Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دفتر مقام معظم رهبری تاکید کرد: جهان تشنه شنیدن اسلام ناب است و باید جامعه المصطفی اعتدال را رعایت کرده و در معرفی اسلام ناب همواره تلاش داشته باشد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از قم، «حجت‌الاسلام والمسلمین محمدی گلپایگانی» امروز شنبه (26 آبان) در آیین معارفه رئیس جدید جامعه المصطفی العالمیه گفت: رسول الله(ص) در سرزمینی مبعوث شدند که خبری از علم و دانش و مدرسه نبود و پیامبر(ص) بدون داشتن معلم و کتاب در همه رشته های علمی صاحب نظر بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی عنوان داشت: پیامبر(ص) مسیر درست زندگی کردن را به ما یاد دادند و هر چیزی که موجب نزدیکی انسان به بهشت می شود را بیان فرمودند.

 

رئیس دفتر مقام معظم رهبری با اشاره به جایگاه جامعه المصطفی العالمیه گفت: ماموریت این نهاد مهم، نشر اسلام در جهان است و مقام معظم رهبری نیز در نامه خود به جوانان غربی از آنها خواستند که اسلام را از منابع اصلی بخواهند.

 

حجت الاسلام گلپایگانی به تحرکات دشمنان با راه اندازی داعش اشاره کرد و گفت: غرب داعش را نماد اسلامی معرفی می کند و این در حالی است که داعش مولود سیاست های غرب در جهان اسلام است و می خواهند از این طریق به اسلام ضربه بزنند.

 

وی گفت: دلارهای نفتی عربستان پشتیبان تفکرات دشمنان است و از سوی دیگر جنابت های عربستان در یمن به قدری وحشتناک است که شاهد حجم گسترده آن هستیم و آل سعود آلت دست غربی ها شده است.

 

رئیس دفتر مقام معظم رهبری با بیان اینکه جامعه المصطفی منشا برکات زیادی در جهان شده است افزود: این نهاد در 100 کشور شعبه دارد که نشان دهنده عمق فعالیت های آنهاست و سعی می کند که همواره اسلام ناب را به گوش مردم جهان برساند.

 

حجت الاسلام محمدی گلپایگانی تاکید کرد: جهان تشنه شنیدن اسلام ناب است و باید جامعه المصطفی اعتدال را رعایت کرده و در معرفی اسلام ناب همواره تلاش داشته باشد.

پایان پیام/343

منبع: شبستان

کلیدواژه: شبستان یزد شیراز خراسان جنوبي بیرجند محمد جواد ظریف کانون های فرهنگی هنری مساجد هفته کتاب اردبیل خطبه نماز جمعه تامین اجتماعی رژیم آل سعود جنایات آل سعود آل سعود جامعه المصطفی العالمیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۶۰۵۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اگر جامعه فرهنگی آگاه باشد آن جامعه به پیروزی می‌رسد

حسینعلی خدری ضمن تبریک روز معلم به معلمان دلسوز جامعه اسلامی گفت: جایگاه معلم در دین مبین اسلام بسیار بالا است به‌گونه‌ای که می‌شود به جمله بزرگ‌مرد دین اسلام امام علی علیه‌السلام بسنده کرد «اگر کسی مرا یک جمله بیاموزد مرا بنده خودکرده است»، بار‌ها پیامبر اسلام (ص) فرمودند: «برای کسب علم به دورترین نقطه دنیا یعنی چین سفر کنید و علم را بیاموزید، آن را در جامعه خود اجرا کنید» همچنین تأکید داشتند ایرانیان برای کسب علوم مختلف دنیا را فتح خواهند کرد.
 
وی ادامه داد: چه‌بسا ما آنچه را که پیامبر و اسلام و قرآن گفته است با صراحت و محکمی می‌بینیم و به آن پی می‌بریم تفکر سلمان فارسی در جنگ‌ها اگر نبود چه‌بسا بارهاوبار‌ها مبارزان دین اسلام شکست می‌خوردند، اگر جامعه فرهنگی ایثارگر، شهادت‌طلب، عاقل، آگاه و تابع اسلام باشد آن جامعه به پیروزی می‌رسد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • جز قدرت‌های برتر منطقه و جهان هستیم/ باید امیدآفرینی کنیم
  • آیت‌الله رمضانی: اسلام گنج وجودی انسان را معرفی می‌کند / ویژگی‌های مسلمان واقعی براساس روایات اهل‌بیت(ع)
  • نقش امام صادق(ع)در گسترش سیره تربیتی تشیع برای بیداری جهان
  • یوناما واقعیت‌های افغانستان را به جهان معرفی کند
  • مقام افغان: یوناما واقعیت‌های افغانستان را به جهان معرفی کند
  • دیدار رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با رهبر شیعیان مالی
  • توافق نزدیک عربستان با آمریکا؛ آل‌سعود هسته‌ای می‌شود؟
  • نشست علمی وحدت و همگرایی مسلمانان از منظر اهل‌بیت برگزار می شود
  • فرمانده سپاه شهرستان راسک معرفی شد
  • اگر جامعه فرهنگی آگاه باشد آن جامعه به پیروزی می‌رسد