Web Analytics Made Easy - Statcounter

شماری از ورزشکاران اعزامی به بازی‌های پاراآسیایی 2018 جاکارتا، به دلایلی که تا کنون مشخص نشده، در مراسم رژه غیبت داشتند که این موضوع موجب واکنش مسئولان کمیته پارالمپیک شده است. آفتاب‌‌نیوز : سومین دوره بازی‌های پاراآسیایی که به میزبانی اندونزی برگزار شد، با نتایج مطلوبی برای کاروان کشورمان همراه شد و این تیم برای نخستین بار روی سکو رفت و عنوان سومی قاره کهن را به دست آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در این بین، یک اتفاق ناخوشایند نیز روی داد که تا امروز مسکوت مانده است. در حقیقت، یک رفتار مدیریتی موجب شد تا یک بی نظمی در مراسم رژه افتتاحیه این دوره رخ دهد که در آن مقطع نادیده گرفته شده و بنظر می‌رسد اکنون زمان برخورد باشد.
17 ورزشکار اعزامی، در حرکتی بدون توجیه، در مراسم رژه افتتاحیه بازی‌ها شرکت نکردند. این موضوع که بدون هماهنگی با مسئولان کاروان اعزامی بود، در آن زمان مورد رصد قرار گرفت؛ اما واکنشی به آن نشان داده نشد تا کاروان وارد حاشیه نشود، اما اکنون که قرار است برخوردی جدی با آنها صورت گیرد.
گفته می‌شود، متخلفان باید در کمیته انضباطی کمیته ملی پارالمپیک، حاضر شوند و درخصوص این اقدام خود توضیح دهند.
فارس  کد خبر: ۵۵۷۱۳۱ تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۳

منبع: آفتاب

کلیدواژه: رژه جریمه سنگین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۵۳۶۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حرکت کاروان میقات


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ،این کاروان از استان‌های تهران و البرز  باهدف شرکت در مراسم یادواره شهدای عملیات سیدالشهدا و سردار شهید حاج حسین اسکندرلو و همچنین تجدید میثاق با آرمان‌های امام راحل و شهدا راهی مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس شد .
فردا مراسم یادواره شهدای عملیات سیدالشهدا علیه السلام در محل یادمان شهدای فکه برگزار خواهد شد .

دیگر خبرها

  • کاروان المپیک و پارالمپیک پاریس نگران بودجه!
  • آخرين خبرها از كاروان ايران در پارالمپيک پاریس
  • حرکت کاروان میقات
  • پولادگر: اعزام گلبال به پارالمپیک قطعی شد/نگران بودجه هستیم
  • جریمه دیرکرد بابت وام مددجویان کمیته امداد دریافت نمی شود
  • ۸۹گلستانی عازم سرزمین وحی شدند/۷۵ هزار نفر در لیست انتظار حج عمره
  • محرومیت سنگین در انتظار ستاره اینتر
  • شکایت بازیکنان از دو باشگاه در کمیته تعیین وضعیت تایید شد
  • جریمه فوق‌سنگین برای رمز ارزهای غیرمجاز
  • جریمه تاوان ثبت نکردن موادبهداشتی فروشگاه مواد غذایی در کرمانشاه