Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده سپاه ناحیه صومعه‌سرا با بیان اینکه تفکر و جوهره بسیج در سطح جامعه سبب مانایی انقلاب می‌شود،گفت: امروز یادگار و میراث امام راحل در خارج از مرزهای کشور نقش ایفا می‌کند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از صومعه‌سرا، سرهنگ کیا عاشوری ظهر امروز(شنبه، 26آبان) در جلسه هماهنگی گرامیداشت هفته بسیج که در سالن فرمانداری این شهرستان برگزار شد، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، اظهار کرد: بسیج میراث گرانبها و یادگار حضرت امام راحل است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فرمانده سپاه ناحیه صومعه‌سرا با بیان اینکه امام خمینی(ره) برای جاودانگی این انقلاب کارهای بزرگی را انجام داد که تشکیل بسیج یکی از این شاهکارهاست، افزود: نوع نگاه امام بر این بود، برای جاودانگی انقلابی که توسط مردم ایجاد شده، ظرفیت مردم برای پاسداری از آن کافی است.

 

وی با بیان اینکه در سال 58 به دستور امام خمینی(ره) بسیج مستضعفین تشکیل شد، گفت: امام راحل بر این باور بود کشوری که 20 میلیون جوان دارد پس 20 میلیون تفنگدار می‌تواند داشته باشد و نمی‌تواند مورد هجمه دشمن قرار گیرد.

 

بسیج در عرصه‌های مختلف کشور، حلال مشکلات است

سرهنگ عاشوری با بیان اینکه بسیج در عمر چهل ساله انقلاب ماموریت‌های عظیمی را در عرصه‌های مختلف انجام داده است، تصریح کرد: بسیج در عرصه‌های مختلف کشور، حلال مشکلات است.

 

فرمانده سپاه ناحیه صومعه‌سرا بسیج را سبب برهم زدن توازن قوا در جهان دانست و خاطرنشان کرد: شهید همدانی رمز موفقیت جنگ در سوریه را یک جمعیت کوچکی از بسیج در دفاع وطنی عنوان کرده است.

 

وی با بیان اینکه در عراق نیروهای حشدالشعبی در زمینه مبارزه با تکفیری موفق ظاهرشدند، اظهار کرد: بسیج هم در کشور ما و هم در کشورهای دیگر نقش آفرینی کرده است.

 

تفکر و جوهره بسیج در سطح جامعه سبب مانایی انقلاب می‌شود

سرهنگ عاشوری با بیان اینکه تفکر و جوهره بسیج در سطح جامعه سبب مانایی انقلاب می‌شود، افزود: بسیج تجلی همه زیبایی‌ها است و بسیجیان مانند صخره‌ای هستند که این سرزمین به انها دوخته شده و تا جان دارند در برابر تهدیدات دشمنان می‌ایستند.

 

فرمانده سپاه ناحیه صومعه‌سرا با بیان اینکه بسیج همچون درخت تناوری شده که اصل و ریشه‌اش در دل‌های مردم و ثمره آن در آسمان‌ها است، گفت: امروز یادگار و میراث امام راحل در خارج از مرزهای کشور نقش ایفا می‌کند.

 

سرهنگ عاشوری با اشاره به برگزاری بزرگداشت شهدای روحانی غرب گیلان در زادگاه آیت الله بهجت فومنی در فومن، تصریح کرد: شهرستان صومعه‌سرا دارای 14 شهید طلبه و روحانی است که انتظار می‌رود کلیه مسئولان در این مراسم حضور پررنگ داشته باشند.

 

وی با بیان اینکه هفته بسیج از 29 آبان آغاز می‌شود و یژه برنامه‌هایی را در این هفته برگزار می‌کنیم، خاطرنشان کرد: حضور بسیجیان در رزمایش کشوری در منطقه رزمایش لوشان، تجمع بسیجیان در پنجم آذر، اجتماع قدسیان و دیدار با خانواده معظم شهدا از جمله مهمترین برنامه های هفته بسیج است.

 

تفکر بسیجی جامعه را بیمه می کند

در ادامه علی فتح اللی با بیان اینکه اگر همه ما مسئولان با تفکرات بسیجی کار کنیم اتفاقات خوبی در جامعه رقم می‌خورد، اظهار کرد: هدف بسیج مقدس است و وقتی عدف مقدس باشد عده و عده و اماکانات طرف مقابل معنایی ندارد.

 

فرماندار صومعه‌سرا با بیان اینکه ما باید با تفکر بسیجی وارد جنگ اقتصادی شویم، افزود: تفکر بسیجی جامعه را بیمه می کند و ما آنطور که باید این تفکر را در کارهایمان جدی نگرفته‌ایم.

 

وی گفت: باید با تفکر بسیجی با کمترین امکانات بیشترین عملکرد را داشته باشیم و در این جنگ اقتصادی هم موفق ظاهر شویم.

 

 

پایان پیام/526

منبع: شبستان

کلیدواژه: شبستان یزد بیرجند ارزانی خراسان جنوبي تامین اجتماعی محمد جواد ظریف ظهور امام زمان عج امام زمان عج سالروز امامت حضرت مهدی عج هفته بسیج مستضعفین برنامه های هفته بسیج هفته بسیج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۶۱۳۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جنبش دانشجویان در آمریکا نشانگر بیدار شدن مردم دنیاست

ایسنا/مرکزی خطیب جمعه اراک گفت: جنبش دانشجویی که در آمریکا شکل گرفته، شگفت انگیز است و نشانه بیداری مردم جهان است.

آیت‌الله قربانعلی دری نجف آبادی، ۱۴ اردیبهشت در خطبه‌های نماز جمعه اراک اظهار کرد: امام جعفر صادق(ع) صدها درس پیرامون موضوعات مختلف به ما داده‌اند و در بسیاری از موارد به بیان عوامل بقا، پایداری، عظمت و استقلال جامعه اسلامی می‌پردازند.

وی اضافه کرد: امام صادق(ع) می‌فرمایند، قدرت اقتصادی جامعه اسلامی باید در اختیار افرادی باشد که حلال و حرام را تشخیص می‌دهند و مرد عمل و اهل کار معروف باشند چراکه اگر اینگونه نباشد جامعه اسلامی ضربه خواهد دید. 

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی افزود: انقلاب اسلامی بر پایه‌های کربلا و امامین باقر و صادق(ع) استوار است. امام صادق(ع) الگوی تمام عیار سعادت دنیا و آخرت است. اگر علم ایشان نبود حوزه‌های علمیه ما نیز به این میزان خیر و برکت نداشتند. 

وی در ادامه، با بیان اینکه جنبش دانشجویی که در آمریکا شکل گرفته، شگفت انگیز است گفت: حوادث اخیر در فلسطین تاثیر بسیار بزرگی بر جهان گذاشته و موجب بیداری مردم در آمریکا و اروپا شده است.  

امام جمعه اراک ادامه داد: هدف سیاست‌های شوم استکباری صهیونیست‌ها این است که خاورمیانه، جبهه مقاومت و انقلاب اسلامی را مهار کنند. همانطور که جوانان ما در زمان انقلاب در برابر طاغوت ایستادند، امیدواریم این بار نیز به همراهی مردان حزب الله، عراق، سوریه و یمن بتوانیم صهیونیست‌ها را شکست دهیم.

وی افزود: تاثیرگذاری‌های امام خمینی(ره)، مقام معظم رهبری و خون شهدا امروزه مردم جهان را بیدار کرده است. امیدواریم سازمان ملل نیز تغییر کند چراکه این سازمان ملل نیست بلکه سازمان آمریکا و انگلیس و صهیونیسم است. 

دری نجف آبادی همچنین با اشاره به هفته معلم و روز کارگر گفت: عرق کارگر مقدس است و بایستی تمام کارگران با تمام وجود برای تولید و پیشرفت و تقویت پایه‌های اقتصاد ملی تلاش کنند. 

وی با اشاره به هفته سیاسی و عقیدتی سپاه پاسداران نیز اظهار کرد: برادران سپاه، مایه امید و چشم و چراغ جامعه هستند و بایستی روز به روز تقویت شوند تا به عزت و سربلندی نظام کمک کنند. هر فردی در میدان جمهوری‌ اسلامی به سهم خودش هر اندازه که می‌تواند باید در جهت رشد تولید و تقویت اقتصاد ملی و قطع وابستگی‌ها تلاش کند. 

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ترویج فرهنگ ایثار و شهادت نیاز امروز جامعه است
  • دشمن با ترویج بی حجابی قصد ضربه زدن به اسلام را دارد
  • مکتب امام صادق(ع) جامعه اسلامی را به سوی درستی هدایت کرد
  • انقلاب اسلامی ایران موجب بیداری جهانی شده است
  • معلمان روش تفکر و مبانی عقیدتی را به دانش‌آموزان بیاموزند
  • انقلاب اسلامی ایران موجب بیداری مردم جهان شده است
  • بیداری جهانی علیه تفکر صهیونیستی
  • جنبش دانشجویان در آمریکا نشانگر بیدار شدن مردم دنیاست
  • بسیج پربرکت‌ترین نهاد انقلاب است
  • فرمانده سپاه بوشهر: معلم محرک علم و مولد قدرت است