Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - مدير روابط عمومي دانشگاه شهيدمدني آذربايجان با بيان اينکه ابزار سنتي در روابط عمومي فعلي جوابگوي امور نيست گفت: پيشرفت فناوري هاي نوين ارتباطي در عصر کنوني ايجاب مي کند روابط عمومي ها نيز يک دوره ي گذر از سنت به مدرنيته داشته باشند.
مدير روابط عمومي دانشگاه شهيدمدني آذربايجان با بيان اينکه ابزار سنتي در روابط عمومي فعلي جوابگوي امور نيست گفت: پيشرفت فناوري هاي نوين ارتباطي در عصر کنوني ايجاب مي کند روابط عمومي ها نيز يک دوره ي گذر از سنت به مدرنيته داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مجيد فتاح زاده در گفت‌وگو با ايسنا، منطقه آذربايجان شرقي، گفت: در دنياي کنوني که به عصر اطلاعات و ديجيتال معروف است نمي توان به روش گذشته به ابزارهاي ارتباطي در ادارات نگريست.
فتاح زاده بيان کرد: دانشگاه هايي که صرفا ماموريت آموزشي و پژوهش دارند، به دانشگاه‌هاي نسل اول و دوم معروفند. در حال حاضر دانشگاه هاي نسل سوم يا دانشگاه هاي کار آفرين مورد تاکيد هستند. دانشگاه هايي که هدف اصلي آنها حل مشکلات صنعت ، جامعه و نياز منديهاي آن است.
وي افزود: در اين دانشگاه ها بايد همه پژوهش ها در جهت رفع نيازهاي جامعه و صنعت برنامه ريزي شوند و صرفا هدف دانشگاه و دانشجو، خلق پايان نامه نباشد و بايد يک دانشگاه بتواند پژوهش هاي مورد نياز صنعت و جامعه را تعريف کند. يعني ضمن توليد علم، به پژوهش هاي کاربردي نيز بپردازد.
وي تصريح کرد: ماموريتي که دانشگاه هاي دنيا از سال ها سال پيش به آن اقدام کرده اند پژوهش براي توليد علم وهمچنين پژوهش براي توليد فناوري و تبديل آن به کارآفريني وثروت است .
مدير روابط عمومي‌دانشگاه شهيدمدني‌ آذربايجان‌ با اشاره‌ به اينکه بازخورد و تاثير گذاري روابط عمومي ديجيتال با سنتي قابل مقايسه نيست گفت: در واقع بازاريابي و روابط عمومي سنتي به طور فزاينده اي در حال تبديل شدن به بازاريابي آنلاين و روابط عمومي ديجيتال است.
وي تفاوت چشمگير در مدت ماندگاري تبليغات منتشر شده در سيستم سنتي و سيستم بروز را از تفاوت‌هاي اين دو روش برشمرد و گفت: امکان گسترش تبليغات از طرق سنتي قابل مقايسه با امکانات اشتراک گذاري، پخش آنلاين و بازنشر آن در رسانه هاي ديجيتالي نيست.
فتاح زاده از ديگر تفاوت ها در امکان بررسي و تحليل بازخورد تبليغات و ارتباط با مشتري را بيان کرد و افزود: در زماني که تبليغات به صورت سنتي و از طريق روزنامه ها منتشر مي شد، ما امکانات بسيار کمي براي رصد و تحليل ميزان بازديد و بازخورد تبليغات داشتيم، در حالي که در روابط عمومي ديجيتال ابزارهاي بسيار مدرني براي بررسي تاثير گذاري تبليغات وجود دارد و ما براحتي از تعداد بازديد، ميزان تاثيرگذاري و اشتراک گذاري آن با خبر مي شويم.
وي در رابطه با جذب مشتري در روابط عمومي مدرن گفت: در روابط عمومي ديجيتال امکان هدايت مخاطباني که اخبار تبليغاتي شما را در رسانه‌هاي آنلاين مي خوانند وجود دارد . با قرار دادن چند بک لينک در متن اخبار منتشر شده ، مخاطبان مي‌توانند با کليک بر روي لينکبه وب سايت شما وارد شوند و بسرعت علاوه بر آشنايي بيشتر با کسب و کارتان ، احتمال خريد و سفارش در همان لحظه به وجود مي آيد .
فتاح زاده در پايان بر نقش روابط عمومي هاي دانشگاه ها در مسير کارآفريني تاکيد کرد و گفت: ما در دانشگاه شهيد مدني آذربايجان با استفاده از بسترهاي ديجيتالي ارتباطات، مانند انتشار نشريه الکترونيکي حاوي مطالب خبري فرهنگي وعلمي پژوهشي باهدف ارائه دستاوروها, معرفي پتانسيل اساتيد فعال در حوزه ارتباط باصنعت و کارآفريني و همچنين دانشجويان نخبه و پرتلاش با ابزارهايي مانند تهيه نشريه هاي ماهانه الکترونيکي، تهيه پادکست ها و برنامه هاي راديويي تحت عنوان راديو دانشگاه، ايجاد تحولات رسانه اي در بستر وبسايت و ... به شکل مصاحبه هاي صوتي و تصويري و عکس و... سعي در تحقق امر روابط عمومي دانشگاه کارآفرين و حرکت به سوي روابط عمومي مدرن داريم.

اضافه نمودن به:
نظر شما:نام:پست الکترونيکي:نظر
کد امنيتي:
پربيننده ترين مطالب روابط عمومي سالروز پيدايش «بي بي سي»
زادروز سياوش آذري روزنامه نگار با تجربه
آيين مکاتبات اداري زمان ساسانيان الگوي مديريت در جهان امروز
زادروز «ولترين» مقاله نگار آمريکايي و يک انسان دوست تما عيار
مديرکل روابط عمومي وزارت علوم: بايد تلاش کنيم کمبودها و معضلات روابط عمومي‌ها رفع شوند
سهم 20 درصدي اقتصاد ديجيتال از مجموع اقتصاد کشور
جلوگيري از خستگي چشم ها در اثر خيره شدن به صفحه نمايش کامپيوتر
نشست دسترسي آزاد به اطلاعات برگزار مي شود
سرخط خبرهاي امروز
گردآوري روزنامه‌هاي تهران قديم در کتاب تهران‌نگاري



مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومي
مديريت
رويدادها
روابط عمومي ايران
کتابخانه
تازه هاي شبکه
آخرين رويدادها
فن آوري هاي نو
تبليغات و بازاريابي
ايده هاي برتر
بادپخش صوتي
گزارش تصويري
پيشنهادهاي کاربران
اخبار بانک و بيمه
نيازمندي ها
خدمات
خبرنگار افتخاري
بخش اعضا
دانلود کتاب
پيوندها
جستجوي پيشرفته
موبايل
آر اس اس
بخشنامه ها
پيشکسوتان
لوح هاي سپاس
پيام هاي تسليت
مناسبت ها
جملات حکيمانه
پايان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب اين سايت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادي و معنوي اين سايت متعلق به شارا است
info@shara.ir
خبر فوري: پانزدهمين کنفرانس بين المللي روابط عمومي ايران برگزار شد/ گزارش کامل

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۵۶۲۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حفظ فرهنگ وهویت هر ملت مستلزم نگهداری اسناد هویت دار

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای گیلان ؛ اسدالله عباسی در دیدار معاون پژوهش و منابع دیجیتال سازمان اسناد و کتابخانه ملی کشور با بیان اینکه نگهداری اسناد هویت‌دار اهمیت زیادی دارد و موجب حفظ فرهنگ و هویت هر ملت می‌شود گفت: بازدید دانش‌آموزان از سازمان اسناد و کتابخانه ملی استان برای شناخت و آگاهی آنان از وظایف این سازمان باید در دستور کار متولیان قرار گیرد.
وی تصریح کرد: وظایف و فعالیت سازمان اسناد و کتابخانه ملی باید از طریق افراد متخصص و تاثیرگذارو با همکاری رسانه‌ها به مردم شناسانده شود.
استاندار گیلان نگهداری نسخه‌های خطی و تاریخ شفاهی شخصیت‌ها در حوزه‌های مختلف را از اقدامات ارزشمند سازمان اسناد و کتابخانه ملی کشور دانست و بر ضرورت همکاری بیشتر دستگاه‌ها با مدیریت سازمان اسناد و کتابخانه ملی در گیلان تاکید کرد.
اسدالله عباسی همچنین برای رفع مشکلات و مسائل مربوط به سازمان اسناد و کتابخانه ملی گیلان قول مساعد داد.
 معاون پژوهش و منابع دیجیتال سازمان اسناد و کتابخانه ملی کشور نیز در این دیدار گفت: ۴۲ هزار نسخه خطی در این سازمان نگهداری می‌شود که برخی نادر و جهانی بوده و به عنوان اثر علمی و فرهنگی ثبت یونسکو شده‌ است.
 فاطمه صدر همچنین افزود: هزار و ۵۰۰ تاریخ شفاهی از شخصیت‌ها ، دولتمردان، سیاستمداران، ادیبان و اهالی فرهنگ و هنر نیز در سازمان اسناد و کتابخانه ملی کشور نگهداری می شود.
وی در ادامه با تشریح جایگاه و قدمت سازمان اسناد و کتابخانه ملی کشور افزود: بخش کتابخانه ملی این سازمان قدمت ۹۰ ساله دارد و سازمان اسناد و کتابخانه ملی کشور عضو فدراسیون بین‌المللی کتابخانه‌های ملی و فدراسیون بین المللی آرشیوهای ملی است.
معاون پژوهش و منابع دیجیتال سازمان اسناد و کتابخانه ملی کشور با بیا اینکه به جز نگهداری اسناد اداری کشور در این سازمان گفت: تعدادی اسناد تاریخی از دوران قاجار و پهلوی نیز در این سازمان نگهداری می شود.

دیگر خبرها

  • استفاده از ظرفیت بانوان فعال برای رفع چالش‌های ملی/ پژوهش‌های دینی، مسئله‌محور باشند
  • «ادز آپ» به بررسی چالش های تبلیغات دیجیتال در ایران می پردازد
  • بودجه فعلی ساری جوابگوی جمعیت شناور آن نیست
  • رشد ۱۵۳ درصدی امانت کتاب در آذربایجان شرقی
  • مدیر روابط عمومی وزارت بهداشت تغییر کرد
  • ابقای اعضای فعلی هیات‌مدیره به‌پرداخت ملت
  • نقص فنی هواپیمای مشهد به تهران و پرواز با ۵۰۰ دقیقه تاخیر
  • سقوط مرگبار مینی‌بوس به دره باغملک
  • سقوط مرگبار ون در محور صیدون به امامزاده عبدالله
  • حفظ فرهنگ وهویت هر ملت مستلزم نگهداری اسناد هویت دار