Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک قاضی فدرال به دولت ترامپ دستور داده است تا مجوز کار و فعالیت خبرنگار شبکه سی ان ان را مجددا صادر کند. ۲۶ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۳ بین الملل آمریکا نظرات

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کنگره، تیموتی کیلی قاضی فدرال ایالات متحده روز جمعه با صدور حکمی به دولت آمریکا دستور داده است تا مجوز کار جیم آکوستا خبرنگار شبکه سی ان ان را مجددا صادر کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این گزارش قاضی دادگاه فدرال از کاخ سفید خواسته است تا زمینه لازم برای حضور آکوستا در رویدادهای مختلف و کنفرانس های خبری را فراهم کند.

وقتی ترامپ از سؤال خبرنگار سی‌ان ان برآشفت+فیلم و عکس

 

پس از صدور این رای، کاخ سفید اعلام کرده است که از دستور قاضی فدرال تبعیت خواهد کرد ولی آکوستا باید در کاخ سفید ادب و نزاکت را رعایت کند.

البته این قاضی فدرال در حکم خود به این مساله اشاره نکرده است که آیا دولت ترامپ با لغو مجوز کار آکوستا، قوانین مربوط به آزادی رسانه های خبری را نقض کرده است یا نه.

شبکه سی ان ان پیش از این ضمن شکایت از دولت ترامپ خواستار آن شده است که جیم آکوستا خبرنگار این شبکه که اخبار مربوط به کاخ سفید را پوشش می دهد، بار دیگر به کاخ سفید بازگردد.

پس از مجادله لفظی بین دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا و آکوستا در یک کنفرانس خبری طی روزهای گذشته، کاخ سفید مجوز فعالیت وی را لغو کرده بود.

ترامپ بارها از شبکه سی ان ان به خاطر انتشار اخبار جعلی انتقاد کرده و این شبکه را دشمن مردم آمریکا معرفی کرده است.

این در شرایطی است که دونالد ترامپ از رای قاضی فدرال به شدت انتقاد کرده است. وی در مصاحبه با فاکس نیوز گفت: اگر آکوستا در کنفرانس های خبری بعدی در کاخ سفید بدرفتاری کند، او را بیرون خواهیم کرد یا کنفرانس خبری را متوقف می کنیم.

در جریان کنفرانس خبری هفته گذشته ترامپ، یکی از کارکنان کاخ سفید سعی کرد تا میکروفون را از جیم آکوستا بگیرد ولی علی رغم این اتفاقات، سارا سندرز سخنگوی کاخ سفید مدعی شده است که دسترسی خبرنگار سی ان ان به کاخ سفید به این دلیل لغو شده است که وی با دست خود یک زن جوان را لمس کرده است.

خبرنگار سی ان ان این ادعای سخنگوی کاخ سفید را یک دروغ خوانده است.

انتهای پیام/

R1036247/P36447/S8,1128/CT10 واژه های کاربردی مرتبط اخبار "آمریکا" کاخ سفید

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اخبار آمریکا کاخ سفید اخبار آمریکا کاخ سفید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۵۴۳۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۲/۰۷

قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۰۳ درصد افزایش به ۲۳۳۰ دلار و ۷ سنت رسید. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از رویترز، قیمت طلا بالاتر از سطح حمایتی 2300 دلار در اولین ساعات تجارت در روز جمعه قرار دارد. ارزش دلار آمریکا و اوراق قرضه خزانه داری این کشور پس از گزارش بالا رفتن تولید ناخالص داخلی در سه ماهه اول سال جاری میلادی افزایش یافته است. بدین ترتیب احتمال به تعویق افتادن کاهش نرخ بهره فدرال رزرو در سال جاری میلادی کاهش می‌یابد. 
قیمت هر اونس طلا امروز با 0.03 درصد افزایش به 2330 دلار و 7 سنت رسید. قیمت معاملات آتی طلا در بازار کامکس نیویورک هم با یک افزایش 0.13 درصدی به 2345 دلار و 50 سنت رسیده است.
بالا رفتن نرخ تورم در آمریکا ترس از افزایش دوباره نرخ بهره را تشدید کرده است. بالا رفتن نرخ بهره هزینه نگهداری طلا به عنوان یک سرمایه غیر سودده را افزایش داده و تمایل برای خرید آن را پایین می‌آورد.

قیمت جهانی طلا امروز 1403/02/05

تمرکز سرمایه‌گذاران در حال حاضر بر شاخص قیمت هزینه‌کرد مصرف فردی در ماه مارس است که قرار است امروز منتشر شده و سرنخ‌های بیشتری در مورد سیاست‌های پولی آمریکا و قیمت طلا ارائه دهد. هرگونه تغییر در این شاخص باعث می‌شود تاجران انتظار خود از زمان پایین آمدن نرخ بهره را تغییر دهند. در حال حاضر بازارهای مالی تخمین می‌زنند اولین کاهش نرخ بهره در سپتامبر انجام شود.
اطلاعات مربوط به تورم در آمریکا تا حد زیادی بر دورنمای نرخ بهره فدرال رزرو در آستانه اجلاس بعدی آن در اول ماه مه تاثیر می‌گذارد. پیش بینی می‌شود فدرال رزرو نرخ بهره را در این اجلاس در محدوده 5.25 تا 5.50 نگه دارد.
دورنمای قیمت طلا در کوتاه‌مدت بی‌ثبات است، چون تقاضا برای این فلز گرانبها به عنوان یک پشتوانه ایمن به دنبال آرام شدن نگرانی‌ها در مورد گسترش درگیری در خاورمیانه، کاهش یافته است. به علاوه، سیاستمداران فدرال رزرو هیچ فوریتی برای پایین آوردن نرخ بهره به خاطر افزایش فشار تورم نمی‌بیند.
در میان سایر فلزات گرانبها، قیمت نقره با 0.53 درصد افزایش به 27 دلار و 78 سنت رسید و پلاتین با یک افزایش 0.39 درصدی 922 دلار و 40 سنت معامله می‌شود.
انتهای پیام/47

دیگر خبرها

  • پلیس برای دستگیری این دو نفر مجبور به شلیک گلوله شد
  • مقاومت فلسطین: اشغالگران مجبور شدند پیشنهاد خود را تغییر دهند
  • چین سفیر آلمان را احضار کرد
  • قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۲/۰۷
  • ایروانی: شورای امنیت اسرائیل را مجبور به توقف فوری جنگ کند
  • بایدن یا ترامپ؟ / کدام نقاط ابهام، سرنوشت کاخ سفید را غیرقابل پیس‌بینی کرده؟
  • قیمت جهانی طلا؛ ۲۳۱۹ دلار
  • سیلاب؛ قطار تهران- گرگان را مجبور به توقف کرد
  • سیلاب قطار تهران- گرگان را مجبور به توقف کرد
  • کاهش قیمت جهانی طلا ادامه دارد