Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-04-28@19:42:29 GMT

دومین انتصاب وزیر صنعت جدید

تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۵۵۴۰۶

دومین انتصاب وزیر صنعت جدید

وزیر صنعت ، معدن ، تجارت طی حکمی فرشاد مقیمی را به سمت «معاون امور صنایع وزارت صنعت ، معدن و تجارت »منصوب کرد.

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، رضا رحمانی وزیر صنعت، معدن و تجارت، ضمن تقدیر از زحمات صالحی نیا در دوران تصدی بر معاونت امور صنایع در بخشی از حکم ‌ انتصاب فرشاد مقیمی معاون سایق سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران آورده است: با توجه به سوابق، تعهد، دانش و تجارت ارزشمند جنابعالی به موجب این حکم به سمت «معاون امور صنایع» منصوب می‌شوید تا با سرلوحه قراردادن راهبرد تفکر، توکل و با تلاش مجدانه و خردورزی و اعمال تصمیمات شجاعانه و منصفانه با انجام مدیریت جهادی و تلاش و همتی بی‌شائبه و بی‌منت انجام وظایف خطیر و مورد انتظار از این وزارت علی الخصوص توسعه و ارتقای فعالیت‌های حوزه صنعت و بهبود کیفی و کمی تولیدات با اولویت تولید صادرات محور و سایر وظایف محوله اهتمام لازم را به عمل آورید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر صنعت ، معدن ، تجارت در ادامه این حکم تصریح کرده است: بدیهی است توسعه همه جانبه صنعت و تقویت منابع انسانی این بخش، بازسازی و نوسازی و اصلاح ساختار صنایع، توسعه تحقیقات کاربردی و دانش فنی در صنایع، حمایت و تعمیق ساخت داخل کالاها و تجهیزات مورد نیاز کشور، تقویت همکاری‌های بخش صنعت و مراکز علمی و دانشگاهی ، ارتقاء توان رقابت پذیری صنایع جهت حضور در بازارهای بین المللی، بررسی موانع و نیز پیشنهاد راهکارهایی به منظور افزایش توان رقابتی و صادراتی صنایع، جلب مشارکت تشکل‌های صنعتی در امر سیاست‌گزاری و برنامه ریزی صنعتی در راستای حمایت از تولیدات داخلی و ایجاد اشتغال پایدار منطبق با سیاست‌های اقتصاد مقاومتی مورد انتظار است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: رضا رحمانی انتصاب وزیر صنعت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۵۵۴۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتصاب مدیرعامل جدید شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی

طی حکمی از سوی هاشم امینی مدیرعامل آبفای کشور، رضا عطایی بعنوان مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی منصوب شد.
معاون بهره برداری آب و فاضلاب شهری، معاون بهره برداری و توسعه آب، قائم مقام و معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه گذاری شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی از جمله مسئولیت‌های رضا عطایی در این شرکت بوده است.
ضمنا در این حکم، از زحمات مهندس رضا نعیمی مدیرعامل سابق این شرکت تقدیر شد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان شمالی بجنورد

دیگر خبرها

  • ۱۱۱ فرصت سرمایه‌گذاری پیش‌بینی و معرفی شده است
  • ثبت ۵۱۰ فقره پرونده تخلف صنفی در استان سمنان
  • حضور نمایندگان ۱۰۰ کشور در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران
  • حضور نماینده ۱۰۰ کشور در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران
  • ۱۷ هزار میلیارد ریال سرمایه‌گذاری در بخش اصناف قم انجام شد
  • برنامه ریزی برای ۷.۵ میلیارد دلار صادرات از خوزستان
  • هدف‌گذاری برای ۷.۵ میلیارد دلار صادرات از خوزستان
  • ایران بازار عراق را از دست می‌دهد؟ | واکنش معاون وزیر صمت به رقابت ترکیه با ایران در بازار عراق
  • انتصاب مدیرعامل جدید شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی
  • بازدید هیات تجاری هرمزگان از نمایشگاه لاستیک و پلاستیک چین