Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار شهرستان راور با بیان این مطلب که در فروردین ماه سال جاری در سفر معاون اول رییس جمهور به استان کرمان اولین واحد بازسازی شده روستای گورک از توابع شهرستان راور افتتاح و به بهره برداری رسید، اظهار کرد: در پایان تیرماه سال جاری بیش از 85 درصد واحدهای این دو روستا بازسازی شده بودند و اکنون مابقیه این واحدها در حال تکمیل هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

"مالک اژدری" در گفت‌وگو با خبرگزاری ایسنا، درباره آخرین وضعیت بازسازی واحدهای مسکونی زلزله سال گذشته راور گفت: در آذرماه سال 1396 اولین زلزله 6.2 ریشتری راور رخ داد و پس از آن نیز دو زلزله بالای شش ریشتر در این منطقه به وقوع پیوست.

وی با بیان این مطلب که در نخستین زلزله کانون زلزله روستای گورک از توابع بخش کوهساران راور بود، تصریح کرد: خوشبختانه این زلزله به دلیل ساخت و سازها و بازسازی‌هایی که در گذشته در منطقه صورت گرفته بود، فقط خسارات مالی را در بر داشت.

فرماندار شهرستان راور با اشاره به سفر رییس جمهور در بهمن ماه سال گذشته و قول مساعد ایشان مبنی بر اتمام ساخت و سازها تا پایان تیرماه سال 97، عنوان کرد: در سفر رییس جمهور در بهمن ماه سال گذشته به این منطقه مقرر شد که تا پایان تیرماه ساخت و سازها در روستاهای گورک و گزک به پایان رسد.

 اژدری از معرفی به بانک یک هزار و 50 واحد پرونده در شهرستان راور خبر داد و بیان کرد: از این تعداد حدود 35 درصد آنها مجوز پایان کار دریافت کرده‌اند و بخش دیگر از این واحدها در مرحله فونداسیون و اسکلت هستند.

وی با اشاره به افزایش قیمت مصالح عنوان کرد: با توجه به افزایش و نوسانان قیمتی در سال جاری در مصالح ساختمانی، با پیگیری‌های صورت گرفته، تسهیلات 10 میلیون تومان و تسهیلات بلاعوض پنج میلیون تومان دیگر به زلزله زدگان اختصاص یافت تا مردم بتوانند ساخت واحدهای خود را به اتمام برسانند.


انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: زلزله منطقه کرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۵۷۹۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای ۱۸۰ برنامه شاخص هفته بسیج در شاهرود پیش‌بینی شد

سرگرد مهیار یونس‌آبادی گفت: ۱۷۴ گروه جهادی شهرستان اجرای برنامه‌های مختلف از جمله عمرانی و پزشکی را بر عهده دارند.

وی از ساخت ۲ خانه در منطقه پشت بسطام شاهرود برای خانواده‌های نیازمند خبر داد و گفت: این ۲ واحد مسکونی طی هفته بسیج با حضور مسئولان شهرستان واگذار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه مرمت و بازسازی ۱۰ خانه در مناطق محروم در حال انجام است، ابراز کرد: اجرای طرح‌هایی به نفع عموم از جمله بازسازی گلزار شهدای شاهرود، کلامو و قلعه نو و خرقان با همکاری دیگر دستگاه‌های اجرایی در حال انجام است.

مسئول معاونت بسیج سازندگی سپاه ناحیه شاهرود ادامه داد: طرح آبرسانی و آبخیزداری در منطقه بیارجمند با همکاری اداره آبفا و امور عشایری در این هفته افتتاح می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • مقاوم سازی واحدهای مسکونی روستایی استان زنجان به ۶۷ درصد می رسد
  • ساخت ۵۲۵۰ واحد نهضت ملی مسکن در آذربایجان شرقی
  • اجرای ۱۸۰ برنامه شاخص هفته بسیج در شاهرود پیش‌بینی شد
  • کارگروه چابک و اثرگذار برای کاهش نرخ بیکاری
  • قطع‌نامه‌ای در حوزه تاب‌آوری و مدیریت بحران برای مسئولان تدوین می شود
  • حکایتی دیگر از مشکلات متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن
  • راهکارهای مقابله با زلزله تهران در نهمین کنفرانس زلزله‌شناسی
  • آخرین وضعیت احداث ورزشگاه تختی قم
  • ببینید | قیمت‌های عجیب واحدهای مسکونی در افغانستان
  • خسارت‌دیدگان خواستار نقشه‌برداری پلاک به پلاک هستند/ آواربرداری پس از تعیین حدود اربعه