Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-04@17:12:28 GMT

دانش آموزان با فعالیت های بشر دوستانه آشنا شدند

تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۵۴۹۵۵

دانش آموزان با فعالیت های بشر دوستانه آشنا شدند

همدان- ایرنا- معاون جوانان جمعیت هلال احمر همدان گفت: دانش آموزان با حضور و مشارکت در کانون های جمعیت هلال احمر مدارس با فعالیت های بشر دوستانه و اصول و اهداف آشنا شدند.

مریم پاک بین روز شنبه در گفت و گو با ایرنا بیان کرد: همچنین این طیف درباره توسعه ظرفیت های خود امدادی و سازمان دهی تیم های اولیه مدیریت بحران به عنوان رسالت مهم هلال احمر آشنا می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


معاون جوانان جمعیت هلال احمر همدان همچنین هدف از تشکیل کانون ها را توسعه مشارکت دانش آموزان در تصمیم سازی ها و تصمیم گیری ها بیان کرد.
پاک بین افزود: ایجاد فضای مناسب برای تحکیم دوستی، صلح و تفاهم در جامعه و بین اعضا، تلاش برای تسکین آلام بشری، تامین احترام انسان ها و حمایت از زندگی و سلامت آنها از مهمترین اهداف جمعیت هلال احمر از تشکیل کانون دانش آموزی است.
وی عضوگیری از بین دانش آموزان داوطلب را از دیگر وظایف کانون های دانش آموزی بیان کرد و گفت: آموزش اعضا با هدف ایجاد آمادگی در آنان برای ارایه خدمات امدادی و عام المنفعه و اجرای برنامه و فعالیت های فرهنگی و اجتماعی و مناسبتی صورت می گیرد.
معاون جوانان جمعیت هلال احمر همدان همچنین از آغاز برگزاری مجمع عمومی و انتخابات در کانون های دانش آموزی جمعیت هلال احمر مدارس همدان خبر داد.
پاک بین افزود: انتخابات شورای اجرایی کانون های دانش آموزی هلال احمر در 200 آموزشگاه دوره اول متوسطه در سطح شعب استان در حال برگزاری است و تا پایان آذر امسال ادامه دارد.
وی اظهار داشت: در این انتخابات پنج تن از داوطلبان به عنوان عضو اصلی شورای اجرایی و 2 تن به عنوان علی البدل برای هر کانون انتخاب می شوند.
200 کانون دانش آموزی هلال احمر در مدارس استان همدان فعال است که انتخابات آنها سالانه برگزار می شود.
7526/2087

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعی هلال احمر انتخابات کانون دانش آموزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۵۴۹۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز جشنواره ملی خلاقیت‌های علمی - پژوهشی لکوکاپ ایران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ در این جشنواره ۱۰۰۰ گروه برتر از سراسر کشور در ۱۵ رشته و ۳۰ لیگ شرکت دارند. پرورش روحیه کارآفرینی و مهارت آموزی دانش آموزان از اهداف برگزاری این جشنواره است.

لکوکاپ به عنوان یکی از بزرگترین رویداد‌های پژوهش محور دانش‌آموزی در سطح خاورمیانه، هر ساله در دانشگاه‌های برتر برگزار می‌شود. لکوکاپ با ایجاد بستری مناسب، این امکان را به دانش آموزان می‌دهد که در هر رشته‌ای که فعالیت کرده‌اند، خلاقیت و مهارت‌های فرا گرفته خود را به نمایش بگذارند و با سایر دانش آموزان رقابت کنند.

دیگر خبرها

  • موفقیت دانش آموزان کیش در مسابقات لیگ علمی دانش آموزی پایا
  • جمع‌آوری بیش از ۳۱ میلیارد ریال کمک مردمی در فعالیت‌های داوطلبانه هلال احمر کردستان
  • جمع آوری بیش از ۳۱ میلیارد ریال کمک در فعالیت‌های داوطلبانه هلال احمر کردستان
  • جمع‌آوری31 میلیاردریال کمک مردمی درفعالیت‌های داوطلبانه هلال احمر
  • مهارت‌آموزی در کنار تحصیل در مدارس ضروری است
  • آغاز جشنواره ملی خلاقیت‌های علمی - پژوهشی لکوکاپ ایران
  • آیین تجلیل از برگزیدگان یازدهمین دوره مسابقات دانش آموزی در همدان
  • باز شدن گره استخر دانش آموزی قوچان به دستان آب و فاضلاب
  • افتخارآفرینان کردستانی والیبال دانش آموزی وارد سنندج شدند
  • فعالیت تخصصی کانون‌های مساجد آذربایجان غربی در حوزه جمعیت و جوانی