Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-05-04@13:45:29 GMT

شیطان ترین خودروی لوکس معرفی شد+عکس

تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۶۰۵۶۹

شیطان ترین خودروی لوکس معرفی شد+عکس

رکنا: سورپرایز سنت آگاتا! معرفی لامبورگینی SC18 است.

لامبورگینی با معرفی این خودروی جدید SC18 یک‌قدم دیگر به دنیای خودروهای سفارشی و تک نزدیک شده است. البته این اولین بار نیست که ایتالیایی‌ها وارد این حیطه می‌شوند اما این یکی به دلایل زیادی خودروی منحصربه‌فردی است. در آغاز باید گفت SC18 تنها یک کانسپت خیال‌انگیز حاصل فکر طراحان لامبورگینی نیست بلکه ایده به خط تولید راه یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین SC18 که ظاهری شیطان مانند دارد دقیقاً محصول انحصاری خود لامبورگینی نیست بلکه بخش لامبورگینی اسکادرا کورس که بخش موتور اسپورت کمپانی می‌باشد در ساخت آن نقش داشته است. به همین خاطر مأموریت اصلی این هیولا به آتش کشیدن پیست بوده اما لامبورگینی می‌گوید SC18 در جاده هم می‌تواند تردد کند.

خب پس ما یک هایپرکار مبتنی بر آونتادور داریم که توسط طراحان زبردست لامبورگینی طراحی شده و آن‌ها هم خواستار تولید این خودرو با ژن‌های مسابقه‌ای بوده‌اند؛ به‌عبارت‌دیگر، زمانی که لامبورگینی تصمیم نهایی برای تولید این خودرو را گرفته یک مشتری بی‌نام‌ونشان سرمایه لازم برای تولیدش را تأمین کرده است. ظاهراً آونتادور استاندارد برای ایشان کافی نبوده است.

پکیج آئرودینامیک به شدت گیرای SC18 تنها برای شوکه کردن بینندگان نیست بلکه اسکادرا کورس قطعات را عملیاتی طراحی کرده است. به‌طور مثال کاپوت خودرو که از ورودی‌های هوای یکپارچه سود می‌برد در اوراکان GT3 EVO هم دیده می‌شود. دیگر تأثیر اوراکان روی SC18 را می‌توان در گلگیرها، ورودی‌های روی سقف و… دید. بال عقب بزرگ و فیبر کربنی را می‌توان با دست در سه حالت تنظیم کرد تا داون فورس بهتری ایجاد شود.

در قلب Heart این موشک بی‌رحم پیشرانه‌ی 12 سیلندر 6.5 لیتری تنفس طبیعی قرار داشته که قدرت آن 770 اسب بخار و گشتاورش نیز 720 نیوتون متر می‌باشد. تمامی قدرت پیشرانه از طریق گیربکسی 7 سرعته به چرخ‌ها منتقل می‌شود. هنوز مشخصات عملکردی این خودرو منتشر نشده اما با توجه به بدنه‌ی فیبر کربنی جدید و متریال بسیار سبک‌وزن بکار رفته ساختار خودرو احتمالاً با موشکی بسیار سریع طرف هستیم.

از آنجایی که این خودرو تنها به تعداد یک دستگاه و برای مشتری‌ای ناشناس ساخته شده بنابراین احتمالاً هرگز از توانایی‌های واقعی آن مطلع نخواهیم شد. همچنین این خودرو را به احتمال بسیار زیاد دیگر نخواهیم دید بنابراین از دیدن این هایپرکار لذت ببرید.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

میزان افزایش حقوق کارمندان در سال آینده بیشتر از چند سال گذشته است ! یارانه نوزادان امشب واریز می شود اولین تصاویر از تکه‌های بدن خاشقجی هنگام سلاخی+عکس( 16+) زن جوان با عکس های برهنه خود پسرهای جوان را به دام می انداخت ! تجاوز به لی لی معروف در هتل + عکس سیروس خیلی هوسران بود هم با من بود و هم پنهانی با ناهید دوست صمیمی ام ! مرد 43 ساله توسط دوست صمیمی اش عقیم شد + عکس تجاوز به دختر 21 ساله توسط 2 جوان مست داخل ماشین+فیلم و عکس مردم دختر 15 ساله را از چنگ مرد 51 ساله در خیابان در آوردند+فیلم مرد 440 کیلویی می خواهد چاق تر شود! + تصاویر ماجرای ماشین لوکس وزیر ارتباطات چه بود؟ + عکس و جزییات مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا این مرد مطلقه تهرانی هر بچه ای را می بیند فرزند خودش می داند! عکس گرگی که در خانه مردکرمانی زندگی می کرد! + جزییات فاجعه ای دیگر / ازدواج ۳۸ دختربچه زیر ۱۵ سال در آذربایجان شرقی

منبع: رکنا

کلیدواژه: قلب Heart استاندارد عکس طراحان سورپرایز کورس لامبورگینی عکس فیلم ایران حادثه مرد وزیر ساعت دستگیر شد انتشار تصاویر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۶۰۵۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهار حریق خودرو در بلوار یاسر شهرکرد

عنایت الله راهنورد اظهار کرد: در تماس مردمی با سامانه ۱۲۵ آتش‌نشانی شهرکرد، از وقوع آتش‌سوزی یک دستگاه خودروی سواری خبر داده شد که بلافاصله ستاد فرماندهی این سازمان، آتش‌نشانان را به محل حادثه اعزام کرد.

وی با اشاره به حضور آتش‌نشانان در کمتر از پنج دقیقه به محل حادثه افزود: پس از رسیدن به محل مشاهده شد خودروی دوو از قسمت صندوق عقب و سقف طعمه حریق شده و زبانه‌های آتش به‌سرعت در حال گسترش و سرایت به سایر قسمت‌هاست.

بیشتر بخوانید

مهار حریق خودروی پژو ۴۰۵ در بلوار رهبر

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهرکرد ادامه داد: آتش‌نشانان با سرعت عمل بالا و استفاده از تجهیزات ویژه اطفاء حریق در کمترین زمان ممکن شعله‌های آتش را مهار و از سرایت حریق به سایر قسمت‌ها و ایجاد خسارت بیشتر جلوگیری به عمل آوردند.

راهنورد اضافه کرد: نیرو‌های عملیاتی پس از ایمن‌سازی کامل محل و تحویل خودرو به مالک، مأموریت خود را پایان دادند.

 وی ادامه داد: خوشبختانه این حادثه خسارت جانی نداشت و علت آتش‌سوزی نیز در دست بررسی است.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • رکورد قیمت خودروی چینی در ایران شکسته شد
  • بلایی که یک ایرانی بر سر سوپر خودروی میلیون دلاری آورد! | فیلم
  • کشف دو خودروی سرقتی در سمنان
  • این برند لوکس چینی به میدان بازمی‌گردد | به دنبال تجسم آینده
  • معرفی تعمیرگاه سانگ یانگ
  • مهار حریق خودرو در بلوار یاسر شهرکرد
  • نگهداری تَک‌پلاک جرم است
  • نگهداری تَک پلاک جرم است | مسئولیت ارتکاب جرم با پلاک مفقودی بر عهده کیست؟ | مالک خودرو ۲۴ ساعت مهلت اعلام مفقودی دارد
  • نگهداری تَک پلاک جرم محسوب می‌شود
  • نگهداری تَک پلاک جرم محسوب می‌شود/اعمال قانون و اعزام به پارکینگ