Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-26@08:05:43 GMT

خط پروازی البرز به کیش راه‌اندازی می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۵۵۸۸۹

خط پروازی البرز به کیش راه‌اندازی می‌شود

با استقبال مردم از پروازهای مسافری فرودگاه پیام و تقاضای آنها برای مسیرهای جدید، پرواز مسیر کرج به کیش این فرودگاه نیز افتتاح می‌شود. ۲۶ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۰ اقتصادی راه و مسکن فناوری اطلاعات | اینترنت | موبایل نظرات

به گزارش خبرنگار فناوری اطلاعات و ارتباطات باشگاه خبرنگاران پویا؛ سعید زرندی با اشاره به اینکه مردم استان البرز یک خواسته 20 ساله برای راه‌اندازی فرودگاه مسافری در این منطقه داشتند، اظهار کرد: با حمایت وزارت ارتباطات، از خرداد ماه سال 96 اجرای این طرح با تغییر کاربری این فرودگاه و استفاده همزمان باری، آموزش و مسافری در دستور کار قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیر عامل فرودگاه بین‌المللی و منطقه ویژه اقتصادی پیام با بیان اینکه نخستین پرواز مسافری این فرودگاه در 23 شهریور ماه امسال به مقصد مشهد مقدس انجام شد، افزود: موضوعی که برای ما در زمینه راه‌اندازی بخش مسافری اهمیت داشت، فرآیند کنترلی نظارتی برای فراهم کردن استانداردهای لازم بود که با انجام 280 اقدام این فرودگاه آماده خدمت‌رسانی به مردم استان البرز، غرب استان تهران و استان قزوین شد.

وی خاطر نشان کرد: با هماهنگی‌های صورت گرفته تا چند روز آینده پرواز مسیر کرج - کیش از طریق فرودگاه پیام آغاز می‌شود و مدیران این فرودگاه با توجه به تقاضا برای سایر مسیرها نیز در حال مذاکره و هماهنگی برای افزودن مسیرهای جدید پروازی در آینده نزدیک هستند.

بر اساس اظهارات مدیران فرودگاه پیام، بعد از راه‌اندازی پروازهای دو روز در هفته که با استقبال و رضایت بیش از 90 درصدی مسافران همراه بوده، پروازهای این فرودگاه تا پایان سال به شش پرواز روزانه افزایش پیدا می‌کند.

بنابراین این فرودگاه با سالن ترمینال مسافربری 6 هزار متر مربعی تا پایان سال 98، 500 هزار مسافر جابجا خواهد کرد و تا پنج سال آینده این تعداد به سه و نیم میلیون نفر افزایش یافته و همچنین در آینده نزدیک با ساخت ترمینال یکصد هزار متر مربعی در فرودگاه پیام، سالانه 15 و نیم میلیون مسافر از طریق این فرودگاه جابجا خواهد شد.

به گزارش تسنیم، ایجاد شهرک ICT در منطقه ویژه اقتصادی پیام و حضور شرکت‌های بزرگ بین‌المللی در این حوزه یکی از برنامه‌های در حال اجرا در این منطقه است که با توسعه فرودگاه مسافری پیام و همچنین اجرای برنامه‌های توسعه‌ای منطقه ویژه اقتصادی پیام، این منطقه می‌تواند در آینده نزدیک به یکی از قطب‌های اقتصاد دیجیتال در کشور تبدیل شود.

انتهای پیام/

R1012190/P1012122/S7,81,86/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۵۵۸۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی از طرح مرکز رشد و نوآوری اتاق بازرگانی سنندج

طرح راه اندازی مرکز رشد و نوآوری اتاق بازرگانی سنندج با حضور معاون نوآوری و فن‌آوری وزیر ارتباطات و جمعی از مسئولان استانی، اعضای اتاق بازرگانی و اصحاب رسانه رونمایی شد.

مرکز رشد و نوآوری اتاق بازرگانی سنندج کنسرسیومی علمی، آموزشی، تحقیقاتی، خدماتی و صادراتی است که برای زنجیره ذینفعان کارآفرینی، بازرگانی، صنایع، معادن، کشاورزی و گردشگری کردستان برنامه‌ریزی و ایجاد ریل گذاری هوشمند و کاربردی را ممکن خواهد کرد.

این مرکز به عنوان یکی از بازو‌های بنیاد توسعه و پیشرفت کردستان به منظور ارتقای کیفیت زندگی مردم و تولید ثروت راه‌اندازی می‌شود و در نظر دارد طی هزار و ۸۳۵ روز برای سه هزار نفر فارغ‌التحصیل دانشگاهی استان فرصت شغلی فراهم کند.

هزینه کردن برای تاسیس «مرکز رشد و نوآوری تاک» در واقع عملی کردن این گزاره «مهم‌ترین راه پیش‌بینی آینده، ساختن آینده است» که سرلوحه فعالیت سازمان‌های آینده‌ساز جهان است.

برنامه ریزی برای ایجاد «ساختار یکپارچه تولید دانش و تسهیل گری خدمات برای مجموعه‌های نوپا، نوآور و فناور» در قالب یک مرکز رشد و نوآوری امری ضروری برای اقتصاد استان تلقی می‌شود.

 راه‌اندازی مرکز رشد و نوآوری تاک که با همکاری دستگاه‌های دولتی و شرکت‌های بخش خصوصی در فرایند افتتاح قرار می‌گیرد مجموعه‌ای برای جذب، آموزش، سازماندهی و بکارگیری جوانان خلاق و نوآور استان کردستان است.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • کسب درآمد از ایتا ممکن شد! (راه های کسب درآمد از ایتا)
  • ابر دولت در قطب مرکز داده پیام راه اندازی می‌شود
  • ابر دولت در مرکز داده پیام راه‌اندازی می‌شود
  • «ابر دولت» در قطب مرکز داده پیام راه اندازی می‌شود
  • رونمایی از طرح مرکز رشد و نوآوری اتاق بازرگانی سنندج
  • احداث پایگاه قهرمانی بیلیارد در البرز
  • مدیران پروازی ناکارآمد، باعث تحمل هزینه‌های سنگین مالی در بوشهر هستند
  • راه اندازی نخستین هنرستان جوار صنعت در شهرستان البرز
  • راه اندازی هنرستان‌های جوار صنعت سرعت می‌گیرد
  • دهن‌کجی منطقه آزاد بوشهر به مردم؟!