Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار موسی کمالی رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیرو‌های مسلح در گفتگو با خبرنگار حوزه نظام وظیفه گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درخصوص اخبار منتشر شده درباره غیبت سامان قدوس در بازی دوستانه تیم ملی با ترینیداد و توباگو و اعلام مسأله سربازی برای این غیبت اظهار کرد: چنین چیزی صحت ندارد و اگر نگرانی هم در این زمینه برای این بازیکن وجود داشته باشد، قابل حل است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بر اساس تسهیلات جدیدی که ستاد کل نیرو‌های مسلح از مردادماه امسال برای تعدادی از ورزشکاران فعال در تیم‌های لیگ برتری و تیم‌های ملی اتخاذ کرده، سن سربازی برای این افراد افزایش داشته است.

رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیرو‌های مسلح گفت: مشمولان فعال در تیم‌های فوتبال، والیبال و بسکتبال چنانچه در تیم‌های لیگ برتری فعالیت کنند تا ۲۸ سالگی و اگر در تیم ملی فعالیت داشته باشند تا ۳۰ سالگی می‌توانند اعزام خود به سربازی را به تأخیر اندازند و وارد غیبت نشوند.

سردار کمالی تصریح کرد: با توجه به عضویت سامان قدوس در تیم ملی فوتبال، این فرد تا ۳۰ سالگی معافیت موقت از سربازی داشته و مسأله سربازی نمی‌تواند مانع ورود و خروج وی به کشور شود.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ستاد کل نیروهای مسلح سربازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۵۵۳۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش بازیکن ذوب‌آهن به درگیری با حامدی‌فر

هافبک تیم فوتبال ذوب‌آهن به درگیری‌اش با بازیکن استقلال واکنش نشان داد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، مهرداد رضایی پس از پایان بازی استقلال - ذوب‌آهن راجع به درگیری‌اش با امید حامدی‌فر بازیکن تیم استقلال گفت: این بازیکن کی هست؟ او را نمی‌شناسم، اما به وقتش جواب او را خواهم داد. او خیلی باید حواسش جمع باشد.

سمیعی: در پایان لیگ درباره تمام مسائل صحبت می‌کنم

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • واکنش بازیکن ذوب‌آهن به درگیری با حامدی‌فر
  • واکنش حامدی فر نسبت به حمله به بازیکن ذوب آهن؛ طبیعی بود!
  • واکنش حامدی فر به درگیری با بازیکن ذوب آهن+فیلم
  • واکنش مهرداد رضایی به حمله بازیکن استقلال + فیلم
  • پایان رکورد خیره‌کننده برونو فرناندز؛ اولین غیبت در فوتبال به دلیل مصدومیت!
  • «سزار لوئیس منوتی» اسطوره فوتبال آرژانتین در سن 85 سالگی درگذشت
  • واکنش سازمان نظام وظیفه درباره این نوع معافیت از سربازی
  • چند نکته نگران کننده درباره وضعیت سردار آزمون
  • واکنش سرمربی پورتو به درخشش طارمی
  • ماجرای بدن رنجور سردار آزمون چیست؟