Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-26@00:37:55 GMT

نی خوراکی و چندبار مصرف ساخته شد

تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۶۲۰۸۲

نی خوراکی و چندبار مصرف ساخته شد

رکنا: استارت آپ سنگاپوری نی چندبار مصرفی ساخته که انتهای آن از جنس سیلیکون خوراکی و قابل جویدن است.

به گزارش نیواطلس، استارت آپی در سنگاپور تصمیم دارد یک نی چندبار مصرف را رونمایی کند که انتهای آن از جنس لاستیک و قابل جویدن است.

این نی Chew نام گرفته است. Chew هم مانند نمونه های دیگر نی چندبار مصرف از آلومینیوم ساخته شده اما انتهای آن از سیلیکون خوراکی است که در چهار شکل مختلف عرضه می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کاربر پس از استفاده از نی می تواند آن را به دو قسمت تبدیل و درون یک محفظه پلاستیکی نگهداری کند.

در انتهای محفظه یک حلقه وجود دارد که برای حمل نی استفاده می شود.

این نی که هم اکنون در وب سایت کیک استارتر عرضه شود توانسته سرمایه مورد نیاز برای تجاری سازی(۱۴۵۰۰ دلار) را جمع آوری کند.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

میزان افزایش حقوق کارمندان در سال آینده بیشتر از چند سال گذشته است ! یارانه نوزادان امشب واریز می شود اولین تصاویر از تکه‌های بدن خاشقجی هنگام سلاخی+عکس( 16+) زن جوان با عکس های برهنه خود پسرهای جوان را به دام می انداخت ! تجاوز به لی لی معروف در هتل + عکس سیروس خیلی هوسران بود هم با من بود و هم پنهانی با ناهید دوست صمیمی ام ! مرد 43 ساله توسط دوست صمیمی اش عقیم شد + عکس تجاوز به دختر 21 ساله توسط 2 جوان مست داخل ماشین+فیلم و عکس مردم دختر 15 ساله را از چنگ مرد 51 ساله در خیابان در آوردند+فیلم مرد 440 کیلویی می خواهد چاق تر شود! + تصاویر ماجرای ماشین لوکس وزیر ارتباطات چه بود؟ + عکس و جزییات مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا قتل خاشقجی چگونه به نفع ایران تمام شد؟ 9 زن و 12 مرد گردانندگان پارتی شبانه در مراغه! + جزییات فاجعه ای دیگر / ازدواج ۳۸ دختربچه زیر ۱۵ سال در آذربایجان شرقی

منبع: رکنا

کلیدواژه: دلار سرمایه سیلیکون ساعت رونمایی عکس فیلم ایران حادثه وزیر ساعت انتشار تصاویر مردان مرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۶۲۰۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصرف ماهانه شکر به ۲۴۰ هزار تن رسید

غلامحسین بهمنی در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: قیمت کنونی هر کیلو شکر درب کارخانه ۳۶ تا ۳۶ هزار و ۵۰۰ تومان و در مغازه های خرده فروشی برای مصرف کننده ۴۵ تا ۵۰ هزار تومان است.

به گفته او، با توجه به پیک مصرف شکر تا شهریور، قیمت شکر با نوساناتی در بازار روبروست که در این ایام با واردات می توان بازار را کنترل کرد.

بهمنی با بیان اینکه سالانه ۸۰۰ هزار تن تا یک میلیون تن شکر مورد نیاز است، افزود: بنابر آمار ۴۰۰ تا ۵۰۰ هزار تن شکر در تابستان باید وارد شود چراکه در ۶ ماهه نخست سال ۲۴۰ هزار تن در هر ماه مصرف می شود.

دبیر اسبق انجمن تصفیه کنندگان شکر گفت: شورای قیمت گذاری نرخ مصوب چغندر قند را ۳ هزار و ۹۰۰ تومان اعلام کرد که بر این اساس شکر تولید داخل ۳۴ تا ۳۵ هزار تومان باید قیمت گذاری شود.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی صنعت ، تجارت و کشاورزی

دیگر خبرها

  • الاهلی به دنبال هافبک جوان اتلتیکومادرید
  • غرق شدن دختر ۱۷ ساله در رودخانه بشار
  • مراقب باشید/ این داروها و خوراکی‌ها پلاکت خون را کاهش می‌دهند
  • سقوط مرگبار مادر ۱۹ ساله در ارتفاعات ماغر
  • اگر قصد باروری دارید این خوراکی‌ها را حتما بخورید
  • اصفهان و پورتو؛ خواهرانی از جنس کاشی‌های آبی با دوستی ۵۰۰ ساله
  • مصرف ماهانه شکر به ۲۴۰ هزار تن رسید
  • رویش گیاه ریواس در دشت‌های زیرکوه
  • رادیو ۸۴ ساله شد/ اینجا تهران است، رادیو ایران
  • گره تیم ملی را جوان 24 ساله باز کرد (عکس)