Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@10:43:00 GMT

تجلیل از 217 شهید آبدانانی در دوران دفاع مقدس

تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۵۷۹۹۸

تجلیل از 217 شهید آبدانانی در دوران دفاع مقدس

ایلام - ایرنا - آیین گرامیداشت شهدای گردان 505 محرم و 217 شهید شهرستان آبدانان در دوران دفاع مقدس برگزار شد.

به گزارش ایرنا، یکی از فرماندهان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در دوران دفاع مقدس در این آیین که به حضور جمعی از رزمندگان و خانواده های شهدای شهرستان های آبدانان ، دره شهر ، دهلران و بدره در شهر آبدانان برگزار شد، اظهار داشت: انقلاب اسلامی آرمان ماندگار امام زمان (عج) بود که با اهدای خون 230 هزار شهید در دوران دفاع مقدس به ثمر رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سردار یحیی خادمی افزود: مردم استان ایلام در دوران هشت ساله دفاع مقدس هم در خط مقدم دفاع از کشور بودند و هم پناهگاه دهها هزار آواره جنگ تحمیلی بودند و از آنان با مال و جان پذیرایی می کردند.
وی ترویج اسلام ناب محمدی (ص) و مذهب تشیع را آرمان شهیدان والامقام عنوان کرد و افزود: اجرای عدالت مهم ترین مطالبه مردم و تاکید مقام معظم رهبری بوده و وظیفه مدیران اجرایی است که آنرا بدرستی عملیاتی کنند.
این فرمانده دوران دفاع مقدس حضور مردم را تضمین کننده امنیت ملی دانست و تاکید کرد: ایثار و فداکاری آحاد مردم از اول انقلاب تاکنون باعث تثبیت روند نظام و تنبیه ‌دشمنان و معاندان این نهضت عظیم الهی است.
سردار خادمی از گردان 505 محرم بعنوان سند افتخار مردم حوزه جنوب استان ایلام یاد کرد و گفت: این گردان مقتدر یکی از یگان های رزمی دوران دفاع مقدس بود که آزادی بسیاری از محورهای عملیاتی جبهه میانی مرهون فداکاری بسیجیان عضو این گردان است.
وی رهبر انقلاب را مایه امید همه ‌مسلمین جهان توصیف کرد و یادآور شد: با وجود این یار دیرین امام راحل (ره) ‌هیچ قدرتی قادر به تضعیف روند توفنده انقلاب اسلامی نیست.
استان ایلام در دوران دفاع مقدس جبهه میانی نبرد رزمندگان اسلام با دشمن متجاوز بعثی بود و تقدیم بیش از سه هزار شهید ، 11 هزار جانباز و بیش از 300 آزاده سند افتخار مردم ایلام در دفاع از آرمان های انقلاب اسلامی محسوب می شود.
7174/6119

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرهنگي دفاع مقدس يادواره شهدا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۵۷۹۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشییع پیکر شهید دفاع مقدس در اهواز

دریافت 35 MB

به گزارش خبرنگار مهر، پیکر شهید تازه تفحص شده دوران دفاع مقدس، «منصور عزیر پورمحمدی» امروز شنبه (۱۵ اردییبهشت ۱۴۰۳) با حضور مردم اهواز تشییع و در گلزار شهدای بهشت آباد اهواز به خاک سپرده شد.

کد خبر 6096619

دیگر خبرها

  • امیر آراسته: جوانان درس مقاومت را از شهدا فرابگیرند
  • آیین تشییع و خاکسپاری شهید گمنام دوران دفاع مقدس در پارک فناوری و نوآوری صنعت نفت
  • یادواره شهدای روستای عیش آباد رفسنجان
  • همکاران ما در جنگ نرم دشمن آسیب می‌بینند و طعنه می‌خورند | نباید از چشم مردم مخفی و جهادشان مغفول بماند
  • مجموعه انتظامی در خط مقدم جنگ نرم قرار دارد
  • تشییع و خاکسپاری جانباز سرافراز سردار ایافت در مشهد
  • مراسم تشییع جانباز سرافراز سردار ایافت در مشهد برگزار شد
  • ویژگی‌های منحصربه‌فرد مردم اصفهان در دفاع مقدس استثناء است
  • تشییع پیکر شهید دفاع مقدس در اهواز
  • شهیدان در حقیقت شناسنامه واقعی ملت ایران هستند/ هر کس در جبهه می‌جنگید عباس انقلاب بود