Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-26@18:21:24 GMT

موزه ای که در شن دفن شد+عکس

تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۵۷۰۹۶

موزه ای که در شن دفن شد+عکس

رکنا: بعد از سه سال کار و فعالیت موزه هنری شن های ساحلی در چین فعالیت خود را آغاز کرده است.

بعد از سه سال کار و فعالیت موزه هنری شن های ساحلی در چین فعالیت خود را آغاز کرده است. درب ورودی این موزه شبیه به دهانه غار است و خود آن در انبوهی از شن دفن شده است.

به گزارش  نیواطلس، ساختمان این موزه در Qinhuangdo در شرق پکن قرار دارد و شامل پوسته های بتنی متعددی است که فضاهای داخلی جذابی را شکل داده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علاقمندان برای ورود به این موزه که ۹۳۰ متر مربع مساحت دارد، باید از یک تونل طولانی گذر کنند و بخش پذیرش گنبدی مانندی را پشت سر بگذرانند. در نهایت آنها به ده گالری هنری می رسند که در فضایی غار مانند قابل مشاهده است.

تامین نور این موزه به طور طبیعی و از طریق ایجاد حفره هایی در سقف سازه های بتنی صورت گرفته است.

تعدادی راه پله مارپیچ نیز در این موزه وجود دارد تا علاقمندان بتوانند برای مشاهده چشم اندازهای زیبای محیط اطراف به سقف بروند. یک کافه و اتاق مطالعه هم در این موزه عجیب وجود دارد.

شرکت سازنده این موزه که Open Architecture نام دارد، می گوید برای تامین انرژی گرمایشی یا سرمایشی موزه مذکور به مصرف مقدار کمی انرژی نیاز است و شن هایی که سازه رو پوشانده اند مانند عایق عمل می کنند.

گفتنی است در سال های اخیر طراحی ساختمان های سازگار با محیط زیست و شرایط طبیعی محیطی مورد استقبال و توجه قرار گرفته است.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

یارانه نوزادان امشب واریز می شود اولین تصاویر از تکه‌های بدن خاشقجی هنگام سلاخی+عکس( 16+) زن جوان با عکس های برهنه خود پسرهای جوان را به دام می انداخت ! تجاوز به لی لی معروف در هتل + عکس سیروس خیلی هوسران بود هم با من بود و هم پنهانی با ناهید دوست صمیمی ام ! مرد 43 ساله توسط دوست صمیمی اش عقیم شد + عکس تجاوز به دختر 21 ساله توسط 2 جوان مست داخل ماشین+فیلم و عکس مردم دختر 15 ساله را از چنگ مرد 51 ساله در خیابان در آوردند+فیلم مرد 440 کیلویی می خواهد چاق تر شود! + تصاویر ماجرای ماشین لوکس وزیر ارتباطات چه بود؟ + عکس و جزییات مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا ایرج ناصری مسن ترین سرباز ایران است! اوبه تازگی و در 42 سالگی به سربازی رفت + عکس باورنکردنی فاجعه ای دیگر / ازدواج ۳۸ دختربچه زیر ۱۵ سال در آذربایجان شرقی شوهرم زحمتکش بود اما من خائن شدم! + سرنوشت شوم فریبا مسکن ۵۰۰ میلیونی سال گذشته، یک میلیاردی شد

منبع: رکنا

کلیدواژه: چین موزه عکس کافه هنری عکس فیلم ایران حادثه مرد وزیر ساعت دستگیر شد رئیس انتشار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۵۷۰۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش شهرداری نسبت به قطع درختان کنار باغ موزه قصر | آفت چوب خوار درختان را پوک کرده بود

به گزارش همشهری آنلاین، طبق اعلام روابط عمومی منطقه ۷، اخیرا فیلمی در فضای مجازی به نمایش در آمده است که نشان می دهد شهرداری منطقه ۷ در باغ موزه قصر تعدادی درخت را قطع کرده است و این طور وانمود می کند که گویی شهرداری به دنبال قتل عام درختان و دشمنی با آنهاست!

این روابط عمومی طی اطلاعیه اظهار کرده است:

ضمن تشکر از حساسیت شهروندان نسبت به حفظ و نگهداشت فضای شهر که همواره مورد تاکید مدیریت شهری بوده به اطلاع می رساند که ۱۳ اصله درخت طبق نظر پزشک گیاه، مبتلا به آفت پوست خوار و چوب خوار شده بود و ضرورت قطع این درختان توسط پزشک گیاه به اداره فضای سبز اعلام شد. سپس این موضوع با ارائه مستندات پزشکی در کمیسیون ماده ۷ طرح و اعلام شد که برای حفظ سایر درختان آن محوطه و نیز حفظ جان عابران و شهروندانی که در این محوطه تردد می‌کنند، قطع این درختان اجتناب ناپذیر است و کمیسیون بر اساس مستندات پزشک گیاه و نیز سایر کارشناسان، رای به قطع این درختان داد.

در نتیجه بر خلاف فضاسازی رسانه ای که قطع این درختان را در جهت بی‌توجهی به نگهداشت فضای سبز توسط شهرداری تلقی می‌کرد، واقعیت این است که برای حفظ فضاهای سبز شهری و طبق قوانین موجود و با نظر کارشناسان معتبر این اتفاق موجود است و در صورت لزوم تمامی اسناد و مدارک به انتشار در خواهد آمد.

از سوی دیگر با توجه به این که آفت چوب خوار تنه درخت را به تدریج از داخل پوک می‌کند در فصولی که در شهرمان باد و طوفان وجود دارد، شکستن و افتادن این درختان به جان و مال شهروندان آسیب می زند.

در پایان اعلام می کند که حساسیت افکار عمومی نسبت به نگهداشت فضای سبز شهری یک سرمایه ارزشمند برای شهرداری و خادمان شهر است و ضمن ارج نهادن به این نگرانی، به صورت کامل پاسخگوی تمامی دغدغه ها و نگرانی ها در این زمینه هستیم.

کد خبر 847230 منبع: خبرگزاری شهر برچسب‌ها منطقه ۷ فضای سبز گیاهان و درختان شهردارى تهران

دیگر خبرها

  • قطع درختان در محدوده باغ موزه قصر
  • دلیل قطع درختان در محدوده باغ‌موزه قصر مشخص شد
  • چرا برخی درختان در محدوده باغ‌موزه قصر قطع شده‌اند؟
  • توضیحات شهرداری درباره قطع درختان کنار باغ موزه قصر | آفت چوب خوار درختان را پوک کرده بود
  • واکنش شهرداری نسبت به قطع درختان کنار باغ موزه قصر | آفت چوب خوار درختان را پوک کرده بود
  • علت قطع درختان منطقه ۷ تهران توسط مأموران شهرداری چیست؟ + ویدئو
  • نمایشگاه «در ستایش سعدی» به موزه خوشنویسی ایران می‌آید
  • (تصاویر) بازدید دیوید کامرون از موزه فرش ترکمنستان
  • نقش موزه‌ها در حفظ هویت ملی موثر است
  • اولین کنفرانس بین‌المللی موزه‌ها در اردبیل آغاز شد