Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-05-07@22:05:47 GMT

موزه ای که در شن دفن شد+عکس

تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۵۷۰۹۶

موزه ای که در شن دفن شد+عکس

رکنا: بعد از سه سال کار و فعالیت موزه هنری شن های ساحلی در چین فعالیت خود را آغاز کرده است.

بعد از سه سال کار و فعالیت موزه هنری شن های ساحلی در چین فعالیت خود را آغاز کرده است. درب ورودی این موزه شبیه به دهانه غار است و خود آن در انبوهی از شن دفن شده است.

به گزارش  نیواطلس، ساختمان این موزه در Qinhuangdo در شرق پکن قرار دارد و شامل پوسته های بتنی متعددی است که فضاهای داخلی جذابی را شکل داده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علاقمندان برای ورود به این موزه که ۹۳۰ متر مربع مساحت دارد، باید از یک تونل طولانی گذر کنند و بخش پذیرش گنبدی مانندی را پشت سر بگذرانند. در نهایت آنها به ده گالری هنری می رسند که در فضایی غار مانند قابل مشاهده است.

تامین نور این موزه به طور طبیعی و از طریق ایجاد حفره هایی در سقف سازه های بتنی صورت گرفته است.

تعدادی راه پله مارپیچ نیز در این موزه وجود دارد تا علاقمندان بتوانند برای مشاهده چشم اندازهای زیبای محیط اطراف به سقف بروند. یک کافه و اتاق مطالعه هم در این موزه عجیب وجود دارد.

شرکت سازنده این موزه که Open Architecture نام دارد، می گوید برای تامین انرژی گرمایشی یا سرمایشی موزه مذکور به مصرف مقدار کمی انرژی نیاز است و شن هایی که سازه رو پوشانده اند مانند عایق عمل می کنند.

گفتنی است در سال های اخیر طراحی ساختمان های سازگار با محیط زیست و شرایط طبیعی محیطی مورد استقبال و توجه قرار گرفته است.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

یارانه نوزادان امشب واریز می شود اولین تصاویر از تکه‌های بدن خاشقجی هنگام سلاخی+عکس( 16+) زن جوان با عکس های برهنه خود پسرهای جوان را به دام می انداخت ! تجاوز به لی لی معروف در هتل + عکس سیروس خیلی هوسران بود هم با من بود و هم پنهانی با ناهید دوست صمیمی ام ! مرد 43 ساله توسط دوست صمیمی اش عقیم شد + عکس تجاوز به دختر 21 ساله توسط 2 جوان مست داخل ماشین+فیلم و عکس مردم دختر 15 ساله را از چنگ مرد 51 ساله در خیابان در آوردند+فیلم مرد 440 کیلویی می خواهد چاق تر شود! + تصاویر ماجرای ماشین لوکس وزیر ارتباطات چه بود؟ + عکس و جزییات مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا ایرج ناصری مسن ترین سرباز ایران است! اوبه تازگی و در 42 سالگی به سربازی رفت + عکس باورنکردنی فاجعه ای دیگر / ازدواج ۳۸ دختربچه زیر ۱۵ سال در آذربایجان شرقی شوهرم زحمتکش بود اما من خائن شدم! + سرنوشت شوم فریبا مسکن ۵۰۰ میلیونی سال گذشته، یک میلیاردی شد

منبع: رکنا

کلیدواژه: چین موزه عکس کافه هنری عکس فیلم ایران حادثه مرد وزیر ساعت دستگیر شد رئیس انتشار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۵۷۰۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح فاز نخست موزه دفاع‌ مقدس زنجان

به گزارش قدس آنلاین، سیدشمس‌الدین موسوی اظهار کرد: از آنجا که با توجه به مشکلات پیش‌ رو ساخت موزه دفاع‌ مقدس زنجان به تعویق افتاده، امسال تلاش این است که فاز یک موزه دفاع‌ مقدس که نماد ۳۵۳۵ شهید و ۷۰ هزار رزمنده دفاع‌ مقدس است سوم خرداد به بهره‌برداری‌ برسد.

وی با بیان اینکه موزه‌های دفاع‌ مقدس باید با کمک مسؤولان استانی ساخته شود و روند احداث آنها تسریع شود، عنوان کرد: امیدواریم سال آینده فاز دوم این موزه به بهره‌برداری برسد.

موسوی تاکید کرد: همکاری سایر نهادهای فرهنگی موجب شده است در حوزه تدوین و چاپ و نشر کتاب سالانه ۶۰ عنوان کتاب مکتوب ۲۰ عنوان کتاب صوتی تهیه کنیم.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع‌ مقدس استان زنجان با بیان اینکه هدف اصلی از نشر و چاپ کتب درباره شهدا پای کار آوردن جوانان متعهد، انقلابی و دلسوز و آشنا شدن آنها با سیره و منش آنهاست که با نثار جان خود در هشت سال دفاع مقدس موجب پیروزی کشور در جنگ نابرابر شدند، اظهار کرد: شروع ساخت فیلم سینمایی ۹۰ دقیقه‌ای شهید مخبری زده شده است.

وی با بیان اینکه بنیاد حفظ آثار وظیفه ترویج و نشر سیرت و صورت شهدا را در جامعه اسلامی دارد و از جمله وظایف مهم این مرکز ترویج فرهنگ شهادت بین نسل‌های جدید انقلاب است، افزود: با توجه به ظرفیت‌ استان زنجان و سرداران و فرماندهان آن هنوز تولید آثار هنری فاخر در این زمینه نداریم و تکمیل مرکز فرهنگی و موزه دفاع‌ مقدس زنجان، یکی از برنامه‌های مهم برای شناخت مردم از شهدا و ترویج راه و منش آنهاست.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • بازدید از موزه فاطمی در روز میلاد حضرت معصومه(س) رایگان شد
  • بازدید بیش از ۳۷ هزار نفر از نمایشگاه «بر فراز دشت»
  • «سروان شوذب مشکینی» زیر تیغ نقد
  • اطلس فرهنگی تهران تهیه می شود
  • افتتاح موزه‌های دفاع مقدس در ۵ استان کشور
  • درخشش آثار هنرمند خراسانی در نمایشگاه جهانی هنر امارات
  • سرنوشت «تلخ» کارخانه‌ای که «موزه» نشد/«ریسباف» فقط «دست به دست» می‌شود!
  • بزرگداشت کیانوش عیاری در موزه سینما
  • افتتاح فاز نخست موزه دفاع‌ مقدس زنجان
  • فاز نخست موزه دفاع‌ مقدس زنجان افتتاح می‌شود