Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، محمدعلی کریمی مله معاون آمار و فناوری اطلاعات دادگستری مازندران گفت: مرکز مشاوره حقوقی تلفنی با هدف ارتقای آگاهی شهروندان از سوی کانون دفاتر خدمات الکترونیک قضایی در مازندران راه اندازی شد.

وی افزود: مردم می‌توانند با تماس از خط ثابت بدون نیاز به کد و پیش شماره از سراسر کشور به شماره تلفن ۹۰۹۹۰۷۵۷۵۷ (مرکز مشاوره تلفنی حقوقی) سوالات خود را مطرح کرده و پاسخ دریافت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کریمی مله، مواردی مانند تنظیم دادخواست در دفاتر خدمات الکترونیک قضایی و همچنین اقدامات حقوقی کاربردی در زندگی روزمره را از جمله خدمات قابل ارائه در مراکز مشاوره حقوقی تلفنی عنوان کرد.

وی گفت: هرگونه اقدام در معاملات ملکی و ثبتی، اقدامات حقوقی و تخصصی در اختلافات خانوادگی، عقد قرار داد‌های ثبتی و حقوقی داخلی و بین المللی و تهیه اسناد تجاری، مالی و حقوقی از جمله دیگر خدمات قابل ارائه در این مراکز محسوب می‌شود.

انتهای پیام/ م

ارتقای آگاهی شهروندان از خدمات الکترونیک قضایی در مازندران

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دادگستری دادستان کل کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۵۹۱۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید مستمر از مراکز خدمات دامپزشکی شهرستان گناباد

 
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،رئیس شبکه دامپزشکی گنابادگفت: سازمان دامپزشکی در قالب اصل ۴۴ قانون اساسی بیشترین واگذاری خدمات به بخش خصوصی را داشته است.

دکتر محمدرضا متقی افزود:۲ درمانگاه دامپزشکی، ۵ مرکز اشتغال به امور درمان دامپزشکی، ۶ داروخانه دامپزشکی، ۳ مرکز واکسیناسیون دامپزشکی و ۱ مجتمع درمانی دامپزشکی در گناباد وجوددارد.

او گفت: به منظور بهبود عملکرد و ایجاد شرایط حداکثری رضایتمندی مراجعین، نظارت و بازرسی مستمر مراکز دامپزشکی شهرستان در حال اجرا است.

دیگر خبرها

  • راه اندازی نخستین مدرسه فریلنسری ایران
  • افتتاح اولین دفتر خدمات الکترونیک قضایی شهرستان جرقویه
  • پست فارس ظرفیت مناسبی برای توسعه تجارت الکترونیک دارد
  • مدرسه فریلنسری ایران راه اندازی می‌شود
  • بیش از ۸۴ هزار تماس با مشاوره تلفنی بهزیستی مرکزی برقرار شد
  • ارائه ۴۱۰ هزار ساعت خدمت مشاوره‌ای رایگان به مردم
  • بهره برداری از مرکز نیکوکاری امام رئوف (ع) شهر سین برخوار
  • بازدید مستمر از مراکز خدمات دامپزشکی شهرستان گناباد
  • مرکز مشاوره و سبک زندگی دانشگاه تهران برتر کشور شد
  • مرکز مشاوره و سبک زندگی دانشگاه تهران «برتر کشوری» شد