Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-05-07@22:51:29 GMT

استاندار قم خداحافظی کرد

تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۶۲۵۹۸

رکنا : سید مهدی صادقی استاندار قم در تاریخ 26 آبان ماه 1397 در راستای قانون منع به کارگیری بازنشسته ها از سمت خود به عنوان استاندار قم استعفا داد.

به گزارش رکنا، وی با صدور پیامی از استانداری قم خداحافظی کرد. دراین پیام امده است :

هر آمدنی را رفتنی است، خوشا به حال آنان که در طاعت خالقند و در خدمت مخلوق.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

‌حضرت امیرالمومنین امام علی «علیه السلام»

خداوند سبحان را شاکر و سپاسگزارم که موهبت خدمتگزاری به مردم شریف، متدین و انقلابی استان قم در سال‌های پایانی خدمت نصیب اینجانب گردید. توفیق خدمت در دیار مقدس قم و متبرک به آستان مقدس کریمه اهل بیت سلام الله علیها، مسجد مقدس جمکران و سرشار از فیض وجود مرجعیت معظم و حوزه پر خیر و برکت و بی بدیل علمیه به عنوان چشم و چراغ جهان اسلام و تشیع؛ که بدون شک تک تک لحظات آن برای بنده ارزشمند، مایه مباهات و افتخاری بزرگ محسوب می شود.

‌از ابتدای پذیرش مسؤلیت در استان قم و با بهره گیری مناسب از فرصت ها، امکانات و همچنین خرد جمعی در حد وسع و توان، برنامه ریزی ها و اقدامات مناسبی در جهت رشد و شکوفایی و تأمین زیرساخت های استان در سطوح مختلف انجام گرفت. در طی این مدت همه تلاش اینجانب بر این بود که برنامه های توسعه ای استان در یک فضای تعاملی توأم با وحدت و انسجام و برخوردار از پشتوانه اخلاق و قانون Law مداری و صبوری و به دور از هر نوع حب و بغض و تعصبات سیاسی و حزبی و منطبق با گفتمان اعتدال، به پیش رود که به لطف قادر توانا و همراهی شایسته اقشار مختلف، با نتایج و توفیقات ارزنده ای همراه گردید و امید آن دارم که این روند در دوران مدیریت جدید نیز با شتاب بیشتری تداوم یابد.

اینک که بر اساس قانون منع بکارگیری بازنشستگان، چهل ماه مأموریت کاری اینجانب در خاستگاه انقلاب اسلامی به اتمام می رسد، همزمانی این اتفاق با چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی را به فال نیک گرفته بر خود لازم می دانم از عموم مردم فهیم و قدر شناس قم، خاصه علما و مراجع بزرگوار که به جد همراهی ها و رهنمودهای داهیانه ایشان موجب پشتگرمی و عامل بسیار موثری در اجرا و پیشرفت توسعه استان در ابعاد مختلف اجتماعی، فرهنگی، سیاسی و امنیتی بوده است و نیز روحانیت جلیل القدر و ائمه محترم جمعه و جماعات، جناب آقای دکتر روحانی ریاست محترم جمهور، نمایندگان محترم مردم قم در مجلس شورای اسلامی، به ویژه جناب آقای دکتر لاریجانی ریاست محترم مجلس شورای اسلامی، وزیر محترم کشور و معاونین، مدیران و کارکنان دستگاه های اجرایی، شوراهای اسلامی شهر و روستا همچنین اصحاب دلسوز رسانه و نخبگان سیاسی و اجتماعی، نیروهای سر افراز اطلاعاتی، امنیتی، نظامی، انتظامی، دستگاه قضایی و همه اقشار استان خصوصاٌ همکاران پرتلاش و زحمتکش خود در استانداری، فرمانداری، بخشداری ها، دهیاری ها و نیز معاونین و مدیران زیر مجموعه تقدیر و تشکر نموده و ضمن عذرخواهی، طلب حلالیت داشته، از درگاه ایزد منان، سلامت و بهروزی همه شما بزرگواران را مسألت نمایم.

اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

میزان افزایش حقوق کارمندان در سال آینده بیشتر از چند سال گذشته است ! یارانه نوزادان امشب واریز می شود اولین تصاویر از تکه‌های بدن خاشقجی هنگام سلاخی+عکس( 16+) زن جوان با عکس های برهنه خود پسرهای جوان را به دام می انداخت ! تجاوز به لی لی معروف در هتل + عکس سیروس خیلی هوسران بود هم با من بود و هم پنهانی با ناهید دوست صمیمی ام ! مرد 43 ساله توسط دوست صمیمی اش عقیم شد + عکس تجاوز به دختر 21 ساله توسط 2 جوان مست داخل ماشین+فیلم و عکس مردم دختر 15 ساله را از چنگ مرد 51 ساله در خیابان در آوردند+فیلم مرد 440 کیلویی می خواهد چاق تر شود! + تصاویر ماجرای ماشین لوکس وزیر ارتباطات چه بود؟ + عکس و جزییات مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا مجازات متلک انداختن به زنان چیست؟! ایرج ناصری مسن ترین سرباز ایران است! اوبه تازگی و در 42 سالگی به سربازی رفت + عکس باورنکردنی عکس گرگی که در خانه مردکرمانی زندگی می کرد! + جزییات

منبع: رکنا

کلیدواژه: قانون Law سیاسی فال سلامت قانون قم استعفا ماه خداحافظی عکس فیلم ایران حادثه وزیر ساعت انتشار تصاویر مردان مرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۶۲۵۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مفقود شدن دختر جوان در جنگل دشت شاد میامی/ دستور استاندار سمنان برای جست‌وجوی دقیق

ایسنا/سمنان به‌دنبال مفقود شدن یک دختر جوان در جنگل دشت شاد میامی، استاندار سمنان خواستار بسیج امکانات برای یافتن این دختر ۲۴ ساله شد.

سیدمحمدرضا هاشمی شامگاه سه‌شنبه، ۱۸ اردیبهشت طی یک دستور فوری، خواستار بسیج تمامی امکانات و نیروی انسانی، به‌منظور پیدا کردن دختر ۲۴ ساله مفقودی در شهرستان میامی شد.

استاندار سمنان با توجه به اعلام مفقودی این دختر جوان در جنگل دشت شاد شهرستان میامی، ضمن تماس تلفنی با مسئولان‌ مرتبط از جمله فرماندار شهرستان میامی، دستور داد تمامی امکانات، تجهیزات و توان نیروی انسانی موجود به همراه تیم‌های کمکی از سایر شهرستان‌ها و در صورت نیاز از سایر استان‌های همجوار، نسبت به جست‌وجوی دقیق منطقه تا حصول نتیجه اقدام شود.

وی تاکید کرد: از هیچ کوششی در این زمینه به منظور رفع دغدغه‌مندی خانواده این دختر مفقود شده دریغ نشود.

گفته می‌شود، دختر ۲۴ ساله حوالی ساعت ۱۴ روز سه‌شنبه، ۱۸ اردیبشهت به قصد پیاده‌روی از منزل خارج شده و به سمت جنگل دشت شاد حرکت کرده ولی تاکنون باز نگشته است. به دنبال اعلام این خبر، نیروهای مردمی و امدادی با استفاده از تجهیزات و امکانات موجود، به‌صورت گسترده عملیات جست‌وجو را آغاز کرده‌اند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مفقود شدن دختر جوان در جنگل دشت شاد میامی/ دستور استاندار سمنان برای جست‌وجوی دقیق
  • مفقود شدن دختر ۲۴ ساله در جنگل دشت شاد میامی/ دستور استاندار سمنان برای جست‌وجوی دقیق
  • شوراهای اسلامی تجلی حضور مردم در حکمرانی هستند
  • استاندار اصفهان: امسال باید سال امیدآفرینی در استان باشد
  • مردم در مرحله دوم انتخابات مجلس به افراد اصلح رأی دهند
  • خداحافظی احساسی ستاره‌ای ۳۹ ساله با آبی‌های لندن؛ سیلوا چرا ۴ سال در چلسی ماند؟
  • پایان یک جادوگر؛ دیوید تیلور رسما خداحافظی کرد!
  • راهکار دولت برای پایان بلاتکلیفی ۳۲ ساله مالکان هفت‌آسیاب
  • افغانستانی‌ها بمانند یا بروند؟!/ ردّ پای ۲۰ ساله لیدر اصلاح‌طلبان در مشکلات مردم و ایران
  • افغانستانی‌ها بمانند یا بروند؟!/ ردّ پای 20 ساله لیدر اصلاح‌طلبان در مشکلات مردم و ایران