Web Analytics Made Easy - Statcounter

کوروش عطایی یکی از کارگردانان «در جستجوی فریده» درباره کیفیت استقبال مخاطبان از اکران این مستند در گروه «هنر و تجربه» در سه روز ابتدایی به خبرنگار مهر گفت: خوشبختانه این فیلم در  سه روز ابتدایی اکران با استقبال خوبی همراه بوده و اکثر بلیت های سینماهایی که اکران داشتند به صورت کامل به فروش رفته است.

عطایی که با همراهی آزاده موسوی کارگردانی و تهیه‌کنندگی این مستند را برعهده داشته است درباره دلایل این استقبال افزود: اولین اکران «در جستجوی فریده» در جشنواره «سینما حقیقت» بود که آنجا با استقبال خوبی مواجه شدیم و بعد از آن در جشنواره جهانی فیلم فجر هم شرایط همینطور بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فیلم در جشنواره سینماحقیقت، جشن خانه سینما و جشن مستندسازان موفق به کسب جایزه شد و به نظرم همه این موفقیت‌ها عاملی بود برای مطرح شدن نام این مستند در میان علاقه‌مندان به سینمای مستند.

وی ادامه داد: «در جستجوی فریده» یک مستند شخصیت‌محور است و قصه‌ای را به تصویر می‌کشد که برای مخاطب جذاب است. مخاطب با روایت آن می‌خندد و گریه می‌کند. این چیزی است که در اکران‌هایی که تا به‌حال داشته‌ایم از طرف مخاطبان مختلف دیده‌ایم.

عطایی درباره تاثیر تبلیغات بر اکران این مستند هم یادآور شد: ما تبلیغات گسترده‌ای که شامل بیلبورد و تیزر تلویزیونی و... باشد برای «در جستجوی فریده» نداشتیم و تبلیغاتمان تا به امروز تنها از طریق فضای مجازی بوده است.

وی با بیان اینکه این مستند قصه‌ای جهانی دارد، گفت: قصه «در جستجوی فریده» یک قصه انسانی است؛ یعنی جستجویی برای پیدا کردن هویت که چیزی است که مرز نمی‌شناسد و انسان‌ها در همه کشورها می‌توانند با فریده همذات پنداری کنند و مشکل او را که با انجام یک سفر در پی حل آن است، ‌ درک کنند.

عطایی در پایان درباره برنامه‌های آینده عرضه این مستند نیز گفت: بعد از نمایش فیلم در «هنروتجربه» برنامه‌ای برای اکران اینترنتی این مستند داریم و بعد از آن هم طبیعتا فیلم را در شبکه نمایش خانگی عرضه می‌کنیم. درباره پخش بین‌المللی هم صحبت‌هایی شده و منتظر هستیم تا در یک جشنواره معتبر خارجی اولین نمایش را داشته باشیم.

کد خبر 4460201 محمد صابری

منبع: مهر

کلیدواژه: در جستجوی فریده سینمای مستند گروه هنر و تجربه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۵۴۸۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جستجوی مغروق مفقودی نازلو چای در روز ششم هم ناکام ماند

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،حمید محبوبی؛ مدیرعامل هلال احمر آذربایجان غربی گفت:در روز ششم عملیات جستجوی پیکر مفقودی نازلو چای نیرو‌های امدادی و خدمت رسان با استفاده از قایق، ماشین آلات سنگین و غواص به جستجوی مغروق پرداختند.

وی افزود:در چند روز گذشته و علارغم عملیات‌های گسترده دشت بانی، سوند زنی و استفاده از چنگال، تلاش بی وقفه نیرو‌های امدادی در شرایط سخت، دسترسی به پیکر فوتی مفقود در نازلو چای امکان نیافته بود که از امروز نیرو‌های امدادی کار جستجو را در اعماق آب آغاز کردند.

وی گفت:عملیات جستجو باوجود خطرات احتمالی برای نیرو‌های امدادی و خدمت رسان تا دسترسی به پیکر مفقودی ادامه خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • پارسا پیروزفر، مهران مدیری و الناز شاکردوست رکوردداران روز اول اکران
  • هفته پررنگ فیلم کوتاه و مستند/ از یک شایعه تا وظیفه جدید سینمایی
  • هوش مصنوعی در جستجوی راز آلزایمر: ارتباط بین روده و مغز!
  • شرم‌آورترین جستجوی سرمربی در تاریخ بایرن!
  • ماجرای جنگ شهاب حسینی و پارسا پیروزفر مقابل جواد عزتی و الناز حبیبی
  • ادامه تلاشها برای یافتن فرد غرق شده در نازلوی چای
  • در روز‌های جستجوی یسنا چه گذشت؟
  • نسبت ما با فضای مجازی چگونه است؟ / تلاش «شبکه» برای ایجاد پرسش
  • ۱۲ هزار و ۶۶۳ واحد مسکونی برای نوسازی در آذربایجان‌غربی ثبت شد
  • جستجوی مغروق مفقودی نازلو چای در روز ششم هم ناکام ماند