به همین منظور زمینی برای احداث این کتابخانه تامین شده است، اضافه کرد: امیدواریم با ارتقای شاخص‌های کتابخانه‌ای در حوزه فضا، منابع، عضو و امانت و همچنین ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی، شاهد افزایش سطح مطالعه اثربخش در مسیر توسعه فرهنگ ایرانی - اسلامی باشیم.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن فرهنگی هراتی کتابخانه های عمومی عضویت رایگان ثبت نام فرهنگ کتابخوانی قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۵۳۲۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح «وارگه دانایی» در مناطق عشایری چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان در جلسه انجمن کتابخانه‌های عمومی استان چهارمحال و بختیاری گفت: در طرح وارگه دانایی، دانش‌آموزان مدارس ابتدایی از اردیبهشت‌ماه تا خردادماه با خواندن کتاب داستان «گل حسرتی» وارد رقابت با سایرین می‌شوند و پس از ارزیابی در خردادماه، برگزیدگان تجلیل می‌شوند.

دیگر خبرها

  • تامین زمین مورد نیاز برای احداث کتابخانه‌های عمومی در اردبیل
  • رشد ۱۵۳ درصدی امانت کتاب در آذربایجان شرقی
  • جریان حکمت عراق ۲هزار نسخه کتاب به کتابخانه‌های عمومی اهدا کرد
  • بهره‌مندی ۱۷۷ هزار البرزی از خدمات رایگان روانشناسی مراکز بهداشت
  • نهاد کتابخانه‌های عمومی زمینه‌ساز ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی
  • کتاب‌های مشکوک به آرسنیک در کتابخانه ملی فرانسه
  • قرنطینه‌شدن کتاب‌های مشکوک به آرسنیک در کتابخانه ملی فرانسه
  • اجرای طرح «وارگه دانایی» در مناطق عشایری چهارمحال و بختیاری
  • شهرداری میانه از پیشگامان ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی است
  • میانه ظرفیت ایجاد و احداث کتابخانه مرکزی را دارد