Web Analytics Made Easy - Statcounter

کرج-ایرنا- رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان فردیس گفت: آتوسا فرهمند تکواندو کار فردیسی موفق به کسب مدال نقره جهان شد.

داود عزیزی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: یازدهمین دوره مسابقات قهرمانی جهان پومسه از روز پنجشنبه 24 آبان‌ ماه با حضور یک هزارو 274 ورزشکار از 54 کشور در ورزشگاه «تیان مو» چین تایپه آغاز که به مدت چهار روز ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: ورزشکار فردیسی توانست به سکوی قهرمانی تیمی پومسه جهان و سکوی نایب قهرمانی انفرادی پومسه جهان دست پیدا کند.
عزیزی افزود: سال 95 در دهمین دوره مسابقات پومسه قهرمانی جهان که با حضور 762 ورزشکار از 52 کشور در شهر لیما پرو برگزار شد آتوسا فرهمند تکواندوکار فردیسی در این مسابقات موفق به کسب مدال طلای جهانی شد.
وی گفت: همچنین در سال 95 در مسابقات پومسه قهرمانی آسیا آتوسا فرهمند در بخش انفرادی رده سنی بالای 30 سال موفق به کسب مدال طلا و در بخش 3 نفره تیمی رده سنی بالای 30 سال همراه با دیگر هم‌تیمی‌هایش به مدال نقره دست یافت.
7413/ 6155

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش تكواندو فرديس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۵۴۱۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام میزبان رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی جهان ۲۰۲۷ و ۲۰۲۸

میزبان رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی جهان ۲۰۲۷ و ۲۰۲۸ مشخص شدند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، بنابر تصمیم هیئت اجرایی فدراسیون بین المللی وزنه برداری، شهرهای ایروان پایتخت ارمنستان و کاراکاس در ونزوئلا، میزبان رقابت‌های جهانی وزنه برداری در سال 2027 و 2028 خواهند بود.

ایروان در سال 2023 مسابقات قهرمانی اروپا را با موفقیت برگزار کرد و کاراکاس نیز در همین سال جاری میلادی میزبان رقابت‌های پان آمریکا بود. علاوه بر دو رویداد فوق، میزبانی مسابقات قهرمانی نوجوانان جهان در سال 2026 نیز به شهر بوینوس آیرس پایتخت آرژانتین داده شد.

محمد جلود رئیس IWF از انتخاب میزبان رویدادهای جهانی در قاره های مختلف دنیا استقبال کرده و انتخاب زودهنگام این دو شهر را موجب ثبات تقویم و برنامه ریزی بهتر برای برگزاری آنها دانست.

با وجود این که سیستم کسب سهمیه برای بازی‌های المپیک 2028 هنوز مشخص نشده اما در هر صورت، مسابقات جهانی سال 2027، یکی از رویدادهای مهم کسب سهمیه خواهد بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دختر کاراته کا قمی بر سکوی قهرمانی کشور قرار گرفت
  • ۲ مدال با ارزش نقره و برنز، رهاورد اسکواش‌بازان کشورمان از مسابقات قطر جونیور
  • ۲ مدال باارزش نقره و برنز از مسابقات قطرجونیور
  • قهرمانی مقتدرانه ایران در انتخابی جام‌جهانی ووشو
  • قهرمانی مقتدرانه ایران در انتخابی جام جهانی ووشو
  • قهرمانی ایران در انتخابی جام جهانی ووشو
  • کسب ۲ مدال طلا و ۲ مدال نقره از سوی ووشوکاران کشورمان
  • اعلام میزبان رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی جهان ۲۰۲۷ و ۲۰۲۸
  • ووشوکاران ایران سه مدال طلا و نقره دیگر کسب کردند
  • درخشش کاراته‌کاهای کرمانی با پنج مدال