Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-03-19@07:31:49 GMT

درگیری خانوادگی خونین به قتل انجامید

تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۵۵۹۶۷

درگیری خانوادگی خونین به قتل انجامید

به گزارش گروه اجتماعی برنا، سرهنگ علی ولیپور گودرزی در توضیح این خبر گفت : ساعت 4 بامداد مورخه 26 آبان ماه   از بیمارستان شهدای هفتم تیر شهرستان شهرری به کلانتری 171 کهریزک اعلام شد که جوانی حدودا 30 ساله بر اثر اصابت جسم تیز به ناحیه قفسه سینه فوت کرده است .

با حضور مأمورین کلانتری در محل و انجام بررسی های اولیه مشخص شد متوفی در ساعت 3 بامداد توسط اعضای خانواده اش به بیمارستان منتقل شده و با وجود انجام اقدامات درمانی فوت نموده است ؛ در تحقیقات اولیه از اعضای خانواده متوفی ، آنها در اظهارات خود مدعی شدند که متوفی پس از مصرف بیش از اندازه موادمخدر از نوع شیشه ، با چاقو اقدام به خودزنی کرده است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع "فوت مشکوک" ، موضوع به اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ اعلام شد . کارآگاهان اداره دهم با حضور در محل سکونت متوفی و اعضای خانواده اش ( محل وقوع درگیری ) به تحقیق از تمامی اعضای خانواده ی متوفی پرداخته و با توجه به تناقضات موجود در اظهارات اطمینان پیدا کردند که مرگ متوفی بر اثر خودزنی نبوده و جنایتی خانوادگی رخ داده است .

در ادامه ی تحقیقات در خصوص شناسایی عامل اصلی جنایت ، مادر مقتول در اظهاراتش با معرفی همسرش به عنوان عامل جنایت به کارآگاهان مدعی شد که "همسرش زمانیکه پسرشان قصد داشته تا او را خفه کند مرتکب جنایت شده" اما در ادامه ی تحقیقات پلیسی از دیگر اعضای خانواده مشخص شد که به احتمال بسیار زیاد ، این برادر کوچک مقتول بنام فرهاد ( 23 ساله )  بوده است که طی درگیری با برادرش ، با برداشتن چاقو از داخل آشپزخانه اقدام به زدن یک ضربه چاقو به سینه مقتول کرده و او را به قتل رسانده است .

در ادامه رسیدگی به پرونده ، پدر و برادر متوفی دستگیر و جهت ادامه ی تحقیقات به اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شدند ؛ نهایتا فرهاد در ادامه تحقیقات صراحتا به ارتکاب جنایت اعتراف کرد و به کارآگاهان گفت : "ساعت 8 شب [ مورخه 25/08/1397 ] طی تماس تلفنی همسرم به خانه آمدم ؛ برادر بزرگترم مواد زیادی مصرف کرده بود و به تمام اعضای خانواده ناسزا می گفت ؛ او با پدر و مادرم نیز درگیر شده و حتی آنها را مورد ضرب و شتم قرار داده بود ؛ درگیری همچنان [ تا ساعت 3 بامداد مورخه 26/08/1397 ] ادامه داشت تا اینکه با برداشتن یک چاقو از داخل آشپزخانه به سمت برادرم رفته و ضربه ای به سمت او پرتاب کردم که به سینه اش برخورد کرد و روی زمین افتاد ".

سرهنگ کاراگاه علی ولیپور گودرزی ، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ ، با اعلام این خبر گفت : " برابر هماهنگی با رئیس شعبه جزایی 101 دادگاه عمومی و انقلاب کهریزک ، پدر و برادر مقتول هر دو جهت انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار داده شده و تحقیقات از آنها در دستور کار کاراگاهان این اداره قرار گرفته است " .

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بیمارستان خانواده قتل مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی معاون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۵۵۹۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات ماجرای درگیری عجیب در لواسان؛ قتل به خاطر یک سیخ جگر!

سردار علی‌ولیپور گودرزی رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ در تشریح این خبر، اظهار داشت: بامداد دوشنبه بیست و یکم اسفندماه، درگیری مرگبار ۲ مرد در یکی از خیابان‌های محله لواسان تهران از سوی رهگذران به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش داده شد؛ با اعلام این خبر تیمی زبده از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی راهی محل حادثه شده و تحقیقات ابتدایی را آغاز کردند.

وی افزود: تیم جنایی در محل حادثه با جسد مردی حدوداً ۳۸ساله مواجه شدند که براثر ضربات متعدد چاقو به قتل رسیده بود.

این مقام ارشد انتظامی ادامه داد:بررسی‌های اولیه نیز نشان می‌داد مقتول که برای خوردن جگر به لواسان آمده بوده بخاطر قیمت با صاحب جگرکی درگیر شده و هدف ضربات چاقو قرار گرفته است.

وی عنوان کرد: بدین ترتیب اقدامات اطلاعاتی کلید خورد و هویت متهم شناسایی شد که کارآگاهان در گام بعدی مرد جنایتکار را در کوتاه‌ترین زمان ممکن دستگیر کردند.

سردار گودرزی متذکر شد: مرد جگرفروش پس از انتقال به اداره دهم پلیس آگاهی هدف تحقیقات قرار گرفت و به قتل مرد در محله لواسان اعتراف کرد.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ خاطرنشان کرد: با دستور قضائی، جسد مقتول برای معاینات دقیق‌تر به پزشکی قانونی منتقل شد و متهم برای روشن شدن زوایای پنهان پرونده در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی قرار گرفت.

منبع: فارس

tags # اخبار حوادث سایر اخبار توصیه عجیب دانشمندان؛ به این دلیل مهم گوشت مار پیتون بخورید! از حمام در خون دختران باکره تا خوردن خون کودک؛ آیا انسان راه غلبه بر مرگ را پیدا می‌کند؟ (عکس) جانور عجیبی که آنقدر رابطه جنسی برقرار می‌کند تا بمیرد! تجربه نزدیک به مرگ چیست و چه حسی دارد؟

دیگر خبرها

  • عامل قتل خانوادگی در کرمانشاه خودکشی کرد
  • خودکشی عامل قتل عام خانوادگی در کرمانشاه + جزئیات
  • عامل قتل‌عام خانوادگی در کرمانشاه خودکشی کرد
  • خط پایان قاتل خانوادگی در کرمانشاه
  • عامل قتل عام خانوادگی در کرمانشاه خودکشی کرد
  • جزئیات ماجرای درگیری عجیب در لواسان؛ قتل به خاطر یک سیخ جگر!
  • قتل مرد جوان در لواسان
  • قتل به خاطر یک سیخ جگر ! | جزئیات ماجرای درگیری عجیب در لواسان
  • دستگیری عوامل نزاع و درگیری منجر به قتل در ارومیه
  • قتل دوست صمیمی با مصرف قرص روانگردان