Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: هفدهمین دوره انتخابات نماینده مدیران مسئول در هیات نظارت بر مطبوعات،28 آبان برگزار می‌شود.

دبیرخانه هیات نظارت بر مطبوعات طی اطلاعیه‌ای ، متذکر شد:

۱- طبق تبصره ۴ ماده ۳۳ آیین نامه اجرایی قانون Law مطبوعات، مدیران مسئولی که پروانه انتشار رسانه آنها به دلیل حکم قطعی دادگاه و یا ماده (۱۶) قانون مطبوعات توسط هیات نظارت بر مطبوعات لغو نشده باشد و همچنین رسانه آنها مطابق ترتیب انتشار مندرج در پروانه صادره از سوی هیات نظارت بر مطبوعات به طور منظم منتشر شده باشد؛ می توانند در انتخابات شرکت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۲- شرط ثبت نام برای مدیران مسئول نشریات مکتوب، انتشار منظم (بالاتر از ۵۰% شمارگان موظف) و برای مدیران مسئول خبرگزاری‌ها و پایگاه های خبری، فعالیت مستمر آن رسانه در طول یک سال اخیر است.

۳- چنانچه مدیران مسئول واجد شرایط فوق الذکر، داوطلب نمایندگی در هیأت نظارت بر مطبوعات باشند؛ لازم است تا پایان وقت اداری روز سه شنبه مورخ ۱۰‌/۷‌/۹۷ با نام کاربری و رمز عبور خود به سامانه جامع رسانه های کشور مراجعه و نسبت به ثبت درخواست نامزدی و درج خلاصه‌ای از سوابق مطبوعاتی و اجرایی خود اقدام نمایند.

در نهایت با حضور نمایندگان سه قوه جلسه بررسی صلاحیت ها تشکیل و صلاحیت ۱۶۷ نامزد این دوره تایید گردید.

فهرست نامزدهای نهایی هفدهمین دوره انتخابات نماینده مدیران مسئول در هیات نظارت بر مطبوعات د رسایت سامانه جامع رسانه های کشور درج شده است.اسامی برخی از چهره های شناخته شده تر بدین شرح است:

احمدی بزچلوئی، نوشین

اقتصاد، علیرضا

امیرخانی، امیر

انتظامی، حسین

بختیاری، علیرضا

بهبهانی، علی اکبر

حلالی زاده، امید

رحمانیان، مهدی

عبدوس، مجید

کربلایی حاجی‌اوغلی، حسن

کواکبیان، مصطفی

ملاسعیدی، سید اصغر

محرابی، حسن

در گفتگوی رکنا با حسن محرابی یکی از کاندیداهای نامزدی نمایندگی مدیران مسئول در هیئت نظارت بر مطبوعات وی اظهار داشت: به همه همکاران رسانه ای توصیه میکنم در این انتخابات حضور فعال داشته باشند. زیرا مشارکت در فعالیتهای صنفی به معنی تقویت تعامل میان همکاران رسانه ای است.هرچه تعداد مدیران مسئول حاضر در این انتخابات بیشتر باشد بر اعتبار این انتخابات افزوده خواهد شد.

محرابی در خصوص انگیزه خود از کاندیداتوری در این انتخابات گفت: تلاش میکنم در حد توان تجربیات خود در مدت نزدیک به 35 سال فعالیت در حوزه سیاستگذاری مطبوعات و فعالیتهای رسانه ای را در اختیار همکاران قرار داده و به عنوان نماینده آنان در هیات نظارت بر مطبوعات در حل مسایل و مشکلات آنان مشارکت کنم.

لازم به ذکر است حسن محرابی در سمت مدیر کل مطبوعات و خبرگزاری های داخلی به افتخار بازنشستگی در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نایل آمده است. وی در حال حاضر به عنوان مدیر مسئول نشریه وحید فعالیت می کند.

اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

یارانه نوزادان امشب واریز می شود اولین تصاویر از تکه‌های بدن خاشقجی هنگام سلاخی+عکس( 16+) زن جوان با عکس های برهنه خود پسرهای جوان را به دام می انداخت ! تجاوز به لی لی معروف در هتل + عکس سیروس خیلی هوسران بود هم با من بود و هم پنهانی با ناهید دوست صمیمی ام ! مرد 43 ساله توسط دوست صمیمی اش عقیم شد + عکس تجاوز به دختر 21 ساله توسط 2 جوان مست داخل ماشین+فیلم و عکس مردم دختر 15 ساله را از چنگ مرد 51 ساله در خیابان در آوردند+فیلم مرد 440 کیلویی می خواهد چاق تر شود! + تصاویر ماجرای ماشین لوکس وزیر ارتباطات چه بود؟ + عکس و جزییات مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا مجازات متلک انداختن به زنان چیست؟! پدر همدانی، زانوی دخترش را با دریل سوراخ کرد ! کاهش شدید قیمت مسکن از بهمن ماه ! جراحی زیبایی مادربزرگ تهرانی فاجعه بار شد / دادگاه وارد عمل شد

منبع: رکنا

کلیدواژه: قانون Law انتخابات مطبوعات پروانه کل مدیران عکس فیلم حادثه ایران مرد وزیر ساعت دستگیر شد رئیس تصاویر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۵۶۵۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسانه عبری: جنگ غزه شمار بیوه‌های ارتش را افزایش داد

یک رسانه عبری زبان هشدار داد جنگ اسرائیل در نوار غزه شمار بیوه‌های ارتش را به شدت افزایش داده است. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه عبری خبرگزاری تسنیم، پایگاه خبری عبری زبان کیپا در گزارشی در این باره اعلام کرد، در میان صدها نظامی کشته شده در جنگ غزه، تعداد قابل توجهی از آنها همسر و فرزندانی به جای گذاشته‌اند که سازمان‌ها و نهادهای مسئول حاضر نیستند آمارها آنها را به روز رسانی کنند.

در ادامه این گزارش به نقل از یکی از این بیوه‌ها اعلام شد، از زمان مرگ شوهرش در نوار غزه حتی یک مسئول رسمی هم از ما سئوال نکرد که چه چیزی نیاز دارید؟

به اعتراف این رسانه صهیونیستی، جنگ در غزه‌ها صدها بیوه جدید به خانواده تلفات ارتش اسرائیل افزوده است اما نوع رفتار و قوانین به روز رسانی نشده مربوط به نهادهای مسئول رسیدگی به این افراد شرایط فلاکت باری را برای آنها به همراه آوره است.

 رژیم صهیونیستی حاضر به افشای شمار دقیق تلفات خود در نوار غزه نیست، برخی از این کشته‌ها را شبانه دفن کرده و برخی دیگر نیز به نام قربانیان تصادفات جاده‌ای به خاک سپرده می‌شوند، برخی از گزارش‌ها حکایت از آن دارند شمار زیاد این تلفات باعث شده است تا نهادهای مسئول رسیدگی به خانواده کشته‌های ارتش، نتوانند به تمامی این پرونده‌ها رسیدگی کرده و همین امر بسیاری از این خانواده‌ها را سرگردان کرده است.

رسانه عبری: نتانیاهو در محاصره 3 میدان مین استرسانه عبری: چین ارتش اسرائیل را به پهپاد مجهز می‌کند

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حضور چشمگیر در مرحله دوم انتخابات پشتوانه‌ای برای نماینده است
  • وکیل جوان و سرپرست موقت هم از استقلال رفتنی است
  • رسانه عبری: جنگ غزه شمار بیوه‌های ارتش را افزایش داد
  • دعوت علما و روحانیون اهل سنت از مردم گنبدکاووس برای حضور پر شور در مرحله دوم انتخابات
  • مرحله دوم انتخابات به اندازه مرحله قبلی مهم است/ قدردان تلاش رسانه‌های استان هستیم
  • جایزه سال آزادی مطبوعات یونسکو به روزنامه‌نگاران فلسطینی رسید
  • وضعیت بررسی طرح ساماندهی کارکنان دولت به کجا رسید؟ / تکلیف نیروهای شرکتی چه می‌شود؟
  • جایزه سال آزادی مطبوعات یونسکو به روزنامه نگاران فلسطینی رسید
  • دعوت امام جمعه موقت ورامین از مردم برای حضور پرشور در انتخابات
  • انتقاد تند ستاره سابق از مدیران بایرن: شما چه‌کاره هستید!