Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@13:57:14 GMT

تسهیلات اشتغال به 6 مجتمع بین راهی قم اعطا می شود

تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۶۰۵۷۱

تسهیلات اشتغال به 6 مجتمع بین راهی قم اعطا می شود

قم - ایرنا - معاون توسعه مدیریت منابع راهداری و حمل و نقل جاده ای قم گفت: کارگروه اشتغال استان با اعطای 500 میلیارد ریال تسهیلات به 6 مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی قم موافقت کرد.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای قم، محمدرضا قدسی روز شنبه در گفت و گویی افزود: در راستای ایجاد اشتغال پایدار روستایی، طرح اعطای تسهیلات کم بهره جهت احداث، تکمیل و بهسازی مجتمع های خدماتی رفاهی بین راهی استان اجرایی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی تصریح کرد: تسهیلات مذکور از محل اعتبارات ایجاد اشتغال پایدار درمناطق روستایی استان قم تامین شده است.
وی ادامه داد: درحال حاضر نسبت به معرفی مدیریت 21 مجتمع خدماتی رفاهی به دبیرخانه کارگروه اشتغال استان اقدام شده است.
وی افزود: پس از بررسی های به عمل آمده و باتوجه به اولویت ها، تاکنون با اعطای تسهیلات به 6 مجتمع خدماتی رفاهی توسط کارگروه مذکور موافقت شده است.
قدسی اضافه کرد: در صورت اعطای این تسهیلات به تمامی مجموعه های خدماتی رفاهی بین راهی استان قم، افزون بر یک هزار تن مشغول به کار خواهند شد.
وی تصریح کرد: بی تردید تجهیز و بهسازی زیرساخت های عمرانی مجتمع های خدماتی رفاهی جاده ای نقش مهمی در احیای حقوق شهروندی و همچنین ارتقاء سطح فرهنگ خدمات جاده ای خواهد داشت.
قدسی، کاهش حوادث جاده ای، زیباسازی حریم راه و توسعه صنعت حمل و نقل جاده ای را مزایای این طرح برشمرد و گفت: از دیگر ویژگی های اجرای این طرح که موجب تقویت بافت روستا می شود، اشتغال روستاییان به دلیل بعد مسافت مجتمع ها با مراکز شهری است.
در حال حاضر 287 واحد اقامتی از جمله هتل، هتل آپارتمان، مهمانپذیر، خانه مسافر و مجتمع بین راهی و پذیرایی با ظرفیت بیش از 10 هزار تخت در استان پذیرای زائران و مسافران است.
1175 /

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرهنگي تسهيلات مجتمع بين راهي قم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۶۰۵۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توانمندسازی مددجویان راهبرد اصلی کمیته امداد است

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل گفت: رویکرد اشتغال و توانمندسازی کمیته امداد مانعی در برابر تولید فقر است و در این باب باید نگاه درست و واقع بینانه داشته باشیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل، علیرضا حسین نژاد در نشست با منتخب مردم مشگین شهر در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: ۴۴ هزار خانوار در اوج مناعت طبع و عزت شایسته تحت حمایت کمیته امداد استان اردبیل هستند که در این راستا تلاش می‌کنیم تا در بخشها و حوزه‌های مختلف در حد وسع و توان کمک حال و یاریگر این خانواده‌ها باشیم.

وی افزود: همه ساله بخشی از این مددجویان با تولید اشتغال و کار شایسته و دریافت تسهیلات بانکی از چرخه حمایت مستقیم خارج می‌شوند که در این راستا سال گذشته خودکفایی ۲۰۰۰ نفری مددجویان کمیته امداد استان را شاهد بودیم.

حسین نژاد بیان: کرد پرداخت تسهیلات بانکی برای مددجویان معرفی شده دارای طرح اشتغالزایی در قالب تبصره ۱۸ در حال پرداخت است که انتظار می‌رود بانک‌های عامل تا نیمه اول امسال به تمام تعهدات خود در حوزه پرداخت تسهیلات کم بهره همتی مضاعف داشته باشند.

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل بیان کرد: اشتغال تولید شده برای مددجویان کمیته امداد از جنس اشتغال مولد و پایدار است و با کمترین انحراف همه تسهیلات در مسیر اشتغال مددجویان پرداخت شده است.

وی خاطرنشان کرد: در کنار بحث اشتغال و توانمندسازی مددجویان ساخت مسکن با همت خیران و نهادهای حمایتی و انقلابی در حال انجام است تا هیچ مددجوی فاقد سرپناه در روستاها نداشته باشیم.

حسین نژاد از منتخب مردم مشگین شهر در مجلس به خاطر نگاه ویژه به رفع مشکلات و آسیب‌های مددجویان تحت حمایت کمیته امداد قدردانی کرد و گفت: امیدواریم مجلس دوازدهم مجلس حامی محرومان و نیازمندان بوده و با قوانین کارآمد به رفع فقر در کشور بیش از گذشته کمک کند.

کد خبر 748132

دیگر خبرها

  • توانمندسازی مددجویان راهبرد اصلی کمیته امداد است
  • پرداخت بیش از ۱۵ میلیارد تومان تسهیلات به مشاغل خانگی در مراغه
  • پرداخت ۱۵ میلیارد تومان تسهیلات به مشاغل خانگی در مراغه
  • اینفوگرافیک | مجتمع های خدماتی رفاهی استان قزوین
  • سقف تسهیلات اشتغال امسال افزایشی ندارد
  • رتبه نخست استان همدان در تحقق اشتغال به رزن رسید
  • طرح‌های دوازدهگانه شهرداری بندرعباس رفاهی، خدماتی و تفریحی است
  • پرداخت ۲۲۳ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال‌زایی در کاشان
  • گزارش‌هایی از تخلفات مجتمع‌های بین راهی قم اعلام شد
  • تحقق ۱۱۴ درصدی تعهد اشتغال در شهرستان بهار