Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازکرمانشاه ، رنجبر فرماندار کرمانشاه از مقاوم‌سازی خوب خانه‌های روستایی طی یکسال اخیر خبر داد و گفت : از سال 84 تا کنون 7451 مورد خانه روستایی از مجموع 36 هزار واحد مسکونی روستایی شهرستان مقاوم‌سازی شد که این عدد طی یکسال اخیر 2323 واحد و عمدتا در بخش‌های کوزران و ماهیدشت بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت : این 2323 واحد مسکونی برای انعقاد قرارداد به بانک معرفی شدند و از این تعداد تا کنون عملیات شناژ و کرسی‌چینی 1566 منزل به اتمام رسیده و 750 واحد نیز تا مرحله ساخت سقف پیش رفته است.

به گفته این مسئول، بیش از 31 میلیارد تومان تسهیلات نیز در اختیار این واحدها قرار گرفته است.

رنجبر از عملکرد خوب شهرستان کرمانشاه در جریان ارائه خدمات به زوار اربعین هم یاد کرد و افزود: در این ایام برای بیش از پنج هزار نفر ارائه خدمات اسکان داشتیم که این امر نشان می‌دهد شهرستان کرمانشاه در شرایط خاص و اضطراری امکان اسکان و ارائه خدمات به پنج تا شش هزار نفر را دارد.

وی در پایان از دستگاه‌ها خواست هرچه زودتر نسبت به مبادله موافقت‌نامه پروژه‌های عمرانی خود اقدام کنند.

 

 

انتهای پیام/د

7451 مورد خانه روستایی از مجموع 36 هزار واحد مسکونی روستایی شهرستان مقاوم‌سازی شد

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: زلزله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۶۲۳۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت تسهیلات جهت مقاوم سازی مسکن روستایی در کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، علی محمد روستا در نشست با بانک‌ها پیرامون پرداخت تسهیلات مسکن روستایی گفت: حدود ۵ هزار و ۳۰۰واحد روستایی برای مقاوم سازی به بانک‌های عامل معرفی شدند که انتظار می‌رود بانک‌ها پرداخت تسهیلات مقاوم سازی مسکن روستایی به این تعداد واحد را تسریع کنند. معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری افزود میانگین پرداخت تسهیلات بانکی مقاوم سازی واحد‌های روستایی در سطح کشور ۵۵ درصد بوده، اما در استان ۶۲ درصد است که نشان دهنده همکاری خوب و مطلوب شبکه بانکی در این حوزه است. روستا بر کوتاه شدن زمان پرداخت تسهیلات مقاوم سازی مسکن به متقاضیان تاکید کرد و گفت: بانک ها موظفند زمان طولانی پرداخت تسهیلات مسکن را ، کاهش کنند. وی به نظارت بر اعطای تسهیلات بانکی به متقاضیان تاکید کرد و گفت: تسهیلات اگر در جای درست خود هزینه شود دغدغه‌ها و نگرانی‌ها از بین می‌رود. به گفته معاون استاندار در جلسات کارگروه امور زیربنایی طرح‌های گردشگری مصوب می‌شوند و اعتبار دریافت می‌کنند، اما این اعتبارات در جای درست خود هزینه نشدند که حوزه مسکن نباید اینگونه باشد.  روستا با اشاره به پرداخت تسهیلات به واحد‌های خسارت دیده در زلزله سال ۱۳۹۹ شهر سی سخت گفت: از مجموعه یک هزار و ۴۰۰ واحدی که در زلزله دچار خسارت شد ۲۷۰ واحد نیمه تمام مانده است که در حال پیگیری اختصاص اعتبار به این واحد‌ها هستیم. مدیرکل بنیاد مسکن کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۶۳ درصد واحد‌های مسکن روستایی مقاوم سازی شدند و در صورتی که تسهیلات بانکی پرداخت شود به ۷۲ درصد خواهد رسید.

دیگر خبرها

  • پیشرفت انبوه سازی طرح نهضت ملی مسکن سمنان ۶۵ درصد است
  • یادگاری زلزله در سی‌سخت، نیمه تمام ماندن ۲۷۰ واحد مسکونی
  • برنامه ریزی برای ساخت ۱۳۰ هزار واحد مسکونی در استان همدان
  • پرداخت تسهیلات جهت مقاوم سازی مسکن روستایی در کهگیلویه و بویراحمد
  • مقاوم‌سازی ۲۵۶ واحد مسکن روستایی در فامنین
  • تجهیز آزمایشگاه خدمات جامع سلامت روستایی لادیز میرجاوه به دستگاه سل کانتر
  • تفاهم نامه ارائه خدمات رونشناختی در حوزه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی کارگران امضا شد
  • ۵۰ واحد مسکونی در خراسان جنوبی بر اثر سیلاب اخیر خسارت دید
  • خدمت ۱۳ میلیارد تومانی بسیج جامعه پزشکی به مناطق کم‌برخوردار کرمانشاه
  • ۱۳ میلیارد تومان خدمات ارائه شده توسط سازمان بسیج جامعه پزشکی