Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران – ایرنا – روزنامه نیویورک تایمز خبر داد که رئیس جمهوری آمریکا به صورت خصوصی جویای نظر مشاوران خود در مورد میزان وفاداری معاونش است.

به گزارش روز شنبه ایرنا از شماره دیروز (25 آبان)این روزنامه، پرسش های فراوان ترامپ در زمینه وفاداری مایک پنس، مشاورانش را نگران کرده است. به نوشته نیویورک تایمز، این نوع نظرخواهی های ترامپ بیشتر مشابه مواقعی است که وی از کسی آزرده شده باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بیشتر مقام های کاخ سفید از پنس حمایت کرده اند اما برخی از مشاوران غیردولتی ترامپ معتقدند که معاون وی از حیز انتفاع ساقط شده است.
ترامپ هنوز مشخص نساخته که به دنبال تغییر معاون خود در رقابت های 2020 انتخابات ریاست جمهوری است یا فقط می خواهد پیش از آغاز رقابت های انتخاباتی نظر مشاورانش را بداند.
برخی از مشاوران غیردولتی به ترامپ پیشنهاد کرده اند که نیکی هیلی سفیر آمریکا در سازمان ملل را برای جایگزینی احتمالی مایک پنس در نظر داشته باشد.
هیلی چندی پیش خبر داد که از سال 2019 دیگر در این سمت حضور نخواهد داشت. ترامپ علاوه بر آنکه حامی هیلی است، از پنس نیز در جریان کنفرانس خبری جنجالی اخیر نیز خواست تا در رقابت های 2020 در کنار او باشد که با پاسخ مثبت معاونش مواجه شد.
نیویورک تایمز نوشت که با این حال هنوز بیانیه ای رسمی دال بر همراهی مجدد این دو در انتخابات ریاست جمهوری 2020 منتشر نشده است.
اروپام**3092**1590

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سياسي دونالد ترامپ مايك پنس انتخابات رياست جمهوري 2020 آمريكا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۵۷۵۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عدم صدور کد رهگیری و گرانفروشی؛ بیشترین تخلفات مشاوران املاک

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اردبیل، جهانگیر جوانمرد روز پنجشنبه در جلسه ساماندهی مشاورین املاک و خودرو اردبیل که با حضور معاون دادستان مرکز استان، مدیرکل تعزیرات حکومتی و روسای اتحادیه‌های مشاورین املاک و خودرو برگزار شد، با تبیین آسیب‌ها، اختلافات و دعاوی در این حوزه اظهار کرد: به منظور جلوگیری از این اختلافات و دعاوی و پیشگیری از هر گونه جرایم، مسئولان و روسای اتحادیه‌ها با استفاده از ظرفیت‌های قانونی باید اقدامات قاطع قانونی، بازدارنده و متناسب انجام دهند.
وی با بیان اینکه تمام صنوف از جمله مشاورین املاک و خودرو باید دارای پروانه فعالیت باشند، تصریح کرد: با هدف مقابله و پیشگیری از تخلفات در این حوزه گشت‌های تلفیقی متشکل از دستگاه‌های مرتبط برای رصد میدانی تشکیل شده و بر اساس گزارش‌های آنها با هرگونه واحد صنفی که فاقد مجوز قانونی فعالیت باشند، مطابق با قانون برخورد شده و نسبت به پلمب واحد صنفی اقدام خواهد شد.
معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان اردبیل از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه موارد تخلف موضوع را به مرجع قضایی و انتظامی گزارش دهند.

دیگر خبرها

  • حذف حق‌الزحمه‌های نجومی مشاوران املاک با سامانه خودنویس
  • طرح مشاوران ترامپ برای مجازات کشور‌هایی که دلار را کنار می‌گذارند
  • ایران شبکه‌ای باورنکردنی برای دور زدن تحریم‌ها ایجاد کرده است | درآمدهای نفتی ایران از سال ۲۰۲۰ چهار برابر شده
  • رقابت داوطلبان پرمتقاضی‌ترین گروه آزمایشی کنکور آغاز شد
  • تشدید نظارت برفعالیت مشاوران معاملات املاک در مشهد
  • عدم صدور کد رهگیری و گرانفروشی؛ بیشترین تخلفات مشاوران املاک
  • وزیر جنگ رژیم صهیونیستی: نبرد آتی در جبهه شمال تعیین کننده است
  • خریداران و فروشندگان مسکن بخوانند/ از خرداد منتظر این تغییر باشید
  • مدل جدید خرید و فروش مسکن از خرداد ماه
  • فعالیت مشاوران معاملات املاک در مشهد زیر ذره‌بین رفت