Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرویس اجتماعی ایسکانیوز سردار موسی کمالی رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیروهای مسلح با اعلام خبر فوق اظهار داشت: ستاد کل نیروهای مسلح در خصوص خدمت وظیفه ورزشکاران حرفه‌ای و قهرمانان ملی تصمیم جدیدی اتخاذ کرده است.

رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیروهای مسلح تصریح کرد: با توجه به آنکه برخی از تیم‌های ورزشی و فدراسیون‌ها برای خروج از کشور در قالب تیم‌های امید و بزرگسال با توجه به مشمول بودن اعضای خود با مشکل مواجه بودند و بررسی جمیع جهات از یکسال پیش طرحی برای حل این دغدغه‌ها در نظر گرفته شد و بر اسا‌س آن مقرر شد که قهرمانان ملی و ورزشکاران حرفه‌ای همچون افرادی که در حال تحصیل هستند، بتوانند از شرایطی خاص برخوردار شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اعلام کرد: خدمت وظیفه ورزشکاران حرفه‌ای و قهرمانان ملی در سه رشته فوتبال، والیبال و بسکتبال در سطح ملی حداکثر تا سن 30 سالگی و در سطح لیگ برتر حداکثر تا 28 سالگی به تعویق خواهد افتاد.

سردار کمالی در پاسخ به دیگر پرسش فارس در خصوص اینکه این قهرمانان را چه کسی معرفی می‌کند و در صورت خروج آنها از تیم ملی چگونه تصمیم‌گیری خواهد شد، تصریح کرد: اعضای تیم‌های ملی سه رشته والیبال، فوتبال و بسکتبال از سوی وزارت ورزش و جوانان و ورزشکاران حرفه‌ای شاغل در لیگ برتر نیز از طریق فدراسیون‌های مرتبط معرفی خواهند شد.

این مقام ارشد ستادکل ادامه داد: اگر هر یک از این ورزشکاران حرفه‌ای و قهرمانان ملی تا پیش از موعد در نظر گرفته شده از تیم ملی حذف شوند یا در باشگاه‌های لیگ برتر حضور نخواهند داشت 6 ماه فرصت خواهند داشت تا نسبت به اعزام خدمت سربازی اقدام کنند.

رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیروهای مسلح با اعلام این مطلب که ورزشکاران مدنظر این قانون می‌توانند در باشگاه‌های خارج از کشور نیز تا مهلت در نظر گرفته شده فعالیت داشته باشند، خاطرنشان کرد: دستورالعمل فوق ابلاغ شده و تمام ورزشکاران حرفه‌ای و قهرمانان ملی قادر به بهره‌مندی از آن هستند.

سردار کمالی در خصوص مشکل سربازی سامان قدوس گفت: در مورد این فرد گفته شده بود که مشکل دارد؛ اما با توجه به عضویت سامان قدوس در تیم ملی فوتبال و قانون فوق، این فرد تا 30 سالگی معافیت موقت از سربازی دارد؛ بنابراین مشکلی در تردد ندارد.

انتهای پیام/

156 / 156 ستاد کل نیروهای مسلح سردار کمالی سامان قدوس قهرمانان ملی خدمت سربازی

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: ستاد کل نیروهای مسلح سردار کمالی سامان قدوس قهرمانان ملی خدمت سربازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۵۴۱۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز مرحله چهارم عملیات ضدصهیونیستی نیروهای مسلح یمن

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المسیره، نیروهای مسلح یمن با صدور بیانیه‌ای از آغاز مرحله چهارم عملیات ضدصهیونیستی در دریای مدیترانه و هر جای دیگری که در تیررس این نیروها باشد، خبر داده و اعلام کرد که زمان اجرای این مرحله از همان لحظه صدور این بیانیه خواهد بود.

در این بیانیه آمده است: نیروهای مسلح یمن تحولات نبرد در نوار غزه از جمله تداوم تجاوزات اسرائیل و آمریکا و آمادگی برای انجام عملیات تهاجمی نظامی با هدف قرار دادن منطقه رفح را دنبال می کند که در آن دشمن قصد دارد برگ برنده اسرا را بدون آتش بس دائمی از دست مقاومت خارج کند.

کد خبر 6095862

دیگر خبرها

  • مشکلی برای تردد در شهر ایلام وجود ندارد
  • هیچ گونه مشکلی برای تردد در شهر ایلام وجود ندارد
  • مجیدی: ورزشکاران حرفه‌ای اسکیت نیاز به حمایت بیشتری دارند
  • آغاز مرحله چهارم عملیات ضدصهیونیستی نیروهای مسلح یمن
  • انهدام توپخانه‌های مرکز مهمات میدانی نیروهای مسلح اوکراین
  • معاون وزیر دفاع جمهوری آذربایجان با سرتیپ نصیرزاده دیدار کرد
  • سامان قدوس از قطر متنفر است!
  • امیر نصیرزاده: وضعیت دانشگاه‌های آمریکا نشان می‌دهد بیداری بزرگی رخ داده است
  • امیر نصیرزاده: «وعده صادق» معادلات بین المللی را تغییر داد
  • ناتوانی وشکست استکبارجهانی در برابر اراده ملت ایران بسیار مهم است